Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 92 |

Reklamacje sprzętu górskiego - czyli jak walczyć o swoje

~dzik

2005-06-21 16:22:22
83.22.78.107 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

tatanka >> a jaki to model salomonow?

tatanka13

2005-06-21 16:26:54
81.168.162.76 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

jaki model hmmmmmm jak tylko znajdę ksero paragonu to napiszę bo jakoś nie pamietam - na informacji o rozpatrzeniu reklamacji tyż nie ma - takie niedopatrzenie z mojej strony :-)

-------------------------------------------------------
@T

~chróściel

2005-06-21 16:28:03
84.10.57.254 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

>Tatanka
dowiedz sie wpierw czy to byla opinia rzeczoznawcy czy moze jakiegos zwyklego pracownika.w taki sposob dzialal kiedys np horyzont.dostawales opinie, ktora odrzucala Twoje roszczenia a pisal ja np w moim wypadku szewc.dopiero po mojej prosbie o sporzadzenie opinii przez rzeczoznawce, takowa otrzymalem i to pozytywnie rozpatrzona.jesli natomiast jest to juz fachowa opinia no to dzialaj jak Citiboy napisal.
pozdrowka

-------------------------------------------------------
łubudubu

~tadeklodz

2005-06-21 16:31:48
83.26.185.24 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

dzik- niejasno napisałem bo jestem zły.Ja mam 58 lat i w/w butach nie szalałem.Tatanka odwołaj się od opinii rzeczoznawcy na pods.art.8 ustęp 1 Ustawy oszczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz coś tam dalej jest z dn.26. 07.2002 r.chyba Dz.U.141 poz.1176
tyle dowiedziałem się od rzecznika konsumentów a jak to nie pomoże to ekspertyza biegłego i do sądu.Ja nie mogę zrozumieć jak tak poważna firma traktuje klientów i psuje sobie reputacjęMałe polskie firmy załatwiają reklamace bezproblemowo a giganci chcą tylko oszwabić klienta.

-------------------------------------------------------
tadek

tatanka13

2005-06-21 16:35:07
81.168.162.76 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Tzn ze jak się zgłoszę do sklepu to co oczywiste przeczytam co napisał "rzeczoznawca" i najlepiej jak się dowiem gdzie urzęduje :-) ale czy mam odmówić przyjęcia butów i dać do ponownego rozpatrzenia czy odebrać (ale to się wiąże z podpisaniem papierka ze sie buty odbiera itp - czy to mi nie utrudni późniejszej walki o swoje?) i udać sie do urzędów obrony konsumentów?

-------------------------------------------------------
@T

~tadeklodz

2005-06-21 16:46:58
83.26.185.24 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja buty ze sklepu odebrałem ,skonsultowałem się z rzecznikiem który
powiedział żebym odwołał się od orzeczenia rzeczoznawcy i powołał na w/w ustawę.Dopiero jak mi nie uznają tego odwołania to do rzeczoznawcy i jeżeli jego opinia będzie dawała szansę wygrania w sądzie to do sądu.Trwa to dość długo i kosztuje ale po wygranej firma płaci ,jak przegrasz w sądzie to forsy nikt ci nie odda.

-------------------------------------------------------
tadek

~chróściel

2005-06-21 16:47:28
84.10.57.254 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ja bym od razu dal do pownego rozpatrzenia-przynajmniej tak sam zrobilem

-------------------------------------------------------
łubudubu

gory_k2

2005-06-21 21:30:11
213.202.158.18 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

No to alpin's teraz.
Reklamowalem polar za 409 zl. poniewaz uznalem ze niepowinien mi sie po 3 miesiacach urzytkowania zetrzec rekaw w miejscu lokci. Zostalem splawiony pismem w ktorym nie bylo zadnej pieczatki, adresu.....nic!
Wiec napisalem co mysle na forum tym i innych. Udalem sie do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, ktory pouczyl sklep firmowy o procedurze rozpatrywania reklamacji etc.
Po jakim czasie ...mnie... alpins obsmarowal na tym forum, ze polar byl brudny..... i takie tam, ale dali za wygrane i kazali mi odeslac polar bo #nowy juz czeka#.Ooczywiscie zrobilbym to ale unioslem sie honorem i teraz sklepy alpins;a omijam z daleka.

-------------------------------------------------------
muflon5@wp.pl

~Kardi

2005-06-23 08:29:48
83.142.124.138 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Fragment z prawa konsumenta do reklamacji (wyciety z wp)

Jeśli chodzi o przepisy prawne, ochrona naszych konsumentów nie jest zła. Gorzej z ich realizacją - wyjaśnia Jolanta Zrałek z Katedry Badań Konsumpcji Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Polscy handlowcy weszli w zmowę i nabrali wody w usta o nowym prawie. Wygrywają, bo w sklepie rządzi psychologia. Zaledwie co czwarty Polak potrafi poradzić sobie z reklamacją wadliwego towaru i pokonać asertywnego zazwyczaj sprzedawcę.

Co zrobić, kiedy nowy aparat cyfrowy, telewizor lub rower nawali w dwa miesiące po zakupie? Musimy naprawiać sprzęt w ramach gwarancji? Otóż wcale nie! Przez pół roku mamy prawo zażądać od sklepu wydania nowego produktu i to on musi dowieść, że telewizor, aparat lub rower zepsuł się w wyniku złego użytkowania. Prawo jest wyraĄnie po stronie klienta. Pod warunkiem że ten je zna.

Młot na sprzedawców

Tajna broń unijnych konsumentów to paragon i jedna magiczna formuła: "Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową". - Niezgodność towaru z umową nie musi polegać na wadzie. Wystarczy, że towar nie ma jakiejś właściwości, o której zapewniał nas sprzedawca albo reklama

tatanka13

2005-06-27 13:02:21
81.168.162.76 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Odebrałem własnie moje "styrane" butki ze sklepu w ramach reklamacji rzecz jasna odrzuconej a reklamowane z powodu jak juz pisalem wczesniej pęknięcia materiału na zgięciach stopy. Po otrzymaniu kwitu na którym bardzo "starannym" pismem rzeczoznawca od ... skór i materiałów skórzanych nakaligrafował swoją bardzo przemyślaną opinię a w wielkim skrócie wygląda tak: ze w odydwu butach stwierdza tę samą usterkę (czytaj pękniecie) i że jest to sprawa wynikła w trakcie użytkowania buta, wprost proporcjonalna do uzytkowania itp itd (czyli but ma prawo popękać jak się go użytkuje nawet po 8 mc jak w tym przypadku - GWARANCJA 2 LATA) i na koniec notka ze sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za towar uległy zużyciu czy jakos tak ze tak powiem....... smiech na sali moral z tego taki ze chyba a nawet napewno udam się za tydzień do stosownego Urzędu, dokonam niezależnej oceny przez rzeczoznawcę w/w butów i trzeba walczyć o swoje i jak to mówili indianie "NASTAŁ DOBRY DZIEN DO WALKI" HOUGH :-)

-------------------------------------------------------
@T13

chróściel

chróściel
2005-06-27 13:07:04
84.10.57.254 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a jak!!!powodzenia i 3mam kciuki za Cie Tatonka!!!

-------------------------------------------------------
GG 5030355; chrosciel@ngt.pl

~Idea

2005-06-27 13:30:28
83.30.202.220 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

tatanka13 > Gwarancja jest na to, że produkt jest wolny od wad konstrukcyjnych. Owszem, po 8 miesiącach buty mogą się zużyć, a na zużycie ŻADEN producent gwarancji nie daje. Co więcej, buty biegowe mogą się zużyć nawet po miesiącu. A gawarncję mogą mieć na 5 lat i dłużej. Idźmy dalej- koszykarze wiedzą, że buty do kosza tracą swe właściwości nawet po kilku meczach. Całkowicie zajechać się mogą po miesiącu, dwóch czy trzech. A gwarancji również mogą mieć 2 lata. Na mydło możesz również uzyskać gawarncję- czmu nie? Ale czy to oznacza, że się nie zużyje przez 2 lata? Czy producenci samochodów dający najczęściej 2,3 lata gwarancji wymieniają zużyte podzespoły? Wymieniają klocki hamulcowe? Opony? A linkę hamulcową ci wymienią jak strzeli? NIE. Zużycie nie podlega gwarancji. Taką wersję potwierdził rzeczoznawca który ZNA się na rzeczy.

tatanka13

2005-06-27 14:10:05
81.168.162.76 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

No jesli zużycie = dziura w bucie to spoko juz pędzę po nowe buty i może takie same jak miałem (mam) :-P, jak dla mnie to jesli w przeciągu 2 lat w bucie cos się zaczyna dziać: dziury pęknięcia itp to znaczy że mają jakąś wadę i już bo nie po to płacę dużo kasy by po paru miesiącach użytkowania (normalnego) wyrzucić buty do kosza to jakieś śmieszne czy ktoś się ze mną zgodzi?

