NGT

Pełna wersja: Kwatery prywatne, bazy noclegowe
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Tak, wiem :-) Planuję być w okolicy 13-14 więc nie omieszkam wcześniej zadzwonić, aby dopytać o możliwości skorzystania z propozycji.
... a nie jakiś tam siusiumajtek

Hej! Temat sprawdzonego, ale to naprawdę sprawdzonego miejsca noclegowego w Borach Tucholskich był już poruszany. W Brzozowym Zaciszu niestety nie mają wolnych miejsc już. A chciałbym z małżonką wyskoczyć tam - w Bory - na kilka dni teraz. Ma ktoś może inne sprawdzone miejsce? Chodzi Nam o agroturystykę/pokój w normalnym standardzie lub ciut wyższym. Jak ktoś coś ma to dajcie znać proszę!.

@maciejfloyd - uderz do Pita. Jest świeżo po powrocie właśnie z tamtych stron. Zapewne pamięta jeszcze temperaturę wody w jeziorze ;-)
... a nie jakiś tam siusiumajtek

Okej, dzięki za podpowiedz:)

Czy ktoś się orientuje jak wygląda sytuacja z darmowym campem w hollentalu. Ma byc zamkniety tyle wiem, ale od kiedy, czy moze juz jest zamkniety czy jednak mozna korzystac?

Jakby sie ktos kiedys wybieral np. na termy do Bialki Tatrzanskiej to w Rzepiskach deko dalej polecam noclegi ''U Jadama'', ul. Potok Wojtyczkow 1A. Tanio (25-30zl od lebka za noc) i sympatycznie, a do tego ludzie bardzo goscinni.

nie aktualne
---
Edytowany: 2016-08-17 10:51:08
-------------------------------------------
jedyny trzeźwo myślący ;)

Pytałem wcześniej o noclegi w Wielkiej Fatrze.

Rodzinnie przeszliśmy fragment Wielkiej Fatry. Ekipa: żona, córka 8 lat, syn 14 lat i ja. Najstarsza córka pracowała i musiała zostać.

Dojechaliśmy samochodem do Donował. Tu niby pełno apartamentów, hoteli itp., ale większość chyba zarabia zimą na narciarzach, bo zamknięte na głucho. Szkoda że wcześniej nie zadzwoniłem do Chaty Lesy, gdzie nocleg jest po 10E. Niestety, było tam pełno. W innych lokalizacjach nikt nie otwierał, ani nie odbierał telefonu. Przy jakiś domkach chyba się im nie chciało ich otwierać/pilnować i zbyli nas, że zajęte. Rzutem na taśmę udało się nam przespać w hotelowej części nad restauracją przy parkingu w centrum. Mieliśmy caleńki hotel dla siebie :-). Cena za całą ekipę: 70E.

Następnego dnia pojechaliśmy autobusem do Rużomberku, skąd doszliśmy do Smerkowicy. Po drodze minęliśmy hotel górski Granit z noclegami po 30E. Niestety, hotel górski Smerkowica ''zamknięty z przyczyn technicznych''. Obok jest wiata. Jest też otwarta stajnia, która się wietrzy. Już chcieliśmy spać w wiacie, ale ze względu na burzę wróciliśmy do hotelu Granit. Córka dostała dostawkę i za nocleg ze śniadaniem zapłaciliśmy 105E.

Następny dzień to spanie w schronisku pod Borysowem. Tu dobrze zadzwonić wcześniej i zarezerwować miejsce. Było pełno ludzi. Cena podłogi i pryczy jest taka sama: 10E. Ktoś z rezerwujących miejsca jednak nie przyszedł i dostały się nam prycze. Ekipa co spała obok, dała nam nr telefonu do właściciela kolejnego schroniska w Kralovej Studni.

Kolejnego dnia jak tylko uzyskaliśmy zasięg to zadzwoniliśmy. To był dobry pomysł, bo wszystko i część turystyczna, i ta hotelowa było zajęte, ale właściciel obiecał, że coś się znajdzie. Jak doszliśmy, to dziewczyny z recepcji nic nie wiedziały, ale pan o nas pamiętał i dostaliśmy całą, nieco zawilgoconą siłownię. Cena 8E/osobę.

Ostatni dzień to dojście do Donował szlakiem ''Hrdinov SNP''. Dużo lasu i krzaczorów, mało widoków. Niestety, na przełęczy pod Sturcem złapała nas burza i oberwanie chmury. Takiej zlewy jeszcze w górach nie przeżyliśmy. Nie pomogły parasole, RainCut-y, plecakowe pokrowce. Co nie było w worku foliowym, to zmokło. Od przełęczy schodziliśmy już szutrową drogą, na której końcu, przy drodze E77, na mapie VKU jest zaznaczony górski hotel. Plan był taki, że ekipa je tam haluszki, a ja idę po samochód asfaltem. Ale ten hotel też był zamknięty. Na szczęście był kawałek dachu nad głową.

