2017-08-02 18:08:41
37.47.75.195
Głosów: 0
|

Widzę, że nie mogę edytować . Sklep zwrócił mi pieniądze, a ja od razu kupilem u nich następną parę , i tę zaniósłem do Dratewki.
------------------------------------------------------- Grzesiek.
|
2017-08-02 23:08:49
83.16.11.106
Głosów: 0
|

Zbynek... Owszem nie ma już ''niezgodności towaru z umową'' ale jest zamiast tego rękojmia... Jedna cholera. Tak czy inaczej teraz rękojmia daje ci 1 rok na domniemanie istnienia wady. Zmieniła się nazwa i przebieg procesu reklamacji. Można żądać tego czego wcześniej nie było można. Zgadzam się Jaga że odzież , sprzęt (szczególnie za większe pieniądze i tzw dobrych firm ) powinien długo służyć. Dlatego między innymi czytuje opinie na tym forum. I to mi wystarcza co napisałaś. Butów Garmonta Dragontail na pewno nigdy nie wezmę pod uwagę. Jak firma wykłada się na czymś takim jak wyściółka buta... To czego od nich wymagać. Tak samo jak raz na zawsze wyleczyłem się z salomonów. A powalczyć trzeba. Czyli warto iść do inspekcji handlowej albo napisać do producenta. --- Edytowany: 2017-08-02 23:09:47 --- Edytowany: 2017-08-02 23:10:15
------------------------------------------------------- JAca
|
2017-08-03 11:04:15
194.165.48.90
Głosów: 3
|

Nie wydaje mi się, żeby wycierające się zapiętki wynikały z słabej jakości materiałów. Zwyczajnie dlatego, że zdarzały mi się wycierające zapiętki w butach bardzo wysokiej klasy i całkowicie nienaruszone w bardzo tanich. To po prostu kwestia dopasowania kształtu do konkretnej pięty (+ czasami sposobu sznurowania, skarpety, dobrania rozmiaru itd). A w takim wypadku pozostaje pytanie czy producent może tak na prawdę temu zapobiec w jakikolwiek sposób? Niektórym spodnie wycierają się w kroku, innym nigdy - to wynika z osobniczej budowy ciała. Czy wobec tego producent powinien bezpłatnie wymieniać spodnie osobom z tej pierwszej grupy bo użył materiałów niewystarczająco dobrej jakości? Oczywiście są takie sklepy jak decathlon co wymienią wszystko, ale to z zupełnie innych powodów...
|
2017-09-29 14:26:38
185.93.242.220
Głosów: 0
|

W 8a.pl dali mi do wyboru albo inny towar albo zwrot pieniędzy, pomimo że reklamowany mieli na stanie.
|
2017-09-29 23:56:53
188.146.163.96
Głosów: 0
|

@traszan - zdecydowanie masz rację.
------------------------------------------------------- Jurek
|
2018-01-04 18:19:44
37.47.72.224
Głosów: 0
|

Starał bym się skontaktować bezpośrednio z producentem.
------------------------------------------------------- Grzesiek - stary dziadyga
|
2018-01-04 19:16:40
185.28.251.25
Głosów: 0
|

Carlosmuz a kiedy dostałeś pierwsze info że poszły do Włoch ? Sklep ma 2 tygodnie na odpowiedź co dzieje się z reklamowany towarem, jeśli nie odezwie w ciągu tego czasu, automatycznie przyznaje że uwzględnił reklamację/twoje żądania.(sklep musi udowodnić że próbował cię powiadomić). Ja reklamuję w ten sposób, że zawsze żądam zwrotu gotówki lub wymiany na nowy.
|
2018-01-08 09:34:41
178.215.197.242
Głosów: 0
|

carlos, a z czego idziesz, z rękojmi, czy z gwarancji? Jeśli z gwarancji - sprawdź warunki gwarancyjne - powinnieneś dostać przy zakupie obuwia, jeśli nie masz, powinno być udostępnione przez sklep (ewentualnie przez gwaranta - już nie wnikając w szczegóły co powinno być, kiedy i przez kogo). Jeśli z rękojmi, będziemy się zastanawiać. Tak na szybko - jeśli z rękojmi, to ostatecznym rozwiązaniem jest oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale to powoli...
|
2018-01-09 22:32:34
79.187.23.81
Głosów: -2
|

Napisze krótko NIGDY NIE KUPUJCIE BUTÓW MARKI MERRELL jakichkolwiek szajs jakich mało po niespełna 5 miesiącach użytkowania butów trekkingowych w terenie miejskim rozwaliła się podeszwa, tak że przeciekają, oczywiście producent wady materiału nie widzi. Unikajcie tego obuwia jak ognia drogie i beznadziejne a poza tym zimne.
Pozdrawiam
------------------------------------------------------- piotr
|
|