To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy
Miałem podobną sytuację w HiM tylko miałem szczęście, że ze sklepu spod Warszawy ściągali kurtkę do sklepu w Warszawie :)
I też był problem z powodu limitów. Miałem tyle szczęścia, że ''szefowa'' akurat robiła rundkę po sklepach i kurtka przejechała z jednego sklepu do innego:) Gdyby nie to, też bym sobie czekał, bo im się limity skończyły i za dużo wydają na firmy kurierskie itp...
Kurde, jak wydaję 600 zł na kurtkę, to chyba im powinno zależeć, a nie mówić klientowi, żeby se pojechał na drugi koniec miasta bo oni nie są w stanie ściągnąć :(

Odpowiedz
Jeszcze mogę troszkę pojechać sklep na Bateorego w Warszawie.
Kupując buty trekkingowe jakiś czas temu wyleciało mi z głowy, że będę je użytkował w 2 parach skarpet. Tak wiem, ewidentna **** ze mnie:) Sprzedawca chyba też o tym zapomniał i tu minus, bo w efekcie kupiłem buty o numer zamałe. Teraz muszę układać stopę, żeby mnei nic nie obcierało i zginać palce co nie jest do końca przyjemne. Drugą krechę sklep dostał jak przy pytaniu do czego zostały skonstruowane rzepy przy drabince plecaka K2 sprzedawca odpowiedział coś w stylu: nie wiem, musi sam pan sobie wymyśleć. No sorry, ale chyba człowiek powinien wiedzieć, jakie jest przeznaczenie poszczególnych elementów plecaka...

Odpowiedz
HiM jest chyba jak z NFZ, im sie też limity wyczerpały.

Odpowiedz
Masz rację Luka. Całkowicie Cię popieram. Ja w tym sklepie kupiłem namiot ale zapomniałem powiedzieć, ze chcę ten namiot obrócić do góry nogami żeby mieć basen w ciepłe dni. Sprzedawca też na to nie wpadł i efekt jest taki że mam namiot tunelowy z którego nie mogę w żaden sposób zrobić basenu. Całkowity brak profesjonalizmu sprzedawcy...

Odpowiedz
Ej no, wydaje mi się, że sprzedawca powinien coś wspomnieć o tym, czy jeśli but jest dobry na cienką skarpetę to czy nie będzie za mały na grubą i poradzić, że stopa troszkę puchnie podczas długiego łażenia. Wydaje mi się, że tak jak w porządnym sklepie Ci powiedzą, że plecaki najlepiej mierzyć z obciążeniem, tak samo przy kupnie butów powinni powiedzieć, jak się zachowuje stopa przy długim chodzeniu i czy właśnie nie zapomniałem, że jestem teraz w cienkiej skarpetce. Wydaje mi się, że są jakieś ogólne reguły doboru butów trekkingowych a nie ''widzisz pan co mamy, jak coś to mogę odpowiedni rozmiar przynieść''.

Odpowiedz
Co do butów, to w Gdyńskim Sportlandzie sprzedawca zwrócił mi uwagę przy zakupie butów, że nie potrzebnie zakładam grubą skarpętę, bo będę te buty nosił jak będzie ciepło.
A co do zapinek na K2, to może nawet projektant nie wiedział do czego one służą;) Z drugiej strony, całkiem fajnie wyglądają i można nimi np. przypiąć kijki lub czekan.

Odpowiedz
Te zapinki projektuje sie chyba specjalnie do czekanów, a jak kijki sobie przypniesz bo ni emasz czekana to też dobrze (tak mi przynajmniej w Janysporcie powiedzieli:)) Specjalnie się spytałem, do czego konkretnie zostały przewidziane, bo wtedy nie wiedziałem.

Bren: Jeśli nawet odradzają mierzenie na grubą skarpetę to zarabiają chyba na takich łosiach jak ja albo na ludziach, którzy pomocy obsługi nie potrzebują :)

Odpowiedz
Luka - niedokładnie mnie zrozumiałeś. Jak kupowałem ''cięższe'' buty - to sprzdawca pokazał mi pudło ze skrapetami do przymierzania butów, gdy później kupowałem ''lżejsze'' buta, a ja naciągnołem skarpetę na stopę, to on powiedział, że mija się to z celem. Po prostu różne buty, rózne techniki przymierzania.