-------------------------------------------------------
@T13

Kardi

2005-06-27 14:44:00
83.142.124.138 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

tatanka - dokładnie ! a co do idei- żaden rzeczoznawca nie moze okreslic ile razy używałem hamulca , ze ta linka nie wytrzymała...co innego zdecydowana wina uzytkownika tj. dziura na wskutek przedziurawienia buta, rozciecie, itp. ale jesli materiał pęka po 8 mies. a była uzytkowana w normalnych warunkach do ktorych but jest stworzony( pomijam klapki plazowe w gorach) no to chyba cos jest nie tak?

-------------------------------------------------------
altadar@wp.pl

~tadeklodz

2005-06-27 14:46:40
83.26.192.179 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ja się z Tobą zgadzam.Odwołałem się od negatywego potrktowania moich butów Salomona przez firmę Adidas.Przy okazji odkryłem na istronie importera www.adrenalina.onet.pl następujący "kwiatek"
jest pozycja :dodaj swój komentarz np do obuwia.dalej brak komentarzy
Okazuje się że nie można dopisać żadnego komentarza i w tym tkwi oszustwo importera.

-------------------------------------------------------
tadek

tatanka13

2005-06-27 15:32:40
81.168.162.76 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

No coż im mniej użytkowników korzysta z prawa odwołania od decyzji sprzedawców, producentów, importerów rzeczoznawców i tych innych tym śmielej poczynają sobie nieuczciwe firmy i tak jest wszędzie (ale tu chyba nie odkrylem czegoś nowego) moim zdaniem i w mojej kwestii czyli Salomonów którymi to zarzadza Adidas powinno zależeć tej firmie na pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji a nie "robieniu" człeka który myśląc że kupuje trwałe (słono za to płaci) butki używa ich zgodnie z przeznaczeniem dostaje dziadostwo. No cóż podsumowanie jest takie ze wybiorę sie do stosownego Urzędu i zobaczymy co mi poradzą no i butów Salomon juz nie kupię ponieważ nie mam ochoty się ścierać po raz kolejny z dziadostwem.

-------------------------------------------------------
@T13

Kardi

2005-06-27 15:42:35
83.142.124.138 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

tatanka- musze Cie zmartwić... nie tylko salomon tak postępuje z klientami... patrz mój post kilka pozycji wyzej

-------------------------------------------------------
altadar@wp.pl

sasq pajak/grappa.pl

2005-06-27 15:52:12
83.22.94.138 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

jedyna firm która jako tako ugryzła temat gwarancji butów to Izraelska Source i ich zielona kropeczka... dopóki ją widac wymienia naprawia etc... jak sie zetrze to "sory Wneto-u"

~Magda

2005-06-28 00:13:23
83.238.139.98 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Nowo zakupiona kurtka firmy JMP za bagatela 400zł przemokła mi na pierwszym deszczu. Paremetry 30 000 mm słupa wody od początku miałam za przesadzone ale nie sądziłam,że 2 godz deszczyku wykonczą mają super kurte "na wylot"(kurtka była na dodatek zaimpregnowana). Zdenerwowana odrazu napisałam maila do firmy. Odpowiedź była natychmiastowa,poproszono mnie o przysłanie kurtki (okreslenie gdzie przemokła i jakim preparatem była impregnowana).W najblizszych dniach wysyłam kurteczke do producenta i zobaczymy.
Do tej pory miałam bardzo dobrą opinie o tej firmie i mam nadzieję,że reklamacja będzie załatwiona solidnie i uczciwie.
O tym jak firma JMP załatwiła sprawe reklamacji nieomieszkam powiadomić na forum.

~HAMMET

2005-06-28 08:22:39
195.136.97.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

co to za firma JMP?, bo cos jeszcze zaspany jestem i nie kojarze

Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 92 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 38af8 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3