Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | ... | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 |

Reklamacje sprzętu górskiego - czyli jak walczyć o swoje

Zbynek Ltd.

Zbynek Ltd.
2015-12-15 23:30:07
46.175.234.188 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Therm a Rest na mnie się wypiął. Parę lat temu. Oddział na ojropę. Nie dam powiedzieć dobrego słowa o TaR :-) I o pewnym sklepie i dystrybutorze na kraj.
A materac już dawno wyrzuciłem.

Arni

Arni
2015-12-16 00:30:49
77.45.108.9 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Bo nie przestrzegałeś procedury facebukowej ;-)

zlamas

2015-12-16 19:20:39
87.101.26.79 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Reklamacja uznana! Odwołałem się dokładnie 14.11.2015. a 14.12 upomniałem się o swoje. Dzisiaj dostałem informację , że buty są do odbioru. Może im się gdzieś w magazynie po prostu zapodziały, albo szewc zapomniał oddać... ;)

wiktorgu

wiktorgu
2015-12-17 01:42:07
84.10.229.16 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

@m, no właśnie ja pisałem z 8a i jasno nakreśliłem, że chodzi mi tu o reklamację powołując się na gwarancję producenta. Dla mnie 8a prowadzi jakiś nie do końca legalny proceder bo to jest absurd żeby jeden zespół ludzi rozpatrywał reklamacje ze wszystkich firm i z każdego rodzaju sprzętu, który oferuje sklep.

Jak się kupuje telefon do umowy u operatora to (w przypadku reklamacji) można telefon odnieść do operatora, a ten odsyła do autoryzowanego przez producenta serwisu. Można też odesłać bezpośrednio do serwisu. I tak powinno być zawsze.
Przykładowo, reklamowałem buty TNF kupione w Martes Sport - buty poleciały bezpośrednio do TNF i wymienione na nowe. Martes tylko dał nowy paragon.
Piłę spalinową kupioną w necie też odsyłałem bezpośrednio do serwisu Stihla.
---
Edytowany: 2015-12-17 01:43:33

Azarel

Azarel
2015-12-17 14:37:35
178.42.93.13 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Kupiłem Marrell liquify, po 2 tyg. odkleiły się czubki ... heh. Poza tym są niewygodne i gniotą mi lewy duży palec jak żaden inny but.

Dziś dostałem odp. ze sklepu w którym je reklamowałem : "Z przykrością informuję ,że reklamacja obuwia Merrell została odrzucona -rzeczoznawca uzasadnia swoją opinię tym iż są to zmiany użytkowe oraz uszkodzenia mechaniczne.
A reklamacja z tego tytułu nie znajduje uzasadnienia.W dniu jutrzejszym odeślę obuwie do Pana."

Czy mogę jeszcze coś tu zdziałać ? Rzeczoznawca jest podobno z merrella
---
Edytowany: 2015-12-17 14:38:22

Jaga

Administrator Jaga
2015-12-17 15:00:30
140.101.20.1 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Azarel, niestety to częsta ostatnio praktyka - zbyć klienta. Najpierw napisz odwołanie. Jeśli odpowiedź będzie taka sama, to pomyślimy dalej :)

Kilka przydatnych informacji:
http://tiny.pl/gg6b6

Styguś

Styguś
2015-12-17 19:45:32
94.254.133.52 Głosów: 1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Kiedy kupowałeś? Jesli od zakupu(2015) nie minęło pół roku to powinni Ci od razu oddać kasę. Pisz na priv jak coś to pomogę

-------------------------------------------------------
Sprzedawca Polar Sport Wawa

Styguś

Styguś
2015-12-17 19:47:19
94.254.211.157 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Kiedy kupowałeś? Jesli od zakupu(2015) nie minęło pół roku to powinni Ci od razu oddać kasę. Pisz na priv jak coś to pomogę

-------------------------------------------------------
Sprzedawca Polar Sport Wawa

Feluś

Feluś
2015-12-17 20:36:52
83.20.65.22 Głosów: 1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A ja mam taką historię:
Moje siostry wraz z mamą kupiły w skalniku buty Scarpa Mojito...oczywiście w promo 3za2.
Co ważne w 2 wersjach kolorystycznych.
Pierwszy wyjazd w Tatry, ulewa w opór i zielone puściły farbę okrutnie na resztę buta i stopy.
Reklamacja poszła do skalnika.
Jak usłyszałem, że rzeczoznawca Scarpy nie znalazł uzasadnienia, to się lekko zdziwiłem i czekałem na pisemną odpowiedz...ale buty jakoś nie wracają.
Kontakt ze skalnikiem; okazało się, że po prostu pomylili nr reklamacji.
Nasza racja została uznana.
Wystarczy zamówić na stronie skalnika nowe buty i zostaną darmowo (oczywiście) przysłane.