Odpowiedz
aha, chyba że tak :)
no i właśnie tych skarpet do przymierzania zabrakło mi w wymienionym przeze mnie sklepie, co wyszło jak wyszło.
~McNett albo mnie nie do końca zrozumiał albo ja za dużo wymagam od sklepu albo też kupujący muszą się o wszystko pytać sprzedawców, bo sami z własnej woli wiedzy nie użyczą ;)

Odpowiedz
Jeszcze mam pytanie do Sołtysa jak będzie spoglądał do tego topica.
Chcę w Podróżniku kupić Poligona 2 i się dowiedziałem, że kartę rabatową dostanę dopiero po zakupie namiotu. Więc jak to jest, Ged pisał cosik innego?:)

Odpowiedz
Kartę dostaniesz:

a) po okazaniu w sklepie paragonów na łączną kwotę min. 300 zł - z dowolnego okresu czasu, paragonów może być dowolna ilość;

b) po kupieniu dowolnej publikacji wydanej przez Sklep Podróżnika; w tej chwili jest to chyba jakiś tom przewodnika po Tatrach W. H. Paryskiego za 12 zł.

Tak więc jeśli kupujesz Poligona za ok. 600 zł, to zgodnie z powyższym dostaniesz kartę po zakupie. System rabatów w naszym sklepie (piszę naszym, choć o ironio posiedzę tam jeszcze ze 2 tygodnie) polega na przywiązaniu klienta do niego. Jest to niekiedy bezsensowne i czasem nawet my jako sprzedawcy omijamy ten nakaz szefa, ale nie nasz to wymysł.

W Podróżniku jest sporo zniżek na różne stowarzyszenia - jeśli jesteś członkiem SKG to masz 7% zniżki, SKPB - 10%, jednej z drużyn ZHP - 5-10%, Klub Wysokogórski - 7%.

Sołtys

-
https://lukaszsupergan.com/

Przewodnik "Szlaki Polski. 30 tras długodystansowych":
https://lukaszsupergan.com/produkt/szlaki-polski/
Odpowiedz
cos ostatnio zawodzi kontak e-mailowy z HiMountain.od czwartku czekam na odp a tu prosze nic a nic nie przychodzi.pytalem sie chyba o rzecz malo skomplikowana bo o asortyment dotyczacy kijow trekkingowych w ich sklepach w Zakopanem.wysalalem e-maila z ponownym pytaniem juz tylko o e-maile do tychze sklepow a tu dalej nic.to nie piszcie potem prosze drodzy przedstawiciele HiMountain na forum, ze odpowiadacie szybko i na wszystkie e-maile.pozdrawiam.
p.s. zakupy przynajmniej w Gdansku robi mi sie nadal przyjemnie w Waszych sklepach i oby nie zmienilo sie to w tym kierunku jak odpowiadanie na e-maile.

Odpowiedz
chróściel - to napisz do Pajaka ja wysłałem tam dwa maile i czekam juz pół roku :P

Odpowiedz
to pogadaj z Sasq moze Ci cos poradzi bo Ci z HiM`u to sie ukrywaja na ngt.a ogolnie to pogadaj z Mateo na temat Pajaka on ma najwieksze doswiadczenie:))).a jakbys problem z hannah to z Mateo tez mozesz pogadac na ten temat:)))

Odpowiedz
sorry za tyle ''pogadaj'':)))

Odpowiedz
Kardi to wejdz na stronke Pajaka i pytaj na forum...

Odpowiedz
sasq - zadalem im konkretne pytanie.. czy istnieje mozliwosc odplatnej wymiany syst. nosnego w plecaku atacamaII i echo... pytanie to zadalem na stronie Pajaka na ich e-mail

-------------------------------------------
altadar@wp.pl

Odpowiedz
hmm dziwne...
napisz do mnie to pogodamy
GG 1958490

Odpowiedz
Dzieki chróściel :)
-------------------------------------------
altadar@wp.pl

Odpowiedz
HiMountain dzieki za odpowiedz na temat kijkow trekkingowych!!!juz zakupilem i pozdrawiam.
-------------------------------------------
GG 5030355; chrosciel@ngt.pl

Odpowiedz


Skocz do: