Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 18 |

Sprzęt outdoorowy z dyskontów / Lidl, Aldi, Biedronka, etc

wiktorgu

wiktorgu
2015-04-18 12:24:58
84.10.66.168 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Oglądałem dziś ten wysięgnik na telefon z Biedronki i kiepsko to wyglądało. Rozkładał się bardzo opornie a po rozłożeniu wszystko jest niezbyt stabilne i klekocze. Zaleta taka, że lekki. Ktoś poleca sprzęt tego typu, który nie jest zbyt drogi ale w miarę solidny?

Leinad

Leinad
2015-04-27 14:17:54
85.219.134.254 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

W Biedrze dają "buffy" za 9,99
http://www.biedronka.pl/pl/w-wolnym-czasie-od-27

Adamos12803

Adamos12803
2015-04-30 10:36:40
78.8.10.154 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

W Kauflandzie cyfrowy kompas z funkcją pomiaru wysokości, wilgotności, temperatury i ciśnienia za 35zł, na 11 str owej gazetki. Gdyby ktoś miał okazję go obejrzeć, zrobić jakiś test wiarygodności/dokładności, byłoby super.
http://www.kaufland.pl/webdatenupload/Pdf/PL/HZ_2_KW18_PL_GARTEN/blaetterkatalog/index.html

-------------------------------------------------------
Adam

szemi

2015-04-30 12:33:09
62.133.130.98 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

@Adamos12803
Jeżeli nie będzie jak w Lidlu, że 2h po otwarciu już tylko wiatr hula po pustych półkach, to nawet wieczorkiem zakupię - najwyżej będzie później wisiał za oknem jako termometr;)

Leinad

Leinad
2015-04-30 21:56:22
217.98.58.178 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

@Adamos12803
Kupiłem. Sprawdziłem póki co jedynie w warunkach domowych.
Wysokościomierz - Mapa wskazuje, że mój blok jest na wys. 116 m. Na drugim piętrze (wysoki parter ok 4m) wskazuje 126 - 127 m, więc chyba ok.
Kompas- nie mam pod ręką normalnego, wiec porównywałem z takim w telefonie (compass). Odczyty różnią się ok. 2-5 st.
Termometr - wskazuje podobnie jak elektroniczny z Rossmana za 20 pln, który wydaje mi się, że jest w miarę dokładny. Różnica była maksymalnie 0,5 st. Ten z kauflanda wskazywał wyższą.
Barometru nie mam, wiec nie mam porównania. ICM podaje, że jest u mnie 1016 hPa,a na kompasie 997,4.
Pomiaru wilgotności nie znalazłem :)
---
Edytowany: 2015-04-30 22:18:19

Barabasz

2015-04-30 22:54:43
91.239.198.121 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Zależy też, czy ICM podaje ciśnienie rzeczywiste czy zredukowane do poziomu morza :)

Leinad

Leinad
2015-05-01 08:10:00
217.98.58.178 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

@Barabasz
Do poziomu morza :)
Obliczyłem. Wyszło podobnie (różnica ok. 4 hPa) Więc może nie jest taki zły.
---
Edytowany: 2015-05-01 08:16:31

Drugi dzień.
W tym samym miejscu wysokościomierz wskazuje 200 m. Kompas bardzo niestabilny. Czasami błędnie wskazuje N.
---
Edytowany: 2015-05-01 21:06:04

Adamos12803

Adamos12803
2015-05-01 23:43:17
31.61.138.22 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dzięki za zainteresowanie tematem. Chyba wstrzymam się jeszcze chwilę. Kompas mam w zegarku, najbardziej zależy mi na reszcie funkcji.