Morał taki taki, że jak widać skalnik oddał produkt do producenta/jego przedstawiciela.

Jurek Cezar

2015-12-17 22:36:24
188.146.133.249 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

@wiktorgu - a z ciekawości zapytam - co kupiłeś w ostatnim czasie (powiedzmy 2-3 lat) w sklepie outdoorowym z gwarancją producenta?

-------------------------------------------------------
Jurek

Azarel

Azarel
2015-12-17 22:46:30
141.0.13.176 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

@Styguś poszedł e-mail, mam nadzieje na jakieś rady dot. tego pół roku od zakupu, muszę im coś skrobnąć do jutra do południa

wiktorgu

wiktorgu
2015-12-17 23:02:09
84.10.229.16 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

@Jurek Cezar - mam wymieniać? Przejrzyj moją szafę, większość to rzeczy nowe, ze sklepów outdoorowych.

Punkt regulaminu Polarsportu:

Wszystkie Towary dostępne w Sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.

i taki zapis powinien być wszędzie bo TAK MA BYĆ.

Jurek Cezar

2015-12-17 23:33:00
188.146.133.249 Głosów: -1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja tam od Polara żadnej karty gwarancyjnej nigdy nie otrzymałem. Zreszta od innych sklepów outdoorowych rownież nie otrzymałem.

A na jakiej podstawie twierdzisz, ze TAK MA BYĆ?

Naprawdę trudno podać Ci przykłady produktów do których otrzymałeś karty gwarancyjne? Ty do wszystkich, a ja do żadnego? Coś mi nie pasuje.

PS. Przykład Polara jest słaby. Kłamią. Cytujesz ich regulamin, w którym poniżej jest napisane, że informacje dotyczące okresu gwarancji są podane przy każdym opisie towaru. Ale nie znalazłem u nich towaru, na który udzielana jest gwarancja.

-------------------------------------------------------
Jurek

Styguś

Styguś
2015-12-17 23:58:46
89.72.19.72 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Jurek bo już nie prowadzi się czegoś takiego jak karta gwarancyjna - po to są paragony jako dowód zakupu.

Są ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 2002roku

Najczęściej na samym produkcie masz opisane ile jest gwarancji zresztą każdy produkt sprzedawany w EU ma 2 lata gwarancji chyba że producent reguluje inaczej. Np BD czy Petzl ma po 3 lata czy więcej na czołówki.
Na każdy towar w momencie zakupu masz gwarancję.
---
Edytowany: 2015-12-18 00:14:18

-------------------------------------------------------
sprzedawca Polar Sport Warszawa

Jurek Cezar

2015-12-18 00:35:41
188.146.133.249 Głosów: -4

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Styguś - proszę, nie pisz o rzeczach, na których się znasz. Zanim zaczniesz doradzać osobom z forum, naucz się rozróżniać gwarancję od rękojmi.
Nie na każdy towar w momencie zakupu masz gwarancje. Gwarancje masz na produkt, do którego dołączone zostały warunki gwarancji. A nie wyłącznie paragon.

Dostałeś właśnie pałę ze znajomości przepisów, a jeszcze oferujesz się z poradami. Wpędzisz ludzi w koszty i tyle z tego będzie.

-------------------------------------------------------
Jurek

whst

2015-12-18 06:34:43
77.46.65.8 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Warunki gwarancji nie muszą być dołączone do zakupu, wystarczy, że gdzieś na sklepie będzie widoczna informacja o czasie jej trwania.

boguś b

boguś b
2015-12-18 07:28:52
94.254.129.147 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Lub jeszcze jest stosowany zapis,że warunki gwarancji dostępne na stronie internetowej producenta.
Gwarancję papierową to dostałem ostatnio tylko do roweru kross.

