To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
    Wątek: [Obuwie] Meindl
Post: RE:[Obuwie] Meindl

Janusz, ja mam Vakuum Men Lite GTX... jest to model z poprzedniego katalogu ale nie różni się niczym poza kolorystyką od Cross GTX... według mnie buty są świetne, MFS zapewnia super komfort, na poch...
czis Dyskusje o sprzęcie 3228 186024 05-01-2011, 20:18
    Wątek: [Obuwie] Meindl
Post: RE:[Obuwie] Meindl

Ikati, ja miałem ten sam dylemat jeśli chodzi o wybór i ze względu na cenę kupiłem Air Revolution 5.1 w Siulagrande. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, ale gór jeszcze nie widziały :)... a co do rozm...
czis Dyskusje o sprzęcie 3228 186024 05-01-2011, 19:54
    Wątek: [Obuwie] Meindl
Post: RE:[Obuwie] Meindl

Ja kupuję w Siulagrande , jak na razie bez problemów, polecam... ------------------------------------------- Tomek
czis Dyskusje o sprzęcie 3228 186024 31-12-2010, 20:35
    Wątek: [Obuwie] Meindl
Post: RE:[Obuwie] Meindl

Dzięki if, namówiłaś mnie :) Kupiłem AR 5.1, przekonała mnie cena, zawsze to na raki zostaje trzy stówki... Ale Islandy mnie urzekły więc nie pozostaje nic innego jak tylko zbierać kasę ;). Jeszcze ...
czis Dyskusje o sprzęcie 3228 186024 28-12-2010, 17:58
    Wątek: [Obuwie] Meindl
Post: RE:[Obuwie] Meindl

Dziś odwiedziłem Hi Mountain na Krakowskim... z godzinę spędziłem na przymiarkach :), 7.1 faktycznie chyba bądą za twarde gdy najdzie ochota na Bieszczady, natomiast zachwyciłem sie nowym Islandem, te...
czis Dyskusje o sprzęcie 3228 186024 27-12-2010, 20:21
    Wątek: [Obuwie] Meindl
Post: RE:[Obuwie] Meindl

Witam wszystkich!!! Jestem nowy, zarówno na forum, jak i w górach :) ... Po kilku letnich wyprawach w niezbyt wymagające partie Karkonoszy, przyszedł czas na coś poważniejszego, no i postanowiłem za...
czis Dyskusje o sprzęcie 3228 186024 27-12-2010, 04:03
    Wątek: [Recenzja] Pajak Atacama II
Post: RE:[Recenzja] Pajak Atacama II

czis 2005-02-25 09:12:13 80.85.224.3 Głosów: 0 No ja tez mialem taka Atacame II przez 2 lata i sprawowal sie bardzo dobrze jezeli chodzi o material, zamki itp.Nic sie nie zniszczyło nie p...
czis Plecaki powyżej 50 l 77 9866 22-09-2009, 19:07
    Wątek: nosidełko dla dziecka, akcesoria do nosidełka
Post: RE:nosidełko dla dziecka, akcesoria do nosidełka

gumi a ile masz wzrostu? bo biorę to noisdełko pod uwagę ale nie wiem jak szeroki jest zakres regulacji i czy mi wystarczy. A może ktoś ma ostatnie doświadczenia z nosidełkami innych firm np: Tatonka ...
czis Dyskusje o sprzęcie 276 37159 22-04-2009, 06:04
    Wątek: Rakiety śnieżne
Post: RE:Rakiety śnieżne

Hammet jak nie pamiętasz modelu Inook-ów i porównujesz z rakietami Ousiego to on i ja mamy model Excess :)
czis Dyskusje o sprzęcie 553 97184 27-11-2007, 22:21
    Wątek: Obuwie Scarpa vs. Trezeta
Post: RE:Obuwie Scarpa vs. Trezeta