-------------------------------------------------------
Adam

whst

2015-05-04 18:00:21
85.193.198.206 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

W Lidlu (a przynajmniej tym w Białymstoku przy ul. Pogodnej) ichniejsze buty trekkingowe w cenie 19.99, spory wybór rozmiarów, dostępne i damskie, i męskie.

wujek_red

2015-05-12 22:33:12
91.193.208.106 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

w biedronce od 18tego ma byc komplet recznikow z mikrofibry- duzy i sredni. cenowo chyba nic lepszego sie nie dostanie
---
Edytowany: 2015-05-12 22:33:47

Arni

Arni
2015-05-12 23:01:06
77.45.14.139 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A ja dzisiaj w Lidlu za całe 30zł kupiłem fajną kurteczkę wiatróweczkę Crivita. Kolor mało turystyczny bo biały, ale jako wiatróweczka na rower w niepogodę powinna być OK.
---
Edytowany: 2015-05-13 18:06:52

jendrek_12

2015-05-15 08:12:14
91.224.29.82 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Co uważacie o zakupie tego plecaczka:
http://www.biedronka.pl/pl/product,id,7700,name,plecak-z-buklakiem-na-wode
Czy mieliście już do czynienia z tym producentem?

-------------------------------------------------------
A.

Dwusłodowy

2015-05-15 09:18:50
78.8.106.37 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Bez macania to ciężko powiedzieć.

Qho

Qho
2015-05-15 13:54:22
77.254.156.111 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Wygląda fajnie, ale tak jak pisze Dwusłodowy pomacać trzeba:)

-------------------------------------------------------
http://blizej-nieba.blogspot.com/

Dwusłodowy

2015-05-17 19:19:04
78.9.149.249 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Macałem te plecaczki i jedyny wg mnie który się do czegos nadaje to czarny. Buklak na pierwszy rzut oka wyglada ok.
Jeżeli ktos potrzebuje zabrac symbolicznego banana to ok. Pompka, detka i zabrac cos wiecej moze byc problem bo jest tylko jedna kieszen a buklak jest bez przegrody.

http://www.decathlon.pl/plecak-mountain-trail-10-litrow-czarno-biay-quechua-id _8300110.html#v1802217
chyba lepiej dolozyc
---
Edytowany: 2015-05-17 22:08:45

hmce

2015-05-17 22:34:31
87.204.37.222 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Co do plecaka z linku wyżej, to polecam. oglądałem różne plecaki i w tej cenie (60zł) ciężko znaleźć coś równie fajnego + bukłak 2litry w zestawie. Na stronie jest napisane, że już ich nie ma, ale pewnie będą znowu - jakiś czas temu też nie było, a ostatnio dostałem powiadomienie że znowu są. Nie wiem w jakich celach chciałeś kupić ten plecak, ale ja ze swoim jeżdżę na rowerze (trasy 20-80km) i po przejechanych ok 500km jestem bardzo zadowolony.

maciejfloyd

maciejfloyd
2015-05-22 12:47:57
91.90.62.191 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Zanabyłem komplet ręczników z mikrofibry z Biedrony za 25 zł. Jeden całkiem spory, drugi chyba o połowę mniejszy, jak znajdę chwilę po powrocie z Karkonoszy to napiszę więcej i podam wymiary. Na razie wyprałem ten duży pod prysznicem i wysechł całkowicie w jakieś 5 godzin. Ogólnie pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Fajnie chłonie, szybko schnie, nieduży po spakowaniu, worek siatkowy w komplecie. Więcej wrażeń jak wrócę:)

-------------------------------------------------------
http://outdoormacieja.blogspot.com/

Zbynek Ltd.

Zbynek Ltd.
2015-06-08 12:53:17
46.175.234.188 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Sandały w Auchan. Coś dla wyznawców L&F. W rozmiarze 45 parka waży tylko 265g żywej wagi. Za jedyne 25 złociszy. Nie są to sandały trekingowe. Podeszwa mało terenowa, ale na bazę i w mniej wymagający teren spoko.
Regulacja na śródstopiu i w kostce, czyli 3 paski. Jak to sandały.

Już mniej F&L sandały trekingowe za, bodajże 80. Z osłoną palców.

szemi

2015-06-08 17:45:06
62.133.130.98 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

@Zbynek Ltd. a jakieś foto może masz żeby wiedzieć za czym się rozglądać?

Zbynek Ltd.

Zbynek Ltd.
2015-06-08 19:36:03
46.175.234.188 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Takie coś:

Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 18 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 08740 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3