Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | ... | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 |

Reklamacje sprzętu outdoor (obuwie:osobny wątek)

Dominik.M

Dominik.M
2020-03-05 14:02:59
176.221.121.178 Głosów: 2

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Zepsuł mi się zamek w mojej ulubionej kurtce Arcteryx LT Hoodie - rocznik 2013!! We Wrocławiu nikt za bardzo nie chciał mi go nawet wymienić, łaziłem, pytałem...

Zapytałem znajomego z www.outdoor.org.pl i co? Okazuje się, że wystarczyło wypełnić formularz na https://arcteryx.com/pl/en/help/product-service, załączyć zdjęcie, poczekać, wysłać paczkę z otrzymanym numerem serwisowym do Danii (aż 43 zł wydałem :p) i po 3 tygodniach mam kurtkę z nowym zamkiem we właściwym kolorze. Ba nawet nie widać, że coś było robione!

-------------------------------------------------------
Dominik

Borewicz

Borewicz
2020-03-05 17:32:21
217.96.236.146 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja byłem tym bardziej zadowolony że wymienili mi całą kurtkę na nowy model. Po ponad 3 latach i to bez paragonu. Niestety za to się płaci ciężkie pieniądze przy zakupie 🙂

Strona: | 1 | ... | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 647bb - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3