No właśnie zbieram sie do kupienia nowych butów i model Nepal Pro wpadł mi w oko, na razie tylko w necie bo na żywo jeszcze ich nie widziałem. Może jeszcze ktoś miał z nimi do czynienia......
czis Dyskusje o sprzęcie 240 22700 13-09-2007, 08:22
    Wątek: Śpiwory < 1,5 kg
Post: RE:Śpiwory < 1,5 kg

no jak ......... ogólnie chodzi o to żeby mieć ogólnie jak najcieplejszy śpiwór i do tego ogólnie niezbyt duży a szczególnie lekki............
czis Dyskusje o sprzęcie 2547 151637 08-05-2007, 07:38
    Wątek: [OT] Nasze przygody w górach
Post: RE:[OT] Nasze przygody w górach

no czyli jednak sądząc po wypowiedzi gumiego forum zmienia jednak front bo jeszcze jakies 2 lata temu a może nieco więcej, sam założyłem podobny wątek i został on wycięty włąśnie z powodu tematu pozas...
czis Dyskusje o sprzęcie 69 19168 07-05-2007, 19:23
    Wątek: [OT] Nasze przygody w górach
Post: RE:[OT] Nasze przygody w górach

Warzyn> własnie z tego powodu że na tym forum można rozmawiac tylko o sprzecie grupka ludzi założyła inny portal i tam można pogadać już o wszystkim, także o przygodach w górach itp. tak więc masz rac...
czis Dyskusje o sprzęcie 69 19168 07-05-2007, 19:19
    Wątek: [OT] Nasze przygody w górach
Post: RE:[OT] Nasze przygody w górach

no po latach doświadczeń nie sądzę żeby była zgoda na taki temat..........
czis Dyskusje o sprzęcie 69 19168 07-05-2007, 18:50
    Wątek: Idealne schronisko & rozmowy schroniskowe
Post: RE:Idealne schronisko & rozmowy schroniskowe

Tak wiec co do schroniska Koliba to mialem okazje goscic tam dokaldnie miesiac temu. No i coz jezeli chodzi o domowa atmosfere to fakt była trójka małych dzieci wraz z rodzicem/rodzicami i wszyscy ta...
czis luźNe GaTki 1008 174218 06-09-2006, 19:40
    Wątek: [Namioty] Marabut Khumbu
Post: RE:[Namioty] Marabut Khumbu

o kurcze to masz niezly problem dla ciebie sypialnia to by pasowalo zeby miala najlepiej z 230cm...
czis Dyskusje o sprzęcie 56 12108 03-05-2006, 07:58
    Wątek: PODRÓŻE NGT /relacje,zloty,gdzie pojechać,co zobaczyć,etc.
Post: RE:PODRÓŻE NGT /relacje,zloty,gdzie pojechać,co zo...

~Adrian po pierwsze to o ktorej godzinie bedziesz wychodził ze Szczawnicy?No ale zakladam ze przed poludniem tak wiec wersje sa dwie:albo idziesz przez grzbiet Małych Pienin na przełęcz Obidza stamtad...
czis Zloty / spotkania / wydarzenia 2054 400762 30-04-2006, 08:08
    Wątek: Śpiwory < 1,5 kg
Post: RE:Śpiwory < 1,5 kg

he faktycznie promocji w skalniku juz nie ma .......Ale mi sie udało........ Tadeus>>napisz do skalnika albo zadzwon bo oni cos pokrecone te ceny maja Zwykly Hit jest na stronie w cenie jeszcze ubieg...
czis Dyskusje o sprzęcie 2547 151637 12-04-2006, 12:00
    Wątek: Śpiwory < 1,5 kg
Post: RE:Śpiwory < 1,5 kg

ja tez niestronniczo wlasnie kupilem Hit a tez dlugo mialem dylemat co wybrac.Testow terenowych jeszcze nie odbyl ale wzbudza zaufanie. N i to chyba tyle co na razie mozna o nim powiedziec....... ---...
czis Dyskusje o sprzęcie 2547 151637 11-04-2006, 14:20
    Wątek: [Recenzja] Pajak Hit
Post: RE:[Recenzja] Pajak Hit

No cóż zastanawiam sie nad zakupieniem tego spiwora głównie z tego wzgledu ze przy dobrych wiatrach moge go mieć za nieco ponad 200zł.Może ktos ma jakieś nowe doswiadczenia z tym spiworem.... A może ...
czis Śpiwory syntetyczne 39 9883 19-03-2006, 22:35