To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
~Darek
2009-06-08 14:38:22
188.33.118.36
Głosów: -1

wagon - Czy ktoś jeszcze reprezentuje jakiś sklep? - rozśmieszyłeś mnie do łez:))))
Tutaj krecia marketnigowa robota to spora część wpisów - czasami zastanawiam się jakie trzeba mieć poczucie bezkarności (gumi) by udawać że wszystko jest ok. Wojny o to wybuchają co jakiś czas ale wszystko jest zamiatane pod dywan (cięcie i przenoszenie niewygodnych wpisów - ten wątek też już idzie pod nóż i slad nie zostanie po wpadkach - pytam po co usuwać regulanie wpisy z tego wątku? ano po to by nie dało się po roku sprawdzić co miało jaką cenę itd,). Doszło do tego że w tym bajzlu nawet jawne formy ''wkręcania'' jakie uprawia np. wagabunda i jego klony uchodzą zupełnie ''niezauważone'' - ale za takie pytania to usłyszysz od właściciela:

Poszli mi stąd!

i to jedyna dopuszczalna forma dyskusji w pewnych tematach.

Ps. motto tego forum: ''Czytaj szybko - zanim wytną''
-------------------------------------------------------
pozdrawiam wszystkich uczciwych
~nik
2009-06-08 14:50:15
95.108.25.249
Głosów: 0

To jest też temat o ,,promocjach '' i promocjach wiec nie kumam w jakim celu mogłoby to zostać wycięte .
Chyba faktycznie po to ,żeby mydlić ludziom oczy.

CZYTAM TO FORUM OD STYCZNIA.
DO TEJ PORY TRUDNO MI BYŁO UWIERZYĆ W TO O CZYM LUDZIE PISZĄ CORAZ CZĘSCIEJ - NIESTETY KLAPKI MI OPADŁY Z OCZU PO TYM CO ROBI TERAZ MARCIN

NA NGT NIE NIE DZIEJE SIĘ DOBRZE - PILNUJCIE PORTFELI. WIEM TERAZ DLACZEGO JAK WSPOMINAŁAM W SKLEPACH O NGT TO SPRZEDAWCY SIĘ DZIWNIE UŚMIECHALI.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
Witaj 'nie do wiary'.

Na forum jestem od 2004 r. Różne osoby się zdarzały, różne sklepy/marki się promowały. Jeżeli jesteś internautką, to pewnie często się z różnego rodzaju ukrytym marketingiem spotykałaś.
Aby takie sytuacje ukrócić, osoby reprezentujące różne sklepy/firmy mają przy swoich nickach informacje o swoich firmach.

Problem polega na tym, że często zainteresowane osoby nie logują się, pisząc na forum.
Niezależnie od oceny sklepu, trzeba oddać honor Darkowi z e-horyzontu, że nawet kiedy pisze niezalogowany, to podpisuje się swoją firmą.
Także sasq, vick i akacja są jednoznacznie kojarzeni, a przy tym prawie zawsze piszą zalogowani.

Wydaje się, że jedynym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie blokady pisania przez osoby niezalogowane. Z drugiej strony ograniczyłoby to możliwości pisania osobom, które potrzebują informacji incydentalnej i nie zamierzają często tu zaglądać. A przecież to forum ma służyć pomocą także takim osobom.

Zresztą, nawet logowanie nie zapobiegnie całkowicie ukrytemu marketingowi, 'trollingowi', czy niekompetencji. Użytkownik ostatecznie sam musi zdecydować, czy rady, które uzyskał, są kompetentne i niezależne. Może to zrobić np. czytając inne wypowiedzi danego autora.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora

Odpowiedz
Wszelkie dyskusje nad ''sklepowymi'' cenami nie mają żadnego sensu- od zawsze takie sprawy reguluje rynek. I nieważne czy ceny występują pod szyldem ''promocja'' czy nie- od tego klient ma oczy i mózg, żeby samemu uznać czy towar jest wart ceny- jak nie TO IDZIE DO KONKURENCJI.

