Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 102 |

Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy

sołtys

sołtys
2005-05-25 20:11:39
212.76.33.77 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

He he... To zależy od ociepliny i warunków użytkowania... A tak serio, to posłuchaj rumcajsa - ma rację. Ja sam piszę magisterkę w przerwach między zaglądaniem na NGT :-)

www.karpaty2004.republika.pl

~Arti

2005-05-26 01:22:54
62.111.131.131 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Czytam sobie wątek, jestem na 4tej stronie i jak narazie mam 2 wnioski:

1) Horyzont (konkretnie Katowice) - to, ze nie dajecie rabatów na starcie nie pozwoliło mi nigdy zostać Waszym klientem, więc już raczej nigdy z nich nie skorzystam... (przywiązałem się do sklepu, w którym zrobiłem swój pierwszy zakup i to raczej tam kieruję swoje pierwsze kroki, a choć zawsze porównuję oferty, to jednak w Summicie udaje mi się zwykle kupić coś taniej - bo tam już jestem stałym klientem)... może nie chodzi o to, że nie dostałem zniżki, ale raczej o sposób w jaki mi jej odmówiono: "nie dajemy rabatów" - klika słów wyjaśnienia mogłoby zmienić moją reakcję.
Cośtam i tak u Was kupiłem, ale nie jesteście moim ulubionym sklepem (może dlatego, że wiem od sprzedawcy, że nie ma sensu nawet pytać o zniżkę? ale się uczepiłem :>.
2) Jak na facetów za często chodzimy po sklepach :D

-------------------------------------------------------
Artur

~Arti

2005-05-26 01:45:07
62.111.131.131 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dodam może jeszcze, że zakupem tym (jendak nie pierwszym, bo miałem już buty, kurtkę i plecak :) był zoom petzla... a więc było to ładny kawałek czasu temu.

-------------------------------------------------------
Artur

~Rudolf

2005-05-26 10:31:26
83.24.129.38 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

HIMOUNTAIN Warszawa Reduta sprzedawca zapewniał mnie wczoraj, że jedyną membraną ogólnoświatową jest windstopper natomiast pozostałe to autorskie patenty firm które szyją kurtki (o "NO WIND" i "WINDBLOCK-u" nie słyszał). Podobnie twierdził, że kutrka STORMRACE VAUDE jest wykonana z patentu VAUDE "ARGON SYSTEM" (taki napis jest na kurtce) znacznie gorszego od windstoppera, podczas gdy w rzeczywistości jest ona z WINDBOLOC-a ACT.
Mało brakowało a przez tego Pana ww. kurtka przeszła by mi koło nosa (gdybym oczywiście mu uwierzył).
Natomiast BEZROŻA Warszawa zgadzam się z Robertem w 100 % obsługa najkompetentniejsza jaką spotkałem (zwłaszcza Pan w średnim wieku -naprawdę duża wiedza o sprzedawanych produktach).

halicz

2005-05-26 12:30:49
83.30.208.208 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

m

-------------------------------------------------------
halicz

~xdegere

2005-05-27 12:32:02
83.24.23.40 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ODNOŚNIE MEMBRAN WIATROSZCZELNYCH (ad. Rudolf) : ZDAJE SIĘ, ŻE ROZMOWA MIAŁA INNY PRZEBIEG A DETALI BYŁO WIĘCEJ...WIĘC MOŻE TROSZKĘ INFO : WINDSTOPPER JEST PATENTEM GORE, NoWIND TO PATENT VAUDE A EXWIND TO MEMBRANA HiMOUNTAIN...itd. w razie pytań zapraszamy do HiMountain REDUTA....

-------------------------------------------------------
obeznany z tematem

~wiesiek

2005-05-27 12:38:03
83.24.33.217 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

~xdgree dlaczego robisz ludziom wode z mózgu?? NO WIND to nie jest wcale patent firmy Vaude lecz membrana włoskiej firmy PONTETORTO!

-------------------------------------------------------
siara

~xdegere

2005-05-27 12:53:19
83.24.23.40 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

...Owszem taki jest napis na metce użyty w kurtkach VAUDE, które są dostępne tam, zgadza się . (A PONTETORO udostępnia swój materiał podobnie jak MALDEN) Ale chodziło o dyskusje w innym temacie (ASORTYMENT jaki był duskutowany)....

~sasq

2005-05-27 13:20:28
195.205.180.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

~xdegere ale W. L. Gore też ostatnimi czasy zajmuje się głównie sprzedażą licencji. Więc albo niedokońca wiesz co mówisz albo ście się chłopaki (opanowie) niedogadali!

halicz

2005-05-27 16:43:33
83.30.223.27 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ludzie opanujcie się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czy naprawde jes to dla was tak bardzo ważne koto i gdzie robi membrany , może ważniejsze jest jak sprawdzają się w terenie!!!!!!!!!!! wiec może się ruszucie się w teren a nie plaszyli dupy i przypirzali sie do sprzedawców !!!!!!!!!

-------------------------------------------------------
halicz

~rumcajs

2005-05-28 09:45:53
199.67.140.210 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a ja pochwalę ekipę z HM Reduta
może w kwestiach merytorycznych gdzieniegdzie trzeba by coś poprawić, z tym się zgodzę
ale lubię tam przyłazić - zawsze spotykam się z miłą i pro-kliencką obsługą, gotowością do pomocy,
ostatnia moja reklamacja plecaka: bez problemu, kilka dni oczekiwania, telefon z info - plecaczek do odebrania, a wszystko miło i profesjonalnie
inne sklepy powinny się od nich uczyć, czasem mam wrażenie , że HM tworzy nową jakość obsługi klienta w sklepach turystycznych
pozdrawiam ekipę i oby tak dalej :)

-------------------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...