Wrażenia ogólne: góry super, piękne widoki na Małą Fatrę, Choczańskie, Niżne Tatry, Wysokie Tatry. Szlak bardzo miły i żona, wzorem spotkanej pary Słowaków przeszła sporą część na boso. Infrastruktura turystyczna jest jednak droga, jak nie nosi się ze sobą namiotu.
-------------------------------------------

Mogę polecić spanie u Pani Janiny Filipiak z Piwnicznej-Zdroju w Beskidzie Sądeckim: http://www.piwniczna.agrowakacje.pl/

Trafiliśmy tu po powrocie ze Słowacji. Ekipa jak wyżej, a więc 4 osoby. Dostaliśmy 2 osobne pokoje. Jest kuchnia z wyposażeniem, łazienka z natryskiem. Szafy pamiętają czasy Gierka, albo nawet wcześniejsze, ale łóżka super wygodne. Miejsce spokojne, miła gospodyni i atrakcyjna cena 120 zł/dzień/4 osoby. Sama Piwniczna-Zdrój bardzo się nam spodobała -- dobre skomunikowanie, dobre miejsce na wypady w góry, a i spacery z piciem darmowych wód leczniczych można uskuteczniać.

Witam

Poszukuje fajnego noclegu na wypad w Tatry Słowackie ale niedaleko od przejścia granicznego, Bielskie, dolina Jaworowa. Znacie coś sprawdzonego?

@endless zaraz za przejściem w Łysej było takie słowackie ,,schronisko'' dla wspinaczy. Nie korzystałem, nie wiem czy jeszcze działa. Może to tu http://tiny.pl/g9sd1
Ogólnie to korzystamy z noclegów w Jurgowie np. http://tiny.pl/g9sdj bo autem (w zależności czy kwatera jest na skraju wsi czy też w centrum) do Jaworzyny Tatrzańskiej jedziemy od 7 do 10 minut.
Do Zdziaru będzie ze 3 minuty dłużej. Ja wolę to w ,,centrum'' bo idę do sklepu w klapkach ;) a T25 na skraju. To tak przykładowo.
wynik mierzy czyny

jak nie za daleko to może tu www.vysoketatry.com/gerlach/
2x już sprawdzone
w miejscowości sklep i niezgorsza jadłodajnia

Dziękuję za pomoc zarezerwowałem w Jurgowie tam gdzie polecił PRS.

Dwusłodowy - ten lokal co zaproponowałeś też polecam byliśmy 2 razy i jest ok. dzięki
---
Edytowany: 2016-08-18 17:10:46

Ludki, polecicie jakieś noclegi w Karpaczu - w centrum lub bardzo blisko, pokój 2-osobowy z łazienką w cenie do 60zł (może być ze śniadaniem) Potrzebuję czegoś dla ojca i wujka bo chcą jechać, a ja niestety w takich luksusach się w górach nie pławię :P

Nemesis trochę drożej i nie w Karpaczu, którego nie cierpię a pomiędzy szklarską a karpaczem - Przesieka. Cisza i spokój i b.blisko do szlaku np. w kierunku Odrodzenia

Koszt pobytu jednej osoby dorosłej:
nocleg + śniadanie 85zł
obiadokolacja 35zł

Nie wiem ile bez wyzywienia. Ale miejsce znam i polecam

Dzięki ale odpada bo nie spełnia żadnego z kryteriów - niestety Panowie niezmotoryzowani więc muszą być raczej w centrum ;]

Hotel Piecuch przy Strażackiej.

Śniadanie obfite - szwedzki stół.
Widok na Śnieżkę najlepszy w Polsce.

Hej
mógłby ktoś polecić sprawdzoną i względnie niedrogą kwaterę w Węgierskiej Górce? Łaskawe oko względem miłośników dwóch kółek będzie wartością dodaną;-).

Hm spałem słuzbowo w tym piecuchu w karpaczu. DziadL Ty serio to polecasz? Nie trawie takich miejsc.

Panowie, dzięki za pomoc, suma sumarum mój ojciec wybrał jakieś kwatery ''Pod Stokiem'': http://www.podstokiem.wkarpaczu.pl/2276,galeria.html
Jak wróci to podzielę się w jego imieniu opinią :)