Lepiej dyskutować nad jakością oferowanych towarów i kompetencji sprzedawców- to chyba jest w tym wszystkim najważniejsze.
-------------------------------------------
Powiązania-dyżurny przy sklepiku szkolnym :D

--------------------------------------------------------------------
Moje poglądy są subiektywne i tylko moje  :)
Odpowiedz
to niczyja wina... :)
to ze 'jedna' firma jest bardziej 'obecna' od innej na tym forum to zaluga nikogo innego (a napewno nie zadnego spisku) a jedynie sprawnej roboty danej firmy
ale czasami usmiech pojawia sie na mojej twarzy jak czytam ze dany ciuch dostalismy dzieki uprzejmosci danej firmy... :)
to z uprzejmoscia nie ma nic wspolnego- maja tania reklame (koszt takiej kurtki nijak sie ma do kosztu reklam w gazetach branzowych np.)
a tu maja zagwarantowane ze recenzja bedzie wisiec troche czasu i troche ludzi przeczyta to forum recenzje nie sa w/g mnie 'kreslone ' pzez nikogo li tylko recenzenta
ale spisku tu nie widze, nie widze nawet korzysci plynacych dla 'moznowladcow' z takiego spisku
tak na prawde to trzeba sie pogodzic z tym ze to forum ksztaltowane jest przez adminow i jak sie komus nie podoba to niech zalozy swoje wlasne forum :)
co do promocji to hmmm.. proponuje robic zakupy poza granicami kraju :)
mozna sie zdziwic o ile niektore rzeczy sa tansze w jednym z najdrozszych krajow europy
Pozdrawiam
-------------------------------------------
nic to...

Odpowiedz
Byłam ostatnio w Him we Wrocku w Pasażu Grunwaldzkim.Pytałam o plecaki,które wcześniej oglądałam w necie:różnice w systemach nośnych,materiałach itp-dżizas...wiedziałam więcej o tych plecakach i o innych produktach tej firmy niż typ,który mnie obsługiwał:/Szok.

Odpowiedz
bo firmy outdoorowe w ogole nie dbają o szkolenia dla swoich klientów. zatrudniają po kilku przedstawicieli handlowych na całą Polskę, i ci nawet jakby chcieli to nie są w stanie odwiedzić choć połowę swoich klientów, pokazać im nowości, opowiedzieć o produktach.

na rynku FMCG taki standard obsługi byłby skandalem, a firma z takim serwisem wyleciałaby ze sklepu. tymczasem na rynku outdoor w Polsce to sklep musi się martwić o towar i jego dostępność, a producenci sprawiają wrażenie, jakby robili ci łaskę, że możesz handlować ich towarem.

podczas ostatnich targów w kielcach niejednokrotnie zastanwialiśmy się, po co ci ludzie wystawiają tam swoje stanowiska, skoro nie zależy im na nowych klientach

Odpowiedz
tatonka34 co do hima na grunwaldzie dobrze jest trafic na szefową. Ma kobita łeb na karku, mila sympatyczna i popitolic mozna ciekawie o sprzecie i górkach. Z tego co kojarze jest z nimi chyba od początku jeszcze jak alpinusem handlowali w borku.

Odpowiedz
Hej Panowie. Ponieważ ciut lat już pracuję w ''marketnigu'' to pozwolę sobie na kilka drobnych uwag.
Dziwi mnie to że Pan Jachol musi tłumaczyć rzeczy oczywiste, takie zachowania firm (manipulowanie na forach, manipulowanie wpisami i przejmowanie wątków i całych forów, a przed wszystkim manipulowanie administracją forów), różnego rodzaju zorganizowane akcje itd są czyms oczywistym dla każdego kto nawet dzień pracował w jakimkolwiek koncernie. Sztaby ludzi pracują nad tym by jeszcze lepiej na ciasnym rynku upchnąć swój towar poprzez net.
Poczytałam co tu napisał Pan Marcin (bodaj właściciel strony) i włosy mi stanęły dęba a brwi powędrowały wysoko. Panie Marcinie do nauki i to szybko bo szkoda pracy jaką Pan napewno włożył w budowę tej strony.
Jesteście manipulowani i prowadzeni za rękę jak dzieci we mgle. Nie chcecie (nie macie czasu, zasobów wiedzy itd.) na czytanie literatury fachowej to błagam przeczytajcie choć NO LOGO Naomi Klein - ksiązka opisuje stan na ok. 1998r. od tego czasu minęło 10 lat i sposoby oddziaływania zostały udoskonalone.