-------------------------------------------------------
z kom

wiktorgu

wiktorgu
2015-12-19 00:12:19
84.10.229.16 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Tak jak zostało wcześniej napisane - warunki gwarancji nie muszą być dołączone do zakupu, natomiast standardowo każdy produkt jest objęty gwarancją 2 lat, chyba, że producent zastrzeże sobie inaczej - np. Samsung na swoje akcesoria do telefonów ma rok gwarancji, Osprey oferuje dożywotnią gwarancję.

Zresztą napisałem to co Styguś.
---
Edytowany: 2015-12-19 02:08:13

Jurek Cezar

2015-12-19 01:51:20
188.146.133.249 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Wiktorgu - oczywiście, warunki gwarancji nie muszą być dopięte do samego produktu. Maja być w jakkolwiek sposób dołączone. Ponieważ rozmawiamy o rynku outdoorowym to czerpiemy doświadczenia z tego rynku. Nie znam firmy, która na swojej stronie informuje o warunkach gwarancji. Nigdy, żaden sprzedawca nie poinformował mnie o gwarancji. Dlatego dla mnie, jedynym sposobem informacji o gwarancji jest karta gwarancyjna - co nie znaczy że faktycznie jednym - odnoszę sie do doświadczeń własnych. Rozmawiamy wiec o regułach, nie wyjątkach.

Jednak nie o tym chciałem. Jeżeli uważasz, że każdy produkt jest STANDARDOWO (a nie dobrowolnie) objety GWARANCJA 2 lat, to wpłacam na dowolny, wskazany przez Ciebie charytatywny cel, powiedzmy 500 zł. Jeżeli nie udowodnisz swojej teorii odpowiednimi przepisami prawnymi do godziny 24:00 - 20 grudnia b.r - to Ty wpłacasz 500 zł na wskazany przeze mnie cel. Przyjmujesz wezwanie? Styguś może Ci pomagać. Zobaczymy w ciagu weekendu, który z nas faktycznie się kompromituje. Przegranych nie będzie. W każdym wypadku wygrają potrzebujące dzieci (taki cel wpłaty sugeruję).

PS. Pisząc o dożywotniej gwarancji Osprey dopuszczasz się nadużycia. Nie udało mi sie znaleźć informacji o takowej. Udało mi się jednak znaleźć warunki gwarancji tak enigmatyczne, iż każdą reklamację można odrzucić. Marketing bez zobowiązań.

-------------------------------------------------------
Jurek

boguś b

boguś b
2015-12-19 11:27:01
213.5.139.235 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Proszę bardzo nie wiem czy o to ci chodzi.
Sklep Weld pl

GWARANCJE I REKLAMACJE
Gwarancje
Ofertę naszego sklepu stanowią produkty pochodzące jedynie od autoryzowanych dystrybutorów i producentów. Są one legalnie wprowadzone do obrotu na terytorium RP, w pełni wartościowe i pozbawione wad. Każdy towar objęty jest gwarancją bez względu na okres promocji czy sezonowych wyprzedaży. W przypadku niezgodności towaru z umową na wszystkie zakupione u nas produkty gwarancja obowiązuje w okresie dwóch lat od momentu wydania rzeczy lub dłużej jeżeli zadecydował o tym producent lub dystrybutor.

Reklamacje
Wszystkie produkty zakupione w sklepie Weld.pl objęte są ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową jak również gwarancją producenta. Reklamacji podlegają uszkodzenia wynikłe z wadliwej produkcji lub wady materiałowej towaru. W razie wykrycia jakiejkolwiek wady w chwili zakupu, towar zostaje wymieniony na nowy. W przypadku wykrycia wady nie powstałej z powodu uszkodzenia mechanicznego lub wynikłej z niewłaściwego użytkowania produktu, a także naturalnego zużycia prosimy o przesłanie czystego towaru wraz z oświadczeniem reklamacyjnym i potwierdzeniem zakupu na adres sklepu:

Weld Sklep Górski
ul. Jana III Sobieskiego 4a
41-300 Dąbrowa Górnicza

Oświadczenie reklamacyjne można pobrać poniżej. W oświadczeniu prosimy uwzględnić kiedy i w jakich okolicznościach wykryto defekt, dokładny jego opis oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania. Sprzedawca w terminie 14 dni ustosunkuje się do reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w zgodzie z obowiązującymi normami prawnymi.

Strona: | 1 | ... | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 1f0e3 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3