Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 102 |

Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy

Sielak

2005-06-02 07:16:50
62.233.241.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja kiedys w HiM zaplacilem za okulary o 10zl wiecej niz powinienem... na szczescie po jakis 5 minutach jak sie zorientowalem i wrocilem do sklepu to mi zwrocili "nadplate"... no ale kazdemu sie moze zdazyc, choc moim zdaniem wlasnie ta ekipa Katowickiego HiM sie niczym nie wyroznia... za to ekipa Horyzonta w Katowicach jest bardzo konkretna...

~Darek e-horyzont.pl

2005-06-03 14:57:51
83.25.201.238 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Arti : sorki ze tak pozno; dotyczy horyzontu w Katowicach

Niestety nie dajemy rabatow przy pierwszych zakupach nawet wiekszych, taka mamy polityke. Obojetnie czy sie pytasz czy nie :(
A jezeli juz kupisz u nas za odpowiednia kwote to rabat ci zostanie przyznany bez upominania sie... Swoja droga dlaczego mielibysmy traktowac inaczej klientow bardziej niesmialych ktorzy nigdy nie pytaja sie o rabaty...

Oczywiscie to nie tlumaczy zachowania personelu. W takich przypadkach powinni sie zachowac tak jak by chcieli sami byc obsluzeni itd. Co powtarzam na szkoleniach... No ale kazdemu zdaza sie gorszy dzien. Oczywiscie nie omieszkam o tej sytuacji pogadac przy okazji nastepnego szkolenia (juz za tydzien ).

Mam nadzieje ze znajdziesz tez u nas plusy :)

-------------------------------------------------------
Darek e-horyzont.pl

Doczu

Doczu
2005-06-03 15:56:17
81.210.105.147 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

No i tak - dziś odwiedziłem HiM na 3 maja w Katowicach, i otrzymałem info, że moja reklamacja została odrzucona. Buaachachacha - po 22 dniach !!! LOL Oczywiście nie przyjmę spodni bo i niby dlaczego - w końcu po 14 dniach moja reklamacja automatycznie zostaje uznana.
Tylko teraz doradźcie - iść z nimi na ugodę i pisać odwołanie od decyzji rzeczoznawcy, czy od razu z grubej rury złozyć wniosek do PIHu ?

-------------------------------------------------------
www.doczu.tk

HiMountain

2005-06-03 16:02:32
195.205.138.133 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Jakiej marki są te spodnie?

-------------------------------------------------------
HiMountain

Doczu

Doczu
2005-06-03 22:07:58
81.210.105.147 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Vaude V2 Dry Jeans (błednie nota bene opisane na paragonie jako V10 Dry Jeans, na takie tez została przyjęta reklamacja.

-------------------------------------------------------
www.doczu.tk

~tubi

2005-06-04 12:21:04
83.23.251.207 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Doczu: na Twoim miejscu pisałbym od razu do PIHu. W Polsce nagminnie olewa się obowiązujące prawo głównie dlatego, że większość ludzi pozwala na to i nigdzie tego nie zgłasza. Kubeł zimnej wody na pewno się HiM przyda.

~Metalmind

2005-06-04 12:37:09
83.24.134.204 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A ja reklamowalem rzeczy w dwoch HiMach i w obu przypadkach bez zadnych problemów. Nie bylo zadnych sugestii o krzywym chodzeniu w butach itp ;)

-------------------------------------------------------
metalmind

Doczu

Doczu
2005-06-04 14:31:57
81.210.105.147 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

tubi >>> Zgadzam się z Tobą, i tak zrobię, jednak poczekam na krok HiMountain, który wyraził zainteresowanie sprawą. Na pewno jednak jesli nie dojdzie do satysfakcjonujacego mnie rozwiązania sprawy - czyli w tym wypadku zwrotu gotówki, bo wymianą spodni na nowe już nie jestem zainteresowany. Nie daj Bóg jak przyjdzie je znów reklamować, to wolę sobie zaoszczędzić wątpliwej rozrywki - wówczas podejmę kroki prawne w tej kwestii. Nie podaruję Im przeciez ponad 130 PLN. W końcu nie kupowałem towaru u Wietnamczyków na targowisku (choć wietnamskie dzinsy nie rozleciały mi się tak szybko jak te VauDe)
W kazdym bądź razie wniosek do PIHu mam przygotowany i czekam na reakcję HiMountaina.
doczu@interia.pl

-------------------------------------------------------
www.doczu.tk

~arkopoloo

2005-06-04 17:08:27
83.25.7.242 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Jakiś czas temu jak dzwoniłem do Wolfganga (Wisport w Rzeszowie) zapytać się czy mają Dromadery 75 w magazynie pani odpowiedziała tak,że są 65 i 75 l, a jak sie zapytałem o kolory, bo interesuje mnie niebieski , to pani zapewne odłożyła słuchawkę na biórko i zapytała się kolegi a on do niej mówił : urwa,ten facet chyba nie ma co robic, to ja urwa teraz mam leciec do magazynu bo jakiś palant chce sie zapytać jakie mamy kolory plecaków itp i na końcu pani ładnie mi odpowiedziała,że są niebieskie:-) jakby nigdy nic, bo przecież ja tego nie słyszałem:-) ale już nic nie chciałem jej mówić (przecież to nie ona, tylko jakiś głópi koleś )

-------------------------------------------------------
Towar macany, należy do macanta :-)

~-rzeczoznawca

2005-06-04 17:13:21
81.210.123.42 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Doczu
Nieprawdą jest,że po 14 dniach reklamacja jest automatycznie uznana.Wg nowej ustawy sprzedawca w ciągu 14 dni powinien poinformować cię co się dzieję z twoim towarem (jest naprawiany,poddawany testom itp.). Natomiast proces rozpatrywania reklamacji ustawowo nie jest okreslony. Większość sklepów stosuje teraz 21 dni ROBOCZYCH na proces rozpatrywania reklamacji.
Faktem jest natomiast,że jak reklamacja jest odrzucona,to powinni powiadomić Cię o tym listem poleconym.
To tyle.

~arkopoloo

2005-06-04 17:32:05
83.25.7.242 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Aha , zapomniałem :-)

W ten sam dzień wieczorem postanowiłem wysłac eamila do producenta ( Wolfganga ) o tym co sie stało, oni odpisali mi,ż jest im bardzo przykro, przepraszają minie i ,że postarają się coś z tym zrobić ,by coś takiego się już nie powtórzyło :-)

-------------------------------------------------------
Towar macany, należy do macanta :-)

sylvo

sylvo
2005-06-04 19:04:10
83.30.35.77 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

~-rzeczoznawca -> Chyba nie do końca
USTAWA
z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego

Art.8.3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

ale ja się nie wymądrzam;)
pozdrawiam

~kardii

2005-06-04 19:14:24
80.55.178.194 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Doczu- rzeczoznawca ma raje... reklamowalem niedawno kurtke hannaha w H.M. i poinformowano mnie , że moze to trwac do21 dni..
a swoją drogą to do H.M. na 3 maja juz dawno nie zagladam wspaniali sprzedawcy:D (do innychH.M. nie mam zastrzeżeń)

-------------------------------------------------------
gg1901025

HAMMET

Administrator HAMMET
2005-06-04 19:33:04
83.22.121.180 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

niestety tez mam pare zastrzezen do sprzedacow z 3 maja, rozumiem ze ladna dziewczyna nie musi sie znac na sprzecie :), ale zeby dwoch facetow bylo niekumatych to lekka przesada...

-------------------------------------------------------
gg 4100678, hammet@konto.pl

~bearr

2005-06-04 21:51:02
83.22.102.72 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

słów kilka na temat jednego z Horyzontów (celowo nie napiszę którego)
kupiłem parę rzeczy,między innymi skarpety;jakie było moje zdziwienie,gdy po przyjeździe do domu zobaczyłem,że skarpey są spięte dodatkowo zabezpieczeniem antykradzierzowymi;ponieważ powrót do sklepi nie wchodził w grę (50 km w jedną stronę),misiałem przy pomocy młotka uwolnić mój zakup;
Darku,sprawdźcie w Waszych sklepach bramki,przy wejściach,bo są coś nieskuteczne :)

Munkas

2005-06-05 07:13:16
83.16.3.194 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Obsługa Horyzontu w Poznaniu została chyba nasłana przez konkurencję. Dyletanci. Pojęcie o sprzęcie na poziomie sprzedawczyni z gminnej spółdzielni.

Doczu

Doczu
2005-06-05 08:14:18
81.210.105.147 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

kardii >>> co innego jeśli poinformowano Cię, że może to trwać do 21 dni. Mnie poinformowano o "dwóch tygodniach" więc trzymam się tego.
Choćby nawet miało to trwać 21 dni, to i tak w piatek kiedy spodnie miały przyjechać (ciekawe czy przyjechały, bo taką gadkę słyszałem już wcześniej, że "spodnie jadą do nas"), mijało 22 dni.
Rzeczoznawca >>> co innego powiedziano mi w Federacji konsumentów. Stosowanie praktyki tzw."dni roboczych" jest zwykłym naciąganiem, i jest niezgodne z prawem. Ustawa nie określa pojęcia "dni roboczych", tylko jasno mówi że "reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie ... dni."
Ponadto w terminie do 14 dni powinienem zostać poinformowany o tym czy towar zostaje wysłany do rzeczoznawcy, czy tez reklamacja bedzie rozpatrywana inaczej. Informacji takiej nie otrzymałem więc w myśl prawa reklamację uznano.

-------------------------------------------------------
www.doczu.tk

~olo

2005-06-05 12:00:31
212.182.108.104 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

do ~-rzeczoznawca -po 14dniach bez odpowiedzi reklamacja jest uznawana zgodnie z ządaniem reklamującego ,w tym terminie sprzedawca musi się ustosunkować do reklamacji,wystarczy zajrzec do stosownej ustawy.Natomiast samo załatwienie reklamacji np.wymiana na nowy egzemplarz-tu rzeczywiście nie ma terminu.A co do sklepów HiMountain-ja czasem bywałem w HiM w lublinie.Ekipa zmienia się tam co kilka miesięcy więc np.pytanie o rodzaj szwu,czy jest on ryglowany czy także szyty szwem samoklinującym wywołuje popłoch bo nikt nic nie wie .Właściciel który prowadzi sklep od kilku lat powinien znać się już na tym co sprzedaje i udzielać prawdziwych informacji,ale jak widzę celowo wprowadza klientów w błąd i kłamie byleby wcisnąć towar klientowi(ja np.dowiedziałem się chcąc kupić przewiene buty na lato że but,zeby w ogóle oddychał to koniecznie musi mieć membranę,podczas gdy każdy chyba wie że najlepiej oddychają buty bez membran).Ja rozumiem że mu się tio opłaca bo mało klientów zna sie na sprzęcie i odzieży ale tych co się znają to stracił na rzecz innych skleów,bardziej profesjonalnych.

-------------------------------------------------------
olo

sylvo

sylvo
2005-06-05 12:06:05
83.30.52.132 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Doczu, ~olo - tak jak piszecie chłopaki...
ehh... napił bym się piwa...

Młody

2005-06-09 19:29:52
83.24.207.181 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

mam takie pytanie jak myślicie czy jesli pójde do horyzontu na marinsztacie i poprosze załoge żeby rozłożyła mi 2 namioty bo chce porównać ich wielkość to jak zareagują??

Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 102 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: eae27 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3