Co do wpisu Pana ~Darek e-horyzont.pl:

simba; podpis administrator zobowiazuje, wiec przemyśl doglebniej co piszesz. Bo nie czytalo sie tego przyjemnie :(

a piszesz; Właśnie. Mogłoby się wtedy okazać, że 99% produktów sprzedawanych w horyzontach po cenie ''promocyjnej'' nigdy nie miało ceny ''przedpromocyjnej'' itd, itd, itd..

drogi Panie rozumiem doskonale wściekłość z powodu wykrycia przez Pana Simba ''mechanizmu promocji'' - niestety to wyłącznie Pana wina - nie zadbał Pan o usunięcie z sieci ''starych cen'' (lub np. poprzez drobną zmianę nazwy towaru itd) i to Pan i osoby które przygotowywały te działania ponoszą odpowiedzialnośc przez dyrekcją za haniebną wpadkę i zniszczenie wizerunku firmy.
Pan Simba wykazał właściwą postawę - odpowiedzialnego spostrzegawczego administratora chroniącego użytkowników forum przed manipulacjami firm.

Proszę jeszcze zauważyć jeden fakt - w przypadku wpadki firmy (sklepu jak to tu nazywacie) największe straty ponosi wizerunek nie tego sklepu lecz forum. To forum traci wiarygodność - jako bezradne w stosunku do działań manipulacyjnych.

Nawet w tym wątku to doskonale widać - sklep nawet nie ukrywa że prowadzi grę na forum i jedyne co powoduje że traci nerwy to propozycja zamknięcia wątku z informacjami o promocjach dla sklepów.

Sklep prowadzi grę nie o to czy kłamał czy nie lecz jedynie i wyłączznie o to by mu nie odebrać narzędzia manipulacji.
Ja bym zrobiła tak - utworzyć wątek dla sklepów z promocjami i nigdy nic nie wycinać z tego wątku (absolutnie niczego nawet najcięższych wyrazów) - wątek niech kwitnie latami zbierając wszystkie ścieki i opinie o towarach z promocji. Jak będą w nim wartościowe wpisy pasujące gdzie indziej - to tylko i wyłącznie KOPIOWAĆ (nie przenosić i nie wycinać z oryginalnego wątku). Zero moderacji w wątku - niczego nie usuwamy.
Patrząc okiem fachowca - forum jest doskonale ''zbudowane'' przez firmy. Moderatorzy nieprzygotowani fachowo i podatni jak masło na manipulację. Panowie jeśli nie podniesiecie poziomu swojej wiedzy to jest kwestią roku i to forum utraci wiarygodność i zaufanie użytkowników. A na zaufanie pracowaliście latami - jak raz ją stracicie to pozostanie Wam tylko sprzedać za marną kasę resztek i piękny sen się skończy.

ps. co do ''spisków'' i wiary lub niewiary w spiski - płacą mi ciężką kasę za produkcję spisków i wciskanie zdrowym umysłowo ludziom totalnych bredni. Dla niewiernych - jedno pytanie - ile razy dziennie kłamiecie? w banalnych bezwartościowych sprawach - i dlaczego uważacie że tutaj większość pisze prawdę? czy wierzycie w cokolwiek co Wam powie obcy człowiek na ulicy? kupicie towar bo wam zarośnięty obcy typ z ulicy tak doradzi? To dlaczego w necie Mu wierzycie?

Odpowiedz
Aneczko, częściowo masz rację. Ale tylko częściowo. To, o czym piszesz, jest mi doskonale znane. I jest to zjawisko, które występuje na wszystkich forach.

Jedak cechą tego forum jest grupa użytkowników, którzy siedzą tu już wiele lat. Obserwując ich wypowiedzi, człowiek inteligentny wie, które posty są uczciwą poradą, które ''uczciwym'' marketingiem, które marketingiem ''szeptanym'', które np. czarnym PR-em, a które zwykłą głupotą. I to niezależnie od związków niektórych użytkowników (jawnym bądź nie) z jakąś marką lub sklepem.
Jest tu szereg ludzi, którzy pracując dla konkretnych firm są równocześnie użytkownikami sprzętu i bardzo kompetentnymi doradcami. Zdarzają się też użytkownicy, którzy nie są powiązani z żadną firmą, a plotą straszne androny, często wypowiadając się o sprzęcie, którego w życiu nie mieli w ręku.
Kiedy sam zamierzam kupić jakiś sprzęt, najpierw sprawdzam opinie z kilku ostatnich lat, patrząc równocześnie kto je pisał.

Uważasz, że gumi jest naiwny. Ale w tej naiwności jest metoda, która broni niezależności tego forum przed nazbyt agresywnym marketingiem.
Mnie nie przeszkadzają wątki typu ''Test sprzętu X dzięki firmie Y''. Bo wiem, że sprzęt trafi w ręce ludzi, którzy naprawdę ostro go przetestują, a firma naprawdę naraża się także na oceny krytyczne.

Jak napisałem już wcześniej - cechą internetu jest to, że pisać każdy może. Także anonimowi pracownicy firm. I z tego korzystają. A że forum dość twardo trzyma się swoich zasad, to czasami dochodzi do bitew sklepów, takich jak ta, od której zaczęła się ta dyskusja. Myślę, że na tym forum wszyscy mają tego świadomość.
Ale ograniczenie dostępu przez wprowadzenie obowiązkowego logowania byłoby wylaniem dziecka z kąpielą.
Czasami zastanawiałem się nad rozwiązaniem pośrednim. Np. wprowadzeniem możliwości oceniania przez zalogowanych użytkowników ''pomocniczości'' udzielonej porady.

Jachol, a czy ktoś broni innej firmie przekazać pakiet swoich wyrobów do testowania? Wtedy też byłoby jej dużo na pierwszej stronie.

edit:
PS. Co do pytań obcych ludzi na ulicy - zdarzyło mi się, że jakiś człek zapytał mnie, mocno zarośniętego wtedy typa, na Centralnym w Wawie, co sądzę o kurteczce, którą akurat miałem na sobie, bo zastanawiał się nad jej zakupem. Wyglądało, że moje uwagi potraktował serio.

BTW gumi, uważam, że powinna istnieć jakaś możliwość dodawania info o promocjach przez przedstawicieli firm częściej niż raz w tygodniu. Może nawet w takiej formule, o której pisze Aneczka.
---
Edytowany: 2009-06-10 03:20:18

Odpowiedz
Spineless - ważne jest nie to CO wycinasz tylko PO CO.

więc pytam: PO CO to wycinałeś -

Odpowiesz: bo niepasowało do tematu

Odpowiem: ale to było subiektywne Twoje odczucie, dla paru osób pasowało widocznie doskonale skoro powzięli wysiłek i napisali posty (sprawdzili błędy, poświęcili dużo czasu na zebranie myśli, oddali kawałek swego cennego czasu - czytali swoje posty wielokrotnie i je poprawiali). Ty po prostu po przeczytaniu (oby w całości) wycinasz całe strony.
Czy aby na pewno wiesz co pociąłeś? Czy aby ZAWSZE WIESZ LEPIEJ NIŻ INNI CO JEST NA TEMAT A CO NIE?. Może pozwolisz by się inni mogli zapoznać i sami wyciągnąć wnioski - bez Twojego wpływu na ich opinie. Jako moderator masz całkowity wpływ na kształt postów i przebieg dyskusji.
Tylko jedna sprawa czy tak ma być że to moderator robi co chce z wpisami i w dowolnym dla siebie kierunku kieruje przebieg dyskusji? zamiast użytkowników to Ty sterujesz opiniami (niezależnymi? owszem niezależnymi od użytkowników:)))), niezależne co wpiszę Ty to potniesz i zmnienisz sens całych wątków.

Jeśli wiesz lepiej to po co to całe forum - po prostu pisz sam skoro zawsze wiesz najlepiej w każdej dziedzinie. Przed chwilą znów się natknąłem na wpis wściekłego użytkownika któremu coś pocięli nawet nie wiem co chciał mi napisać o matach. bardzo przykro się czyta NGT.

