To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
A ja dzisiaj dzwoniłem do Berknera w sprawie kolekcji Power Wool .Zapytałem jaki rodzaj wełny jest w tej bieliźnie, bo tego nie ma w opisie i o komfort cieplny (porównanie), wyobraźcie sobie że nikt nic nie wiedział.Pani z która rozmawiałem przełączyła mnie jak to ona określiła do fachowca w tej dziedzinie.Po odebraniu pani ''fachowiec'' i zadaniu dwóch prostych pytań kazała mi czekać po 5 minutach stwierdziła ,że ona też nie wie i że jutro może ktoś do mnie zadzwonić w tej sprawie to wszystkiego się dowiem :-).Rozumiem że to nowa ''stara'' kolekcja i że nie każdy ma obowiązek cokolwiek wiedzieć o sprzedawanej przez siebie odzieży, ale żeby na całą firmę nikt nie mógł odpowiedzieć z czego jest zrobiona dana koszulka czy getry?!
---
Edytowany: 2010-12-21 20:33:39
-------------------------------------------
Przyjaciel.To człek,który mnie zna,a mimo to lubi.

Odpowiedz
Istnieje wszelkie prawdopodobieństwo, że to wełna merino, bo w sumie teraz jest szał na merino właśnie, ale tak czy siak, takie rzeczy to powinni wiedzieć :P

Odpowiedz
No i nie zadzwonili.Ale ja to zrobiłem rozmawiałem prawie godzinę z współwłaścicielem panem Piotrem K. niestety kolekcji Power Wool nie dostane w Polsce, chyba że indywidualnie ,ale to tylko że tak powiem grzecznościowo.Nie dowiedziałem się co to za przędza pan zasłonił się tajemnica handlową powiedział tyle że jest to wełna z Australii :-) i że jest lepsza od merino (chodzi o sposób produkcji ,tak mi się wydaje). Koszty kompletu 400zł także standard.Kolekcja jest bardziej na jesień- zimę ,też ciepła bardziej nadająca się do średniej aktywności ,ale nie tak ciepła jak Termo.Pan Piotr jak to właściciel bardzo reklamował swoja odzież jest to dla mnie normalne.Ale tez porozmawialiśmy sobie o innych rzeczach technologiach itp.Fajny zakręt lubię takich ludzi którzy kochają to co robią i robią to z pasją.Jestem mile zaskoczony z rozmowy i że zgodził się na indywidualne zamówienie dla jednej osoby.Zapomniałem tylko dodać o tym że pracownicy nic nie wiedzą na temat sprzedawanych ciuchów przez firmę, a może to taka wielka tajemnica technologiczna że i oni nie wiedzą, wcale bym się nie zdziwił lol.
Dzwoniłem wcześniej tez do sklepów które sprzedają bieliznę tej firmy na pytanie czy będą mieli kolekcję Power Wool odpowiedzieli że producent zawala terminy i że ciężko się współpracuje im z tą firmą.A z kolei właściciel odbił piłęczkę że to sklepy nawalają. Nie wiem komu wierzyć ale szkoda że na Polskę nie ma dystrybucji tej kolekcji.
---
Edytowany: 2010-12-22 11:59:05
-------------------------------------------
Przyjaciel.To człek,który mnie zna,a mimo to lubi.

Odpowiedz
Wczoraj byłem w samej samiuśkiej Norze Wilka w Brwinowie po odbiór kurtki dla Juniora. Obsługa bardzo sympatyczna. Pogaworzyliśmy sobie, pooglądałem kolekcje, organoleptycznie zmacałem texy i softy. Nie było tekstów typu, że nasza firma jest najlepsza, a inna be. Wszystko rzeczowo, pełna profeska. Pracownicy pomimo inwentaryzacji uśmiechnięci i mili. Dzięki ich uprzejmości nie musiałem sie bujać za kurierem w porach nietypowych dla osób pracujących.
P.S. Może sie komuś przyda. Przymierzałem Ornak rozmiar L na ,,polar'' 200 i z moim 172 cm wzrostu była tak na styk. Wolałbym żeby rękawy były z 2 cm dłuższe i dół ze 4cm szczególnie na d...
Luknijcie niebawem na stronę WolfGanga bo po inwentaryzacji mogą być jakieś ciekawe przeceny.

Odpowiedz
Radziq. Twój post kopiuję dla potomności i kasuję z NGT.pl Jako Admin NGT.pl rozumiem Twoją sytuację. Jednakże upubliczniasz wraz z całą korespodencją mailową twarde dane osobowe. Prywatnie i obiektywnie zachowanie jednego z pracowników sklepu oceniam wielce nagannie w kwestii wulgarnego określenia Ciebie, jednak życzyłbym sobie by wyjaśnianie konfliktu nie mialo miejsca na NGT.pl gdyż nie uważam byśmy byli stroną w Waszym sporze. Mam nadzieję, że final będzie satysfakcjonujący dla Ciebie i sklepu Sherpa

Z pozdrowieniami
gumibearMarcin
Administrator NGT.pl

Odpowiedz
siema.
wtrącę swoje trzy grosze.
obuwie tego typu,bez względu na firmę, jeżeli się odkleja podeszwa jest nienaprawialne,bo żeby nie wiem jakich klejów używać i tak się rozklejać będą.

wszelkie prujące się nitki i inne cuda tego typu także się nie da naprawić, ponieważ każde zszycie z zewnątrz na stałe uszkadza membranę.

jeżeli w nowym obuwiu z membraną gore chcemy sprawdzić nieprzemakalność, to po zakupie, w domu nalewamy do miski wody /zimnej/, zanurzamy buty po kostki z obciążeniem w Srodku i zostawiamy na 7-8 h. Jeżeli nie przemokną, to możemy być spokojni :), a jeśli przemiękną to oddajemy w dniu następnym bez tłumaczenia.

z doświadczenia wiem,że buty z wadami ukrytymi, które wychodzą podczas ''tyrania'' są nie do naprawy a producent bezwarunkowo powinien zwrócić forsę.
-------------------------------------------
uklęknij! to kazalnica!

Odpowiedz
Wow redziq a jak zdobyłeś tę korespondencję wewnętrzną?
No to brawo dla sklepu od dzisiaj rezygnuję z ich usług,za takie zachowanie powinien ktoś ponieść konsekwencje.
---
Edytowany: 2011-01-12 17:34:58
-------------------------------------------
Przyjaciel.To człek,który mnie zna,a mimo to lubi.

Odpowiedz
Mnie to wygląda jakby ktoś nieopatrznie posyłał maila metodą ''prześlij'' dalej, albo ''odpowiedz'', nie usuwając tego co było przedtem, tylko dopisując ciągi dalsze :P

Odpowiedz
Dobra to ja dopiszę swoje .

Sklep SHERPA bez konsultacji zerżneli recenzję dotyczącą Butów Millet Alpinist GTX mojego autorstwa , z tego forum lub odora i umieścili ją w opisie butów na stronie ich sklepu internetowego.

Jeszcze bardziej żenujące było otrzymanie od nich informacji iż szczególnie nie poczuwają się do winy.

A wystarczyło zwykłe proszę lub przepraszam.
-------------------------------------------
to ten a nie inny Jaco

Odpowiedz
Jacko przeklejam moją odp z innego wątku na NGT.pl do Ciebie


Dobra przebrnąlem.....

Sherpa pojechala po bandzie bez dwóch zdań.
Sherpa pojechala po kolejnej bandzie względem jacko w kwestii odpowiedzi do Niego.

Co do zdjęć zamieszczanych pod reckami o czym sherpa wspomina.....mialem pare grzecznych maili z firm zagranicznych z prośbą o wyciepanie z NGT ich fotek. Polskie orzecznictwo w kwestii zdjęć jest mocno podzielone a ja nie mam czasu na pierd.... się i kopanie wiec zdjecia podmienilem z polskich stron czyniąć zadość żądaniom zza wielkiej wody.

Jaco dobra robota, krecha w sherpie, gdyby inaczej zareagowali mogliby jeszcze wyjśc z twarzą. A tak pozamiatane
---


P.S.
ile my czasu tracimy na ten internet, fora, portale zamiast w góach siedzieć. Mam dość

Odpowiedz
Nadmieniam iż sherpie należało by przypomnieć zasady przyznawania znaku rzetelna Firma.
Bo chyba lekko zapomnieli

Odpowiedz
Jacko dziś za Twoją sprawą i Radziq mają swój dzień bez dwóch zdań a trzynasty dopiero jutro.

