Cześć,
Czy firma zajo.net to uczciwy sklep internetowy? Korzystał ktoś? Mają produkty w podejrzanie niskich cenach. Będę wdzięczny za odpowiedź
-------------------------------------------
Damian
Akurat ceną się nie przejmuj. Te przekreślone to nie cena katalogowa ich produktu, a wartość wyimaginowanego produktu konkurencji z podobnej półki. Po pandemii obniżyli trochę ceny, ale nie jest to jakaś wyprzedaż po pożarze. Ich produkty są dość solidne jak na swoją półkę cenową. Po obniżkach są nawet kuszące. A nad czym myślałeś?
Trochę tu osób kupowało Zajo i wypowiadało się o marce i raczej nie było zgrzytów. Nie pamiętam żeby akurat ktoś coś pisał o namiotach ale na innym forum czytałem opinie klienta, który chwalił sobie ich wyprawówki z najwyższej serii.
Ja bym kupił. Namiot w dobrej cenie i ze znanych materiałów i komponentów. Firma jest jesli dobrze pamiętam Słowacka i jeśli ma jakieś przedstawicielstwo to chyba bez polskiego dystrybutora, więc ten brak opłaty za pobraniem mnie nie dziwi.
no, dwuosobowy namiot igloo, 3kg na pewno u którejkolwiek konkurencji kosztuje 1000PLN :D
Tylko szkoda że niedostępny jak większość ich namiotów w dobrych cenach. Zajo robi całkiem dobre namioty, sklep też jest ok (trochę długo trwa dostawa), ale ta ich polityka cenowa jest trochę z czapy.
Zajo podjęło decyzję o wstrzymaniu możliwości zamówień ubrań i innych rzeczy do dzisiaj, czyli 16.04.2020. Jedyną rzeczą, jaką w tej chwili można zamówić, są maseczki ochronne.
Czołem!
07.04.20 zamawiałem u nich spodnie Magnet, te z linka Nemesisa (w wątku o promocjach). Wczoraj dotarły.
Same spodnie bez zastrzeżeń co do sposobu i jakości wykonania. Nitki nie odstają, krój pasuje. Mam porównanie tylko do Milo. W zajo materiał rozciąga się w jednym kierunku (wzdłuż nogawek). Zobaczymy jak z wytrzymałości, póki co jestem zadowolony.
Z pozdrowieniami!
Znajomy zamówił zaś tą najdroższą bluzę z Power Stretcha Pro, leży idealnie, na wykonanie też nie narzeka, też zobaczymy jak będzie po czasie
Ja mam od dłuższego czasu 3 bluzy (ja 1 i żona 2szt.). Ceny które wtedy były w promocji były na tyle atrakcyjne że uważam ten zakup za udany. Jakoś jest bardzo ok - moja blluza polarowa lekko się zmechaciła. Żony bluzy wygladają jak nowe.
Kupiłem u nich namiot Lapland 2 Tent. Sam w sobie fajny. Tydzień po gwarancji pękła rurka prując tropik. Jakoś sobie poradziłem . Jednak od sierpnia 2019 nie mogę ani u nich naprawić ani kupić nowego stelaża. Dziesiątki a-mail bez pomocy. Od ponad roku mam ich jedynkę. Czekam co się wydarzy. Sprzęt na dwa lata.
-------------------------------------------
Slawek Keska
Zostałem póki co wystawiony do wiatru przez Zajo. Od miesiąca nie ma z nimi kontaktu, Pani - przedstawicielka w Polsce- odpowiedziała mi że tez ma problem z nimi w kontakcie. Nie zrobili mi całkowitej wymiany towaru na nowy większy, chociaz jeszcze na stanie był oraz nie dokonali zwrotu za zwrócony zakup. Wiem że wszystko do nich dotarło.
ODRADZAM.
(07-06-2020, 14:47)tytus napisał(a): [ -> ]Zostałem póki co wystawiony do wiatru przez Zajo (...) nie dokonali zwrotu za zwrócony zakup. Wiem że wszystko do nich dotarło.
ODRADZAM.
Jeżeli za zakup płaciłeś kartą kredytową skorzystaj z dobrodziejstwa chargeback. W skrócie: szczegóły transakcji i zwrotu zgłaszasz do organizacji płatniczej, czyli Visa lub MasterCard za pośrednictwem swojego banku (bank nie rozpoznaje sprawy, przesyła tylko dokumenty). W bardzo krótkim czasie pieniądze wrócą na rachunek Twojej karty. Proces prosty, szybki i niezwykle skuteczny - szczególnie na krnąbrnych sprzedawców. Chargeback jest postępowaniem niezależnym od gwarancji/rękojmi/niezgodności towaru. Korzystałem kilkukrotnie.
(07-06-2020, 21:36)grendel napisał(a): [ -> ] (07-06-2020, 14:47)tytus napisał(a): [ -> ]Zostałem póki co wystawiony do wiatru przez Zajo (...) nie dokonali zwrotu za zwrócony zakup. Wiem że wszystko do nich dotarło.
ODRADZAM.
Jeżeli za zakup płaciłeś kartą kredytową skorzystaj z dobrodziejstwa chargeback. W skrócie: szczegóły transakcji i zwrotu zgłaszasz do organizacji płatniczej, czyli Visa lub MasterCard za pośrednictwem swojego banku (bank nie rozpoznaje sprawy, przesyła tylko dokumenty). W bardzo krótkim czasie pieniądze wrócą na rachunek Twojej karty. Proces prosty, szybki i niezwykle skuteczny - szczególnie na krnąbrnych sprzedawców. Chargeback jest postępowaniem niezależnym od gwarancji/rękojmi/niezgodności towaru. Korzystałem kilkukrotnie.
Dzięki
Dzisiaj zwrócili mi kasę za towar, który miał być wymieniony. Coś czuję że się zwiną, bo wnioskuję że nie szyją nic nowego. Szkoda bo jakościowo mają dobry toawr. Ceny też poszły sporo do góry wobec tego co płaciłem 3 miesiące temu.