To forum jak i każde inne powinno odzwierciedlać swoich użytkownków a nie wąskie grono moderatorów (bez urazy)

Nigdzie nie widzę by moderator poprawił literówki, składnię lub poprawił linka. Moderacja ma służyć pomocą a nie pacyfikowaniu użytkowników i tworzeniu forum na swoje podobieństwo - przynajmniej w cywilizowanym świecie.

To forum ma być interesujące - czyżbyś był na tyle inetersujący i mądry za innych by zapełnić sam całe forum?

Mało wiem o nowym NGT ale wiem jedno w jedno popołudnie wygoniliście stąd co najmniej kilka osób. Jeśli forum ma polegac na wzajemnym poklepywaniu się po plecach i usuwaniu ''co se kto umyśli wg. własnego wyobrażenia o świecie'' to będzie to forum na podobieństwo paru ludzi (jak widzę znerwicowanych do granic możliwości).

wiesz czytałem o matach i inne wątki i widzę jedno - z interesujących wpisów ludzi robicie SZARĄ NUDNĄ małowartościową MASĘ - wszytko co było nowym ciekawym głosem w dyskusji zostało niesamowicie pocięte, wymieszane i poprzenoszone nie wiadomo nawet GDZIE - tniecie widocznie bez jakiegokolwiek logicznego planu - z interesujący wątków robicie własne wersje - pozbawione jakiejkolwiek wartości dla kogoklowiek kto czyta i podchodzi poważnie do tematu.

To nie jest forum użytkowników to forum moderatorów. W tym wątku nie zostało wiele z dyskusji z dnia dzisiejszego - zwykły człowiek NIC nie pojmie z tego całego zamieszania.

Zostało TYLKO to co TY chciałeś przekazać, udowodnić. Został głos TYLKO jednej strony. Nie liczy się głos Diablaka i jaco i inych co zostali wycięci.

Ps. Niestety kończę wizytę u znajomych a nie wiem czy gdzieś jeszcze znajdę kompa do popisania tak więc do zobaczenia za jakiś czas.

Odpowiedz
nie mam czasu teraz wszystkiego przenosić, posty są skopiowane, jak znajdę chwilę poprzenoszę je do ''przyszłość i rozwój NGT'' może to Cię trochę uspokoi.

ja nie jestem jedynym modem na stronie, obarczanie mnie ''winą'' za pocięcie wszystkich wątków to delikatna przesada.

mówisz, że wątki są pocięte, że nic nie można z nich wyczytać, widać, że od niedawna czytasz, jak Ty to nazywasz ''nowe NGT'', kilka lat temu chcąc znaleźć jakąkolwiek informacje musiałeś przekopać się przez kilkadziesiąt, jeśli nie -set postów zupełnie niezwiązanych z tematem - to była dość hermetyczna grupa osób, która miała spore pojęcie o ogólnie pojętej turystyce, ale wolała gadać o dupie maryny w wątkach sprzętowych. niektórzy za tym tęsknią, niektórzy nie, forum poszło w inną stronę, nie mnie oceniać czy lepszą czy gorszą.
osobiście zdaję sobie sprawę, że forum nie jest tak czytelne, jak powinno być, ale z tą kwestią zazębia się jeszcze odwiecznie poruszany problem skryptu, który wymusza pewne działania, a pewne zwyczajnie i na amen blokuje.

co do nudności forum - całą esencję i jako taką objętość, wypełnienie forum tworzą użytkownicy, to oni napełniają pustą formę treścią. To czy jest to nudne czy nie, nie zależy już od nas - zależy od takich jak Ty, którzy albo wnoszą coś konstruktywnego do tematu albo powielają pytania czy treści wielokrotnie już powiedziane. My naprawdę tniemy w ostateczności z bardzo prostego powodu - BRAKUJE NAM CZASU. Gumi już setki razy pisał - to jest tylko hobby, rzecz, której poświęcamy się jako wolontariusze, nie mamy osobiście z tego nic, poza satysfakcją.
Gwarantuję Ci, że nie ma admina, który z przyjemnością i uśmiechem na ustach czekałby pół dnia, tylko po to, żeby coś wyciąć czy poprzenosić. Często wycinamy dopiero jak pokaże się nam palcem (vide czerwone łapki), bo mamy swoje rodziny, pracę, obowiązki, wyjazdy, forum jest tylko przy okazji.