Jacko pozwolisz że Cie zacytuję bo dobrze rzeczesz na odorze:

''Dam im drobną radę ( jeżeli to czytają) zawsze postępuję uczciwie wobec klienta , szanuję i pomagam , bo dzięki niemu żyję . Dlatego moja firma zatrudnia 68 ludzi , mieści się na 22 000 m2 i jakoś kryzysu dostrzec nie może.
tego im życzę'' - przeklejone z forum outdoor.org

Odpowiedz
Mam nadzieję że przy naszym udziale sprawa Radziq i sklepu Sherpa zostanie pokojowo rozwiązana i zakończona z należnymi słowami przepraszam. Życzyłbym sobie tego. Nie chcę by wyjasnianie sobie nawzajem odbywało się na NGT.pl publicznie

W kwestie Jacko vs Sherpa nie wnikam - o to niech się outdoor martwi

Odpowiedz
Ale i tak niesmak pozostanie i nie sądzę żeby przeprosiny ,jeżeli takie się ukażą były szczere ,bardziej w obawie o swój interes.No ale chęci też się liczą, ja osobiście straciłem zaufanie do ludzi pracujących w tym sklepie.
-------------------------------------------
Przyjaciel.To człek,który mnie zna,a mimo to lubi.

Odpowiedz
piteros jakbym mial posredniczyc w sporach konsumenci vs sklepy to od kompa bym nie odchodzil a NGT bylby PIP'EM PIH'EM i co tam jeszcze na tym swiecie jest.

Nismak pozostal? ....

Sprawę należało zaorać i zdusić w zarodku a nie korespondować z NGT i odorem. Duże słowa przepraszam, uszy po sobie, opitolić pracownika sklepu, rabat zainteresowanym i po sprawie - ja tak bym zrobił.

Odpowiedz
Witam,

otrzymałem szczerze, naprawdę szczere przeprosiny od pracownika sherpy, jak i od bakosportu, reklamację uważam za zamkniętą i załatwioną zgodnie z moim życzeniem

Gumi, sory ze wyjechałem z tą historia tutaj, ale chyba możecie sobie wyobrazić jak się poczułem...

poczułem się znów tak jak się czułem przez ostanie lata w PrLu zanim z niego nie uciekłem, czyli jak szmata.. i teraz żałuję, że w ogóle zawracałem sobie głowę głupią dniówką.. bo właściwie po co.. ale to już ja..


edit:
dla drobnego wyjasnienia moj wpis w tym watku nie dotyczyl ani reklamacji, ani produktu - bo od tego sa inne watki

pozdrawiam
R
---
Edytowany: 2011-01-13 11:26:44

Odpowiedz
Jakby nie było sens istnienia tego wątku zawiera się w możliwości zamieszczania w nim informacji na temat firm, które poczynają sobie nieelegancko z klientami. Widzę niestety, że to szacowni admini kładą uszy na pierwsze dąsy sklepu i starają się łagodzić sprawę ze zrozumiałych dla mnie powodów. Widziałem wcześniejszy post i w mojej ocenie nie było tam żadnych danych osobowych, które nie zostałyby wcześniej upublicznione. Co się zaś tyczy korespondencji to także po tak niefortunnym jej wysłaniu w kosmos przestała być prywatną sprawą.
Wprawdzie ani mnie ta sprawa grzeje ani ziębi ale jak czytam ostatnie posty to aż chce się napisać, że ja niesmak czuje nadal.

Odpowiedz
~? >>> mysle że post radziq wyjasnia już wiele
radziq >>> spoko bracie, od tego jest NGT, cieszy pozytywny finał , nie przepraszaj, nie masz za co

Odpowiedz
Rzeczywiście finał cieszy, czasem po prostu nie można zbyt długo czytać artykułów na necie coby nie zwątpić w człowieka.
-------------------------------------------
pozdrawiam, do zaorania

Odpowiedz
@gumi myślę że po tym co się wydarzyło NGT jest lepsze od PIPu i PIHu sprawa załatwiona w tempie ,który by nie jeden klient chciał żeby jego reklamacje były załatwiane :-).
-------------------------------------------
Przyjaciel.To człek,który mnie zna,a mimo to lubi.

Odpowiedz


Skocz do: