NGT

Pełna wersja: Sklepy tradycyjne i internetowe / POLSKA
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Zamowilem w nedziele w skalniku i w srode zaczalem monitorowac telefonicznie. W sumie drugi raz mialo byc do paczkomatu, a skonczylo sie kurierem na ich koszt bo sie nie wyrabiaja z zamowieniami. Takze na przyszlosc lepiej dzownic do nich.

Dzis dotarl plecak :)

Zwracam honor Skalnikowi! Dziś dotarła paczka z tym co zamawiałem, fakt, że od zamówienia do dziś minął tydzień...ale rozumiem, że mogą nie wyrabiać z wysyłkami. W każdym bądź razie wszystko dojechało i jest oki:)
-------------------------------------------
http://outdoormacieja.blogspot.com/

Na wszelki wypadek jakby jeszcze ktoś nie poczytał sobie opinii w Internecie przed kupieniem (tak jak i mi się, niestety, raz w życiu zdarzyło...) - przestrzegam przed sklepem Turysta w Lublinie, przynajmniej jeśli chodzi o sprzedaż internetową. Ten sklep oszukuje ludzi, nie wysyła towaru i nie zwraca pieniędzy, kontakt ze sprzedającym jest straszny, właściciel sklepu wymiguje się od wysyłki lub wręcz bezczelnie wyśmiewa rozmówcę. Adres internetowy sklepu to www.fit-24.pl/ . Nie dajcie się nabrać...
-------------------------------------------
pozdrawiam

Chyba przyjme zasade że w tym wątku piszą tylko forumowicze ze stazem np min. rocznym.

Masa postów w stylu polecam / nie polecam z nicków zarejestrowanych tego samego dnia co wytworzony post. I ślad po nich zwykle ginie po napisaniiu posta

Co o tym sądzicie?

Tak, Marcinie. Słuszną linię ma nasza partia...:)

Nie wiem, czy podobnie nie mogloby byc w watkach sprzedazowych? Chociaz moze to zbyt duzo, nie wiem.
---
Edytowany: 2014-06-10 11:00:03

Wg mnie oprócz kryterium czasowego winna być brana pod uwagę przynajmniej jakaś minimalna aktywność na forum. Bo co za problem zrobić sobie kilka kont a po pewnym czasie jechać po konkurencji jak po łysej kobyle.

To co proponuje El Chu jest chyba lepsze nawet niż ten minimalny rok. Bo tego nie przeskoczą, od razu będzie widać jaki koń jest...

A uwaga braava jest równie słuszna, jeśli nie ważniejsza. Sam korzystam, kupiłem ostatnio nosidło i plecak, uważam, że kupowanie używanych rzeczy ma sens, jeśli są dobrej jakości, to po co kupować nowe i zużywać zasoby.. Sam czyszczę szafę, albo pomagam znajomym coś sprzedać, ale aktywność sporej liczby osób ogranicza się wyłącznie do wątków sprzedam/kupię i niestety niczego innego na forum oni nie wnoszą.. Nie twierdzę, że sam wnoszę, ale się staram nie ograniczać do tych dwóch wątków..

Post popełnila dziś zarejestrowana Einn

Jaką moc i sile ma jej post w stosunku np. do postu maciejfloyda

Staz + aktywnośc która przejawia się w życiu forum (recki, sprzęt w szafie).

Wiarygodność na NGT trzeba sobie zbudować. Krytyke łatwo wyrazić z dziś zarejstrowanego nicku....a smród z takiego posta ma kolosalne przesłanie i znaczenie nie tylko dla forum.

Podziałam i wprowadze zasady. Nie długie, nie krótkie lecz w sam raz. Dzieki chlopaki

Witam wszystkich oszukanych przez Sklep TURYSTA tudzież Sp. EBRO. Padłam ofiara tych oszustów 29 kwietnia 2014 roku kupując przez strone internetową sklepu pare butów AKU. Oczywiście zapewniano mnie o jej dostępności potem twierdzono ze nie otrzymali przelewu mimo ze wysłałam potwierdzenia na maila, historia taka sama jak w większości oszukanych- do dziś nie otrzymałam ani zwrotu wpłaty ani butów.
Moi drodzy oszukani oto co należy zrobić aby odzyskać swoje pieniądze/ Sp. EBRO wreszcie przestała oszukiwać swoich klientów:
1. Wysłać z potwierdzeniem odbioru wezwanie do wydania towaru
2. Wysłać z potwierdzeniem odbioru odstąpienie od umowy (jeśli ww. nie przyniosło skutków)
3. Zgłosić sprawę Rzecznikowi Konsumenta właściwemu dla waszego miejsca zamieszkania, oczywiście dostarczyć wszelką potrzebna dokumentację typu kopie pism i potwierdzeń dostarczenia, printscreen ze strony z zamówieniem i potwierdzenie przelewu(jeśli ww. nie przyniosło skutków)
4. Zgłosić zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na najbliższym sobie komisariacie policji z kompletem dokumentów jak u Rzecznika (jeśli ww. nie przyniosło skutków)
5. Równolegle napisać wniosek o mediację (strona internetowa Inspekcji Handlowej w Lublinie: http://www.ihlublin.pl/poradnictwo_mediacja.html);
zawiadomienie w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Lublinie: http://www.ukslublin.bip.lublin.pl/index...p0=&p1=&p2=
Adres: Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin;
oraz najważniejsze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w prokuraturze właściwej dla swojego miejsca zamieszkania i jednocześnie uruchomić drogę cywilną - wnieść pozew o zapłatę taki pozew powinien pomóc napisac Rzecznik Konsumenta który prowadzi waszą sprawę.
Jeśli przynajmniej połowa oszukanych podejmie takie właśnie kroki to na pewno uda nam się coś zdziałać, jak to mówią w kupie raźniej. A pozew zbiorowy nie wchodzi w grę to zbyt młody instrument dla naszego kraju:/
-------------------------------------------
justynakasjaniuk

Witam wszystkich oszukanych przez Sklep TURYSTA tudzież Sp. EBRO. Padłam ofiara tych oszustów 29 kwietnia 2014 roku kupując przez strone internetową sklepu pare butów AKU. Oczywiście zapewniano mnie o jej dostępności potem twierdzono ze nie otrzymali przelewu mimo ze wysłałam potwierdzenia na maila, historia taka sama jak w większości oszukanych- do dziś nie otrzymałam ani zwrotu wpłaty ani butów.
Moi drodzy oszukani oto co należy zrobić aby odzyskać swoje pieniądze/ Sp. EBRO wreszcie przestała oszukiwać swoich klientów:
1. Wysłać z potwierdzeniem odbioru wezwanie do wydania towaru
2. Wysłać z potwierdzeniem odbioru odstąpienie od umowy (jeśli ww. nie przyniosło skutków)
3. Zgłosić sprawę Rzecznikowi Konsumenta właściwemu dla waszego miejsca zamieszkania, oczywiście dostarczyć wszelką potrzebna dokumentację typu kopie pism i potwierdzeń dostarczenia, printscreen ze strony z zamówieniem i potwierdzenie przelewu(jeśli ww. nie przyniosło skutków)
4. Zgłosić zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na najbliższym sobie komisariacie policji z kompletem dokumentów jak u Rzecznika (jeśli ww. nie przyniosło skutków)
5. Równolegle napisać wniosek o mediację (strona internetowa Inspekcji Handlowej w Lublinie: http://www.ihlublin.pl/poradnictwo_mediacja.html);
zawiadomienie w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Lublinie: http://www.ukslublin.bip.lublin.pl/index...p0=&p1=&p2=
Adres: Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin;
oraz najważniejsze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w prokuraturze właściwej dla swojego miejsca zamieszkania i jednocześnie uruchomić drogę cywilną - wnieść pozew o zapłatę taki pozew powinien pomóc napisac Rzecznik Konsumenta który prowadzi waszą sprawę.
Jeśli przynajmniej połowa oszukanych podejmie takie właśnie kroki to na pewno uda nam się coś zdziałać, jak to mówią w kupie raźniej. A pozew zbiorowy nie wchodzi w grę to zbyt młody instrument dla naszego kraju:/
-------------------------------------------
justynakasjaniuk

@Justyna i niestety mimo tych kroków EBRO s.c. nadal będzie miał Ciebie w głębokim poważaniu. Policja jest związana przepisami. Prokurator nie widzi podstaw, bo przedstawiciel sklepu podczas przesłuchania obiecuje poprawę (czyt. wysyłkę towaru).

Ja osobiście skierowałem sprawę do Sądu Cywilnego (e-sąd także Ci nie pomoże) i czekam na wyznaczenie terminu rozprawy. Mam nadzieję, że przy tak mocnych dowodach jakie posiadam będzie to sprawa bardzo prosta i z uznaniem winy właścicieli fit24.pl nie będzie problemu.

Ani na Rzecznika, ani na pozostałe instytucje już nie liczę. Dużo zachodu i zerowa szansa na pomoc - w mojej opinii. Przecież to się powtarza i zero reakcji.

Skalnik ma chyba jakies problemy z systemem. Z trzech rzeczy z mojego ostatniego zamowienia przez internet okazalo sie ze jest tylko jedna.

Edit: Sprostowanie, okazuje sie ze jedna zguba sie znalazla.
---
Edytowany: 2014-08-27 13:53:08

Orientuje się ktoś po jakim czasie mniej więcej e-pamir zwraca kasę za zwrócony towar? Teoretycznie mają 10 dni - jak jest w praktyce?

Bierzcie jeszcze pod uwagę, że ktoś mógł założyć sobie konto na NGT i od razu napisać posta właśnie po to, aby jak najszybciej wszystkich przestrzec przed zakupami w danym sklepie. Nie ma recenzji, nie ma nic w szafie, ale ostrzegł w dobrej wierze.

Z regulaminu wynika, że zwracają nie po 10, lecz po 14 dniach ROBOCZYCH:

''Pieniądze za zwrócony towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, przelewem bankowym na rachunek bankowy Klienta.''.

Jak wygląda praktyka?
Tego nie wiem, ale to chyba rozsądny sklep?

No własnie, tak mi się wydawało, jest jeden ''problem'':
KLAUZULA NR 3078 21 lip 11 Sygn. Akt XVII AmC 942/10
Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i
Konsumentów
''(…) Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni
roboczych od otrzymania zwracanego towaru
(…)'' (rozdział 7 pkt 2)
17 kwi 12 HANDEL
ELEKTRONICZNY

Postanowienie zabronione, jest nieważne.
Powinni oddać niezwłocznie.
14 roboczych to trochę czasu...

---
Edytowany: 2014-08-27 14:06:05
---
Edytowany: 2014-08-27 14:14:26

W ewentualny zwrot w terminie wierzę i wątpliwości nie mam. Ciekawi mnie jednak czy ktoś spotkał się ze zwrotem w 3-4 dni lub coś koło tego.
---
Edytowany: 2014-08-27 14:09:07

F5 dla uzytkownika dusza

Witam
(dzięki Adminie)
8a.pl sklep-dziad (mimo, że siedziba ładna).
wywołany, opiszę krótko swą historię z rzeczonym sklepem 8a.pl
Wszystko rozpoczęło się w piątek 26.09 br.
Przybyłem do sklepu by zareklamować rozklejone sandały.
Po przyjęciu towaru, poszedłem przejrzeć ofertę obuwia.
Zainteresowały mnie Back to Berkeley (TNF), kolor zielony.
Patrzę na cenę- 329,50 zł. Chłopak z obsługi potwierdza. Cena 329,50. Przystępna zatem myślę. Mierzę. Leżą jak ulał.
Stwierdziłem jednak, że się jeszcze wstrzymam.
Wchodzę na ich stronę internetową, patrzę, ceny różne, od 329,50 do 449 (w zależności od koloru i podmodelu).
Dzwonię rano w sobotę, by ustalić jak to z nimi jest.
Dowiaduję się, że jakiś błąd na stronie i cena jaka będzie mnie obowiązywać, jeśli je zarezerwuję przez internet i dodam notkę z ustaleniami cenowymi, to ta półkowa- 329,50 PLN (przynajmniej do poniedziałku, przy odbiorze osobistym). Notkę polecił mi chłopak, którego dziś miało nie być.
Zrobiłem, co mówił. Dwukrotnie pytając czy na pewno, bym nie fatygował się na marne (nie jestem z Gliwic). Odpowiedział twierdząco.
Dziś dzwonię, przyjeżdżaj pan słyszę. Przyjeżdżam, mierzę raz wtóry. Między czasie rozmawiając z obsługą, co ustalałem telefonicznie. Chłopak poszedł jeszcze raz sprawdzić na stronie. W odpowiedzi dostaję, że na stronie 329,50 i pewnie źle sprawdzałem. Cieszę się zatem.
Przychodzę do kasy, a tam dostaję info od panny zza lady, że nikt takich ustaleń nie robił, dając mi do zrozumienia, iż świadczę nieprawdę. Po kilku zdaniach wątpliwie profesjonalnych, ze strony obsługi (może lepiej zbieraniny), stwierdza, że zadzwoni do pracownika, z którym ustalałem warunki.
Po telefonie rzecze- ''faktycznie, jest jak pan mówi'', ale i tak po tej cenie może mi sprzedać model inny kolorystycznie- dodam, że ten można bez żadnych ustaleń zamówić po tej cenie na stronie (wysyłka gratis), oraz w sklepie stacjonarnym.
Naprawdę rozmowa z nimi nie była zbyt miła.
Może trochę zbytnio się rozpisałem i dla niektórych to małostkowość, ale naprawdę nie powinniśmy się dać tak traktować.
Pewnie w niczym to nie pomo®że. Mam jednak nadzieję, że ktoś przeczyta i skłoni go to do kupna u konkurencji.
8a.pl- odradzam.
-------------------------------------------
Dusza


Witam wszystkich otóż będąc w dniu wczorajszym w Toruńskim TKMaxxxie wypatrzyłem
kurtkę Mammut Rotondo Jacket roz xl cena 799zł sa dwie sztuki.
Pozdrawiam


Oczywiście jak ktoś jest zainteresowany mogę jakieś fotki zrobić i wysłać na priv.

Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27