Zwróć uwagę, że wątków jest całe mnóstwo, możesz podzielić się własnymi doświadczeniami na tematy wszelakie, Ty zaś siedzisz w tym jednym jedynym wątku, jakby innego nie było i czekasz tylko na to, co ja odpiszę. Nie widziałem ani jednego Twojego wpisu w tematach dotyczących sprzętu czy podróży, masz natomiast czas żeby wytykać moje błędy w tym jedynym temacie, mnie to dziwi i przypomina jakże charakterystyczne dla nas, Polaków - malkontenctwo.

i jeszcze jedna rzecz - decyzję, zresztą niełatwą, czy coś ciąć czy nie, jeśli tak, to kiedy podejmujemy my, niestety, ale zazwyczaj słowo admina jest ostatnie. ktoś musi brać odpowiedzialność za to, co dzieje się na forum, zaś puszczenie go, by żyło własnym życiem jeszcze nigdy w przypadku NGT nie wyszło na dobre. admin też się myli, przyznajemy się do tego, nie jesteśmy maszynami, czasem coś się przypadkiem wytnie, czasem, recenzje się popierniczą, czasem coś jeszcze mniej lub bardziej śmiesznego - ukrywać tego nie zamierzam.
---
Edytowany: 2009-06-11 18:31:32
-------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim...

Odpowiedz
OT
spin<<
Ty zly admin :)
wyciales moj post za ktory dostalem pierwszego plusa w mej karierze :)
-------------------------------------------
uwaga zly admin :)- spisek i kiszone ogorki

Odpowiedz
Jachol, to już masz drugiego ;)
-------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim...

Odpowiedz
Spin trzeba skopiowac to co napisales bo za czas jakis komus w tym tonie trzeba bedzie odpowiedziec. Lud oczekuje naszej klasy engoetowej gdzie wrzucic mozna wszystko i nikt tego raczej nie ruszy. Chcecie hyde parku, są fajne strony forumowe na onecie. Niestety by forum jakos chulało musi byc ostrozny i delikatny zamordyzm nie mający nic wspolnego z demokracją. Sam jestem uzytkownikiem kilku forów technicznych branżowych (prawo i motoryzacja) i wstyd przyznac ale tam tez mnie tną, przerzucają, kasują i opierd.... uszy po sobie, buźka w kubeł....takie ich prawo, choc tez chcialbym rzucić mięchem w ich stronę. Mają regulamin, zasady, które mnie wpieniają ale by móc uczestniczyc w ich życiu musze go akceptowac. Admin ma zawsze racje.
Zapewne kazdy z Was tu pisząc akceptuje Regulamin NGT wiec w sumie nie wiem skąd te żale? Obok outdooru chlopaków którzy kiedys odeszli z NGT, oprócz nas ... miejsca w sieci jest od cholery. Chetnie pokibicuje naszej klasie sprzetowej. Spin dzieki za taki wywód tylko czy autor do którego to slowa kierujesz to w ogole przeczyta....

P.S.
chyba mnie cos ominelo po niebyciu na forum 24 godzinnym cos mi sie zdaje....ale rower wygral z pieniaczami.
---
Edytowany: 2009-06-11 19:47:25

Odpowiedz
Konczac temat zlych sklepow co np maja cos w promocji a inni nie. Jako przyklad byl tez podawany Polar Sport z kurtka Precip, ze mieli na stronie w promo z 499 na 399 (jeszcze w srode). Wystarczyl 1 slownie 1 mail do nich i cene od x poprawili. Bardzo, bardzo dziekujac Horyzontowi :) !!!!http://www.polarsport.pl/index.php/sklep_gorski/Kurtka/Kurtka_MARMOT_PRECIP/10681/root,7/

Prosba ze strony mojej ale i zapewne innych sklepow zanim zaczniecie psy wieszac na kims. Wyslijcie maila z info, że cos wam nie pasuje. Poniewaz ma full roboty nie mam czasu juz wdawac sie w dyskusje w tej kwestii. Jakby co uwagi na priva.
-------------------------------------------
darek

Odpowiedz
A fakt, że w polarsporcie też miałem coś podonego. Towar był w cenie x, przecena a po dodaniu do koszyka wskakiwała stara cena. Jeden mail i sprawa załatwiona z przeprosinami.
-------------------------------------------
pozdrawiam, Tomek

Odpowiedz
ptb przeca to spisek niczym cugler kotka! że tes nie rozpetal wojny! Na ngt z tym! jeden mail i po sprawie. O to chodzi w tym bajzlu sklepowo wirtualnym w wiekszosci przypadków.

