To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
Sprawa się tak skończyła, że wysłałem im parę mail-i żeby albo wysyłali towar albo oddali pieniądze, oczywiście bez odpowiedzi. Nie pozostało nic innego jak tam przedzwonić, po paru niemiłych słowach chyba doszli do wniosku, że nie pociągną dalej tej farsy, i osoba przy tel. powiedziała, że pogada z kierownikiem bo oczywiście go nie ma. Oddzwonili, że zamówionego towaru nie mają i oddadzą pieniądze. Oddali i więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego

Odpowiedz
No to wielki plus dla firmy Termite.
Przyjęli termos, którym byłem rozczarowany, choć formalnie był on sprawny technicznie.
Za moją dodatkową fatygę, wypożyczenia im mojego obecnego termosu do przyglądnięcia się mu, dostałem w prezencie miły gadżet - ''Kubeczek'' termiczny 0,5L :-) I żeby nie było, że jak za darmo, to kiepski. Nie. Jest jak najbardziej funkcjonalny i ładny.

To się nazywa budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Żeby tak wszyscy mieli...
-------------------------------------------
Ale mam zaległości na NGT...

Odpowiedz
Dzisiaj odebrałem przesyłkę ze sklepu Strefa Gór. Zamówienie było składane 30 11 czyli w dniu darmowej wysyłki (sklep formalnie nie uczestniczył w akcji). Przesyłka pobraniowa ale sklep nie doliczył sobie kasy za wysyłkę zgodnie z umową (ustną) co na plus.
Na drugi większy to to, że Łukasz zadzwonił, przeprosił, że nie mają na stanie jednego z zamów. towarów (mini przewodnik Beskid Mały za 9 zyli) i zapytał czy poczekam. Ciśnienia nie było więc poczekałem.
Niby normalne więc dlaczego to piszę?
Bo inny sklep anulował mi całe zamówienie ze względu na to, że nie posiadał JEDNEGO produktu (choć w chwili zamawiania na stronie był). Widocznie nie opłacało im się wysyłać za darmochę.
Strefie Gór się opłacało.
---
Edytowany: 2011-12-20 16:25:01

Odpowiedz
Potwierdzam świetny kontakt e-mailowy ze sklepem Strefa Gór. Przesyłka dotała bezproblemowo, nieustannie byłem informowany o statusie zamówienia.

Zamówilm m.in. butelkę Sigg'a - mają teraz duże promocje na nie.
-------------------------------------------
''Góry są poza dobrem i złem'' Goethe

Odpowiedz
A ja pochwalę po raz kolejny jakość obsługi w warszawskim Yeti. Zamówienie niestadardowe, przeróbka śpiwora, prezent świąteczny, konieczny pośpiech. W gorącym okresie p/swiątecznym, ekipa bardzo się sprężyła (P.Iwona - podziękowania!) z realizacją, przesyłka podesłana konduktorem w pociągu - bezproblemowo dotarł z pominięciem kulejących PP i kurierów.
W dodatku naprawę Zero NGT dostałem gratis w prezencie świątecznym (!)
Dzięki!

Stare NGT było jak stary dobry narkotyk. Nowe - jak syntetyk nowej generacji - daje w czapę jeszcze mocniej  ;)
Odpowiedz
Dzisiaj szukaliśmy butów dla mojej żonki i takiej sytuacji jak w HiM zabrze to jeszcze nie miałem.Sprzedawca zajęty jedynie swoją współpracownicą,ploteczki ważniejsze niż klient,Totalna olewka i całkowity brak szacunku dla klienta.Doszliśmy do wniosku,że im przeszkadzamy,nigdy więcej tam nie zajrzę

Odpowiedz
Byłem w sklepie Intersport w Magnolii we Wrocławiu, szukałem butów Salomona do biegania w terenie. ''Dowiedziałem się'', że Salomon takich nie ma w ofercie. Jak pokazałem sprzedawcy katalog, który miałem przy sobie a w nim Speedcrosy, to powiedział, że to są buty do nordic walking a nie do biegania.
-------------------------------------------
Tymon

Odpowiedz
a ja mam dobre słowo dla katowickiej Carpathii i gliwickiego Active'a - fajnie że można tam wpaść na półminutowe zakupy, dostać co potrzeba i nie być nagabywanym do kupienia czegoś więcej.

Tak, to powinno być standardem, ale nie jest. :)

Odpowiedz
Potwierdzam dobre słowo o Carpathii.
Duży wybór sprzętu (dość ciekawego sprzętu), sprzedawca wyluzowany do granic, acz ich nieprzekraczający.
Pomocny, a przy tym absolutnie nienachalny.
Jedyny minus - ceny...hmmm normalne, czyli bez szału i większych promocji.
F.

Odpowiedz
Carpathia, to tyn geszeft w ajnfarcie na 3Maja?
Rzeczywiście są nienamolni. ;)
Potwierdzam, konkretny sklep i konkretny gość z którym gadałem. Mierzyłem tam Futury i mieli co trzeba (różne dociążenia) do mierzenia plecaka. Czego się już w innych katowickich sklepach nie uświadczy.

Odpowiedz
Trzeba posłodzić trochę pani Kasi z firmy Kwark;)
Kupiłem bluzę merino z długim rękawem. Niedługo potem pochwaliłem sobie zakup na jej blogu i pomarudziłem trochę na podciągające się rękawy, ale bez żadnych żądań, roszczeń etc.
Wpis z następnego dnia: ''Proszę ja włożyć w kopertę i przysłać. Doszyjemy obcisłe mankiety, albo zwęzimy całe rękawy..''
Wysłałem, doszyli (gratis), odesłali, jest OK :)

Odpowiedz
Może ja jestem jakiś nienormalny ale do tej pory sądziłem, że skoro kupuje w internecie i godzę się na taką formę zakupu mogę np. zakupić 2 pary butów w 2 różnych rozmiarach, przymierzyć i oddać te nieodpowiednie dodatkowo płacąc ze swojej kiesy za odsyłkę. Okazuje się, że nie wszyscy tak myślą. Otóż w czwartek (24.05) skorzystałem z okazji na promocję w sklepie JANMARSPORT i złożyłem zamówienie na 4 pary trzewików aby sobie jedną z nich wybrać a tu dzisiaj (28.05) dostaje maila, że zamówienia zostały anulowane, pytam dlaczego a oto i odpowiedz:
''Brak potwierdzenia zamówienia, brak wpłaty. Zakupił Pan 4 pary butów z których pewnie 3 wróciłyby spowrotem.
Pozdrawiam
xyz '' - imię i nazwisko skasowane / administracja

Jakie potwierdzenie, sklep wcześniej takowego nie wymagał i nadal nie wymaga, brak wpłaty-a co oni myślą, że ja złoże zamówienie i już w te pendy zlecam przelew. Ale najlepsze są domniemania w ostatnim zdaniu co do mych niecnych celów :) Słowem handlują tylko z takimi co to im nic nie odsyłają, nie marudzą i grzecznie zaraz płacą.
---
Edytowany: 2012-05-28 17:37:32

Odpowiedz
Na pewno jakbyś zamówił 3 pary tych trzewików to by się nie domyślili, że 2 im zwrócisz:) A poza tym ja, będąc na ich miejscu, też bym Ci tak odpisał, bo zamawiając 4 pary wiadomo, że 3 wrócą do sklepu, a w tym czasie ktoś inny mógłby kupić te pary tylko w innym rozmiarze, ale akurat one będą u Ciebie...a wiadomo w jakim jeszcze stanie wrócą? Nie ma co się dziwić, że anulowali zamówienie.

Odpowiedz
Nie będę się z Tobą spierał, bo nie masz racji, jeśli nie liczą się z takimi sytuacjami to niech nie prowadzą sklepu internetowego, bo się ośmieszają. Dla przykładu robiłem tak kilka razy np. w 8a i polarsporcie i nikt nigdy nie robił problemów, nie mówiąc już o tego typu komentarzach. I wiesz co nadal kupuję w ww. sklepach a wiesz dlaczego? bo zawsze z takiego zamówienia coś brałem, sklep zarabiał i ja byłem zadowolony i dlatego nadal tam kupuję. Idąc twoim tokiem rozumowania starajmy się aby sklepy były zadowolone, nie dostawały zwrotów a my cieszmy się każdym udanym lub mniej udanym zakupem. To jest internet i tu są nieco inne prawa. Poza tym mogą zamieścić w regulaminie - nie sprzedajemy więcej niż jednej sztuki tego samego towaru jednemu klientowi.

Odpowiedz
Czy ja dobrze rozumiem, ze zlozyles zamowienie na cztery pary butow ale nie zleciles przelewu?
-------------------------------------------
Sprzedawca w sklepie outdoorowym. Anglia

Odpowiedz
endless: OK, ale jak odniesiesz się do 'brak wpłaty, brak potwierdzenia'?

To chyba jest standardem, że zamówienie potwierdza się mailem, a domyslna przesyłka to ta po przedpłacie na konto?

Odpowiedz
Myślę, że:
''Brak potwierdzenia zamówienia...
to była informacja ze strony sklepu, który nie potwierdził twojego zamówienia, czyli nie zaczął go realizować. Zresztą moim zdaniem nie ma się co denerwować - jednemu sprzedawcy opłaca się taki dil, inny stwierdzi, że lepiej jak te buty będą przez ten tydzień czy dwa leżeć w sklepie na promocji gdzie mogą się sprzedać, nie na poczcie.
-------------------------------------------
ot

Odpowiedz
Nie denerwuje się bo nie ma czym. Sklep nie zamieścił info, że np. na przelew ma 2 dni, jakby nie byli w gorącej wodzie kąpani to bym zapłacił. Co do potwierdzenia to nie informowali mnie, że po zakupie mam dokonać potwierdzenia vel. kliknięcia na link potwierdzający itp. Chciałem tylko zaznaczyć iż sklep przekazał krótką wiadomość typu - jeśli bratku chcesz kupić kilka sztuk ale część z nich nam odeślesz to my mamy to gdzieś. I tyle nie ma o czym dyskutować, każdy niech wyciągnie wnioski jeśli go to interesuje. Powiem krótko z innymi się da ale nie z nimi

Odpowiedz
dyskusyjne wydaje się to o czym wspomniał endless. a jeśli chciałby naprawde kupić tyle par? rozsądniejsze jest zapytanie sklepu czy np. klient się nie pomylił. tak strzelili na pałę czując podstęp. skoro klient ma prawo kupić x4 to powinni mu to umożliwić. a zresztą... ;-)

kivak ja nigdy nie płacę z góry, powodem jest konieczność rejestracji. jestem jakoś wyczulony na pozostawianie danych osobowych, więc wolę dopłacić troche i zawsze biore za pobraniem

Odpowiedz
W sumie czasami też nie ma się co dziwić sprzedawcy, iż chce wpierw kasę, bo to też nerwy później, jeśli wyśle towar a nie ma przelewu

Grunt to jasność sytuacji i unikanie niedomówień, ja z drugiej strony mogę spokojnie polecić gościa sprzedającego na allegro myślę dobry sprzęt wspinaczkowy, ostatnio właśnie chciałem też kupić buty - facet sam zaproponował, że wyśle mi 3 pary, z czego ostatecznie mogę wybrać jedną, tyle, że chce zabezpieczenie w postaci kasy - wysłałem przelew, na drugi dzień do południa buty były u mnie, odesłałem pozostałe 2 pary - kolejnego dnia był przelew nadpłaty - super sprawa z jedynym minusem, że trzeba jednorazowo na kilka dni wyskoczyć z większej kasy

Odpowiedz


Skocz do: