Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | ... | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 |

Wspaniali sprzedawcy i dystrybutorzy

Na Krańcach Świata

Na Krańcach Świata
2017-05-25 05:46:33
190.43.44.131 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Poratujecie kontaktem do serwisu Suunto?

brejhart

brejhart
2017-05-25 07:45:43
57.66.120.5 Głosów: 1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Wg strony internetowej w PL nie ma serwisu. Trzeba kontaktować się z importerem, albo ze sprzedawcą Suunto.
Kontakt do importera:

AMER SPORTS POLAND SP. Z O. O.
ul. Pilotów 2
Kraków, 31-462
Phone: (12) 349-47-00
Fax: (12) 349-08-01

http://www.suunto.com/en-GB/Support/Service-Centers/Service-Center-Locator/

Bleys

Bleys
2019-01-28 15:35:27
91.189.59.198 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja swoje Suunto Core wysyłałem bezpośrednio do producenta. Na ich stronie rejestrowało się problem, dostawało numer listu przewozowego i wysyłało kurierem. To było parę lat temu, więc nie wiem czy coś się zmieniło.

Bleys

Bleys
2019-01-28 15:43:44
91.189.59.198 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Muszę pochwalić za serwis (i zjechać za jakość produktu) firmę Cascade Designs - producenta Thermarest. Od paru lat jeżdżę zimą z ich matą xTherm. Ponieważ pompowanie maty na mrozie za pomocą worka to prawdziwa mordęga, to zafundowałem sobie ich elektryczną pompkę. Już w domu miałem pewne wątpliwości co do jakości plastiku użytego do konstrukcji - jest strasznie dziadowski. Znalazło to niestety potwierdzenie w terenie. Podczas pierwszego użycia na mrozie pokrywka baterii po prostu odleciała i pięknym łukiem poleciała gdzieś w dal. Ponieważ jest jasno szara, po ciemku, mimo pół godzinnego poszukiwania, nie udało mi się jej zlokalizować w śniegu. A przez noc napadało nowe 20 cm. Kolejne noclegi znów musiałem bawić się z workiem. Po powrocie napisałem gorzki mail na ich infolinię. Dziś dostałem odpowiedź:

Hello,
We will send you new pump from here in Ireland. It will leave in the morning.
Regards

Oby w nowej plastik był choć trochę lepszy.

Exus1pl

Exus1pl
2019-08-01 14:51:40
31.60.38.7 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja chciałem dzisiaj wystawić laurkę dla serwisu Fjord Nansen.

W Tordisie I doszło do uszkodzenia elementu łączącego w Y stelaż, które powodowało, ze najmniejszy ruch namiotem powodował składanie się tegoż.
Napisałem do serwisu, odpisali, że wyślą takowy element za darmo.
Tydzień później dotarł do mnie kurier z częściami. 45 minut roboty i namiot działa jak nowy.

Także serdeczne dziękuje!

Strona: | 1 | ... | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: c06d0 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3