Odpowiedz
Miałem ,,przyjemność '' tym razem z Intersportem w Poznaniu
Dwa dni temu namierzyłem śpiwór Cat's Meow
The North Face
Wisiał sobie w cenie promocyjnej 359 zet na wieszaku
Polowałem na niego od dawna ale kosztował wcześniej 550-600 w zależności od sklepu
Nie miałem tyle gotówki przy sobie wiec poprosiłem dziewczynę o odłożenie go na bok .Zobowiązałem sie go odebrać dzień pożniej.
Tak też zrobiłem
Podchodze do kasy i prosze grzecznie o mój śpiwór z odliczonymi już pieniedzmi.
Dzentelmen za ladą bieże go do czytnika i zaspiewał mi kwote 399 zł.
Mówie ,ze to niemożliwe ponieważ wczoraj była wczepiona kartka z ceną 359
On na to ,że to niemożliwe i pokazuje mi metkę.
Okazało sie że nakleili nową cenę i zrobili sobie nową ,,promocję''
Tym razem z 699 na 399
Odpowiadam ,że to niemożliwe bo ten śpiwór nigdy tyle nie kosztował.
Po czym do akcji ,,wkracza'' jakaś dziewucha /jak sie okazało pożal sie boże kierowniczka tego marketu/ i autorytatywnym tonem mówi ,że to niemożliwe bo cena jest dobra
Prosze w takim razie o pokazanie mi tej kartki ,która była przyczepiona do śpiwora z ceną 359.
Nima ,kartka oczywiscie znikneła.
Koniec końców kupiłem go za 359 .
Najbardzij zdziwiła mnie beszczelnosć tej dziewucho-kierowniczki ,która to zamiast zwykłego słowa przepraszam zaczeła sie pluć -Niech pan sie nie unosi .
Krótko mówiąc wyskoczyła z pyskiem do klienta ,że niby upominam sie o swoje.
Skoro na takim poziomie jest kierowniczka to czego oczekiwać od personelu
Mam wrazenie ,ze w kazdym normalnym sklepie górskim wywalono by ją na zbity pysk za chamstwo wobec klientów
Odradzam wszystkim ten badziewiasty market ,w którym nikt nic nie wie

Odpowiedz
ja miałem ''przyjemność'' w Intersporcie w Krakowie koło Dworca Głównego. Zapytałem tylko czy czekan (grivel air tech w cenie 299 przeceniony z coś około 450) ma pętle nadgarstkową w komplecie czy musze dokupić osobno.Jak mi pan odpowiedział to już więcej moja noga tam nie postanie. sens odpowiedzi był taki że raczej czas do piachu a nie czekan Czekan kupiłem w Polarsporcie (BD raven) może to i lepiej. może ''przygoda'' nik'a i moja to jest norma w tych sklepech ? Jakby ktoś pytał to było gdzieś pod koniec wiosny pan był wysoki miał ok.25 lat i wyszedł z okolic serwisu sklepowego

Odpowiedz
Hehe, a ja akurat w InterSporcie spotkałem niespodziewanie uprzejmego Pana Sprzedawcę. Na pytanie o porównanie gatków rowerowych, a w szczególności pampersów (miałem w ręce dwie pary różniące się ceną o prawie 100 pln) odrzekł że on osobiście różnicy nie widzi żadnej, bo tu trudno o jaką rewolucję. A w ogóle to on sam teraz jeździ w gatkach z D. bo są tanie i jak się zniszczą to nie szkoda :D Ale może akurat miał dobry dzień? ;-)

Odpowiedz


Skocz do: