Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 47 |

Mata samopompująca

~Mola.

2006-07-12 21:37:31
83.21.6.151 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dzięki za informacje.

Maciek

2006-08-02 22:32:56
83.6.116.150 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam
czy ta mata to Therm a Rest wojskowy?
http://www.allegro.pl/item116971221_maty_usa_pompowana.html
Pozdr

-------------------------------------------------------
Maciek

Maciek

2006-08-02 22:34:01
83.6.116.150 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Aha i moze ktoś wie czy gdzieś je mozna dostac taniej?

-------------------------------------------------------
Maciek

~rumcajs

2006-08-03 10:37:27
192.193.221.141 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

to jest odpowiednik Trail Lite robiony przez Thermaresta dla wojska
niczym się nie różni prócz naklejki i kolorunie wiem gdzie można kupić taniej, ja kiedyś kupiłem za 60zł

-------------------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...

Maciek

2006-08-04 11:19:35
83.6.111.55 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dzieki za info :)

-------------------------------------------------------
Pozdrawiam Maciek

~adam

2006-08-22 08:26:22
83.18.72.94 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam!
Ccę kupić matę samopompującą, ale niezbyt drogą. Zastanawiam się nad Quechua 3,5 cm grubości waga 1300 g i cena 90, lub Fjord Nansen 2 cm grubości waga 820 g i cena 120. Co lepiej kupić? Dzieki bardzo

-------------------------------------------------------
ak

~ciap=)

2006-08-22 09:23:29
81.190.218.255 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

1300 gram to strasznie dużo....

-------------------------------------------------------
pozdrawiam

Arni

Arni
2006-08-22 11:12:50
86.63.98.156 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

adam,
wszystko zależy do czego i w jakich warunkach chcesz jej używać. Jak na okres wiosna/jesień to tę 2cm, jak na zimę to lepsza ta 3,5cm. Jeśli masz śpiwór puchowy to też lepiej wybrać nieco grubszą, lepiej izolującą od ziemi choć na lato ta 2cm w zupełności wystarczy. No i na koniec lepsza zawsze będzie ta lżejsza.
Jak sam widzisz wszystko zależy do czego to ma być stosowane mało napisałeś więc konkretniejszej odpowiedzi nie dostaniesz.

~darek

2006-08-22 14:17:25
83.11.21.17 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

arni ; zapomniales dodac ze im grubsza tym komfort spania wyzszy. niby logiczne ale te 1,5cm daje sporo. Ja albo uzywam albo 3,5 cm /samopopompujacej / i nastawiam sie na wysoki komfort albo karimaty gdy zalezy mi na wadze

-------------------------------------------------------
darek e-horyzont.pl

raffi

raffi
2006-08-22 14:44:07
80.55.113.250 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

darek >
wg mnie to nie idzie liniowo (grubość/komfort) - moja coleman light 2,5 cm przy 70 kg i 170 cm izoluje mnie od wszelkich nierówności podłoża; nie używałem jej do tej pory w zimie, ale przy -5C nad ranem w Gorcach pozwalała na spokojny sen w 300g puchu - może tajemnica tkwi w konstrukcji ? Na pewno są różnice między matami a matami ...

-------------------------------------------------------
smog wawelski - już bez wiosła :-(

~adam

2006-08-22 17:39:42
83.18.72.94 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

dzieki bardzo z podpowiedzi. Zdaje mi sie ze maty bede raczej uzywal na pielgrzymkach i na kajakach - lubie se powioslowac, zatem ciezar chyba nie ma tak duzego znaczenia, raczej chodzi mi o jakosc wykonania, odpornosc, trwalosc. Dzieki bardzo

P.S. Jesli kto lubi kajaki i ma troche info o roznych szlakach i tanich wypozyczalniach to prosze o nie. Jeszcze raz dzieki

-------------------------------------------------------
ak

~darek

2006-08-22 17:40:55
83.11.21.17 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

raffi; ja spale na; 2,5 cm, 3,5 cm, i 5 cm widze roznice. Jak chcesz sie przekonac to w sklepie na posadzce poloz sie na roznych grubosciach. Nie bedziesz mial problemow z rozpoznaniem ktora mata to 2,5 cm... :)Zeby fajnie sie spalo mata nie moze byc za sztywna , jak cienka nie jest za sztywna to bardziej czuc podloze itd itd

-------------------------------------------------------
darek e-horyzont.pl

~adam

2006-08-22 17:43:41
83.18.72.94 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

To co darek, radzisz mi 3,5 cm?