Bren

2005-05-28 10:02:20
213.192.81.110 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

HiM w Gdynie - pierwsze moje wrażenia, gdy byłem w tym sklepie tuż po tym jak zastapił Horyzont był nieco chłodne. Sklepy jakby zubożał. Jednak gdy wczoraj kupowałem tam buty, to moje wrażenia bardzo się zmieniły. Młoda i dynamiczna ekpia robiąca błyskawiczne postęp. Wiadć, że zależy im na klientach i poszerzaniu swojej wiedzy o sprzęcie. Tak trzymać HiMountain, a naprwdę będzie dobrze. 5+ dla ekipy z gdyńskiego HiM za obsługe klienta.

braavosi

Administrator braavosi
2005-05-28 11:05:54
213.199.235.36 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

To wygląda jak wystawianie komentarzy na allegro:)
A co do HiM z Trójmiasta, to na pochwałę zasługują wszystkie sklepy.Ja osobiście miałem doświadczenie z tym na Szerokiej.Bardzo fachowo i przyjemnie.I sprzedawcami są ludzie w temacie, tj. co do sprzętu wspin. człowiek, który wspinaczkę uprawia.Żadnych przypadkowych "paniusi".pozdr#braav

~Rudolf

2005-05-28 15:01:13
83.24.132.163 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Rzeczywiście w HiM Reduta podobnie jak zreszą w innych HiM spotkałem się z bardzo miłym przyjęciem a obsługa naprawdę zawsze chętnie służy pomocą. Sytuacja którą opisałem wydarzyła się pierwszy raz i szczerze mówiąc to byłem nią trochę zaskoczony. Zresztą nie ma co rozpamiętywać, w końcu kupiłem tam świetną kurtkę w super cenie (na marginesie to fajne mają tam teraz promocje, ale to już chyba do innego wątku:-).
Pozdrawiam ekipę HiM Reduta.

~Barsus

2005-05-29 00:13:22
83.17.113.66 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Chciałem powiedzieć cześć panu Turbo i Frankowi. O ile dobrze pojołem jesteście z Rzeszowa ja także, tylko, że studia obecnie robie w Krakowie.
Może się kiedyś uda nam spotkać
Pozdrawiam
Patriota lokalny

-------------------------------------------------------
przepraszam za ortografy

~HiM Reduta

2005-05-29 15:26:41
83.24.36.26 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dziękujemy za wszystkie ciepłe słowa pod naszym adresem. Dziękujemy również za konstruktywną krytykę, która napewno zmobilizuje nas do doskonalenia naszych umiejętności i poszerzania wiedzy. Pozdrawiamy wszystkich forumowiczów i życzymy powodzenia na szlaku.

~Kalem

2005-05-29 16:53:26
83.28.15.28 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Heh;)...
Jeszcze trochę a zrobi się z tego ranking sklepów HiMountain;D.
Jestem ciekaw jak oceniacie, szanowni forumowicze inne sklepy HiM, np. ten w bydgosczy do którego mam najbliżej i musze powiedzieć, że ostatnio zmian w nim co nie miara, kadrowych również ale załoga choć nowa orientuje sie na rzeczy.
Pozdrawiam

-------------------------------------------------------
30 stopni w cieniu

~adam

2005-06-02 01:38:29
62.178.199.204 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

no a ja moze tez cos pomarudze :) w sklepie HiMountain w miescie na P. jestem dosc znany, jeden mily Pan z obslugi ma chyba jakis problem, pamieta mnie po 3 latach od ostatniej wizyty :) (to sie nazywa customer oriented approach :P)

robie jakies uwagi, zachowuje sie jakby mi robil łaske , eh szkoda gadac :) boli go chyba fakt ze 3 razy reklamowalem buty Alpinus Frontiera ktore po 2 miesiacach uzytkowania scieralem prawie do 0

reklamowalem, probowali mnie zbywac, to ze buty zabrudzone, ze co innego w koncu przyslali nowe, i tak 2 razy (3 raz im odpuscilem :P bo by jeszcze zawalu dostali :P

-------------------------------------------------------
Adam

~adam

2005-06-02 01:41:10
62.178.199.204 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!


a zli sa chyba za to ze kiedys obfotografowalem te buty i ich obsmarowalem na forum ostro, sama procedure reklamacjii i klamstwa jakich sie o Skywalku nasluchalem od nich :) i nadal sie nie nauczyli :)

ale ja i tak ich lubie :)
i jeszcze nie raz ich odwiedze :)
co by ino nie zapomnieli przypadkiem

-------------------------------------------------------
Adam

Doczu

Doczu
2005-06-02 06:43:34
81.210.105.147 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja na razie mam nienajlepsze zdanie o sieci HiM, za obsługe gwarancyjną :-(
Przeciągają w nieskończoność procedurę reklamacji. Moja trwa już ponad 20 dni. Ide tam jutro i jesli nie będzie nowych spodni lub kasy, to składam wniosek do PIH'u. Moja cierpliwość się skończyła.
Gdyby ktoś był wpodobnej sytuacji, to tutaj jest gotowiec takiego wniosku http://ww20.mediarun.pl/wzory/24.doc

-------------------------------------------------------
www.doczu.tk
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 102 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: ac627 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3