-------------------------------------------------------
ak

~adam

2006-08-22 19:56:52
83.18.72.94 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Kochani, kochani!
Jak ma sie jakosc, trwalosc maty samopompujacej Quechua i Fjord (co ma lepsza jakosc)? Dzieki bardzo

-------------------------------------------------------
ak

~Browar

2006-08-22 20:31:56
87.206.244.213 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Od jakiegoś czasu używam tą Quechua 3,5cm za 69z i jest ok.Jej wadą jest śliskość ale komfort spory.

-------------------------------------------------------
Pozdrav

raffi

raffi
2006-08-23 12:50:32
80.55.113.250 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

wierzę, ale potrzebny jeszcze punkt odniesienia - tzn. o ile widzę przepaść między karimatą z niskiej/średniej półki a moją matą, to trudno mi sobie wyobrazić taką samą między matą tej samej konstrukcji/producenta o gr. 2,5 i 3,5 cm - ponieważ zasiałeś we mnie niepokój poszukiwacza prawdy, to przy okazji sprawdzę to na sobie;
dodam że nie widzę wielkiej różnicy między spaniem w swoim łóżku z dobrym materacem a na mojej samopompie (w nocy jestem zdyscyplinowany :-) ), a widzę kolosalną między karimatą a łóżkiem.
Twoje ostatnie uwagi są jasne, ale wydaje mi się że istotna jest jeszcze relacja sztywności gąbeczki w środku samopompy do ciśnienia jej napompowania, i ona w dobrych konstrukcjach ma też znaczenie dla komfortu snu ...

-------------------------------------------------------
smog wawelski

~darek

2006-08-23 13:23:05
83.11.21.17 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

adam; jak kajaki... i nie bedziesz jej nosil to napewno 3,5 cm a nawet 5.

Co do jakosci mat z decathlonu nie wiem co oni tam maja. Z zalozenia unikaj mat wykonanych z pvc, mat pikowanych. Gorzej trzymaja na spawach itd.

Maty fjorda sa od chyba 8 lat i jak do tej pory nie bylo jakis problemow. Pamietaj Mata fjorda moglaby byc tansza o okolo 30% i ty tej roznicy w wykonaniu bys nawet nie zauwazyl.

Odnosnie tanich produktow; warto wiedziec ze w atrakcyjnej cenie masz 22% vatu i zarobek firmy.

moze www.kajaki.pl

-------------------------------------------------------
darek e-horyzont.pl

~adam

2006-08-23 14:45:16
83.18.72.94 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Browar, Browar!
Gdzie kupiles mate Quechua za 69? Na allegro chodza po 90-98 PLN.
Dzieki

-------------------------------------------------------
ak

~darek

2006-08-23 16:44:03
83.11.0.217 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

zainteresowanych ; informuje ze od jakiegos czasu maty samopompujace Fjorda sa u nas w wyprzedazy okolo 20% taniej. A od 150 zl przesylka gratis :)

-------------------------------------------------------
darek e-horyzont.pl

~ciap=)

2006-08-23 19:02:01
81.190.218.255 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

--> adam
mate dostaniesz w decathlonie, ja sam używam ich maty ale 2,5cm - za 120zł (waga coś koło 800g) - taka czerwona, i muszę przyznać że daje radę. jedyne co, to trzeba pamiętać by jej nie przepompować- jak pisał wcześniej darek- ale jak już mniej więcej wiesz jaka musi być jej twardość jest git.

...ale po cichu przyznam że ślinię się na termaresta prolite'a 4...ale to już inna półka

-------------------------------------------------------
pozdrawiam
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 47 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 33e80 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3