2008-11-20 14:54:12
83.5.216.114
Głosów: 0
|

2006-01-17 07:37:44
Jak oceniacie żywotność RockPillars-Gym?
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
~Comix
2008-11-20 14:54:38
83.5.216.114
Głosów: 0
|

2006-01-17 19:58:24
Coolmic - to wg Ciebie żywotność jest najważniejszym parametrem buta wspinaczkowego? Myślałem że tarcie, precyzja itp...
A co do tematu - tani czeski but jak to tani czeski but. Tarcie fatalne i rozciągnie się jak pończochy mojej babci. Weź go do ręki to będziesz miał odpowiedź czego się po takim kapciu spodziewać :-) W każdym razie na stopniach wielkosci moherowego beretu ustoisz w nim... jak chcesz stać na mniejszych stopniach to przypakuj na ręce - bo na nogi nie licz :-> ------------------------------------------------------- Comix
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
2008-11-20 14:55:06
83.5.216.114
Głosów: 0
|

2006-01-17 22:07:21
dobra zje*ka nie jest zła;) jak juz zaczoles to polec cos 'dobre' w miare taniego na poczatek pozdr.
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
~Comix
2008-11-20 14:55:33
83.5.216.114
Głosów: 0
|

2006-01-18 08:17:37
Ja polecałbym coś z Five Ten lub La Sportiva ze wskazaniem na tą pierwszą za tarcie. Obie firmy mają modele wypasione i modele dla średniozaawansowanych. I trzymają jakość. Jak biorę do ręki buty tych wszystkich nowych firm (niekoniecznie czeskich, nawet tych zza oceanu) to jakoś mało mają tej gumy itp, wykręcają sie łatwo - to muszą sie rozciągnąć po miesiącu - co zresztą kumple potwierdzają. ------------------------------------------------------- Comix
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
~Rafał
2008-11-20 14:56:06
83.5.216.114
Głosów: 0
|

2006-01-18 22:05:55
Co za Dzięcioł:( Człowieku czy ty wiesz o czym ty mówisz?? Widziałeś te buty chociaż raz czy tylko śliniłeś szybę wystawową? Jak ja nie lubie jak ktoś się w ten sposób wymądrza. Wcale się nie rozciągają to po pierwsze. Jak sama nazwa wskazuje służą do wspinaczki na panelu. Dla początkujących są w sam raz (bo do tego właśnie mają służyć). W związku z powyższym są wygodne i nie trzeba ich zdjemować zaraz po zrobieniu drogi(cały trening na luzie bez obawy o stopy).
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
~Comix
2008-11-20 14:56:31
83.5.216.114
Głosów: 0
|

2006-01-18 22:39:43
Panie Rafale Ornitologu- na buty o których mówimy nie można ślinić szyby wystawowej a co najwyżej opluć. A wg mnie nazwa to bardziej wskazuje na to, że nadają sie na podejście pod panel a nie wspinanie. ------------------------------------------------------- Comix
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
2008-11-20 14:57:22
83.5.216.114
Głosów: 0
|

2006-01-19 00:21:41
to i ja sie wtrace.. co prawda moab gym to zadna rewelacja, ale nie sposob nie zauwazyc skoku jakosciowego butow rock pillarsa. ot! sciankowy trampek a i na dlugich, latwych drogach sie sprawdzi. mysle, ze rozbijanie i tak jest stosunkowo "w normie" w przypadku tego modelu, w porownaniu np. z rapem triopa. molgby sobie np. kolega kupic pearl tej samej firmy, model bardzo ladnie skrojony, sprawia wrazenie solidnej konstrukcji a klienci, ktorym go doradzam wracaja zadowoleni albo, spotkani na sciance, ciesza sie z wyboru. a i w skalach powinien sie sprawdzic. co do 5.10 i LaSportivy.. po modelach ktore ostatnio "zalaly" nasz rynek (5.10 coyote) jeszcze bardziej przekonuje sie, ze wybor lasportivy jest naj naj...
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
~rock pillars zerocks
2009-01-25 21:07:01
83.5.234.253
Głosów: 0
|

2007-03-12 21:30:42
a co szanowni panstwo sadza o wyborze rock pillarsow zerocks dla sredniopoczatkujacej lojantki?;)no i czy wybrac 1 cm krotsze niz stopa (znowu kwestie doboru rozmiaru ;) ),czy moze jednak wygodniejsze troszke na poczatek?
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
Administrator
2009-01-25 21:07:30
83.5.234.253
Głosów: 0
|

2007-03-12 22:19:30
zdecydowanie lepiej Pearle gdzieś w promocji wyhaczyć, albo chociaż Mad Rocki Flash. Czy 1 cm czy 1,5 albo 0,5 to już kwestia indywidualna, najlepiej przymierzyć kilka numerów i wybrać odpowiedni - musi trochę uwierać ale też bez przesady.
------------------------------------------------------- bo ja tu w zasadzie jestem nikim ...
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
~ciekawska
2009-01-25 21:07:55
83.5.234.253
Głosów: 0
|

2007-03-16 20:06:38
a dlaczego pearle sa lepsze od zerocksow?:>
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
~M
2009-01-25 21:08:27
83.5.234.253
Głosów: 0
|

2007-03-17 00:07:18
Oba są nic nie warte
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
~KubikBartolomej
2009-01-25 21:08:58
83.5.234.253
Głosów: 0
|

2007-03-17 12:16:10
ciekawostka>> bardziej konstruktywne opinie znajdziesz chociażby w teście http://ngt.pl/569,Rock-Pillars-Pearl.html
Ja zgadzam się z przedmówą ~M potwierdzam podłą wartość buta Rock Pillars opisanego w teście, i nie mam zamiaru nigdy więcej eksperymentować z innymi modelami
------------------------------------------------------- KubikBartolomej
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
2009-01-25 21:11:15
83.5.234.253
Głosów: 0
|

2007-03-27 16:03:02
Właśnie mam zamiar kupić sobie moje pierwsze buty wspinaczkowe. Czy możecie mi coś napisać o butach Rock Pillars (np. Moab), Rapach Triopa, Enduro La Sportivy albo Mad Rockach? Na razie wspinam się tylko na ściance, ale może w lecie uda mi się pojechać w skałki. Chcę wydać na te buty nie więcej niż 200-250 zł. Czytałam ten temat, ale nie jestem jeszcze przekonana. Co radzicie?
------------------------------------------------------- Przeniesione przez moderatora
|
~Paulus
2009-04-02 22:23:00
81.190.233.64
Głosów: 0
|

Ja używam Rock Pillarsów Moab. Pierwsze buty. Jeśli nie robię jakiejś drogi to na pewno nie przez buty. Ostatnio poprawiła mi się sytuacja materialna i zamierzam kupić nowe (chyba 5.10 Galileo). Jeśli nagle zrobię VI.4 okaże się że jednak buty mają podstawowe znaczenie. To tak jak w Formule1. Najlepszy kierowca nie wygra w slabym samochodzie. Ale słaby w dobrym też nie. Wszystko zależy od możliwości - stać Cię = kupuj lepsze, nie stać Cię = więcej ćwicz.
------------------------------------------------------- Siste viator
|
2010-03-13 18:49:43
217.144.217.94
Głosów: 0
|

ok...walka walka...ale powiem wam tak...ja zaczyna przygody ze wspinaczka i sam szukam jakis butkow...i to nie drogich..jakis do 200 220zl...szczerze obstawialem zakup Quechua Vuarde Vulca...wydatek 100zl i to mi poradzono na sam poczatek, ale opinie sa na tyle podzielone ze jedynie podzialam cos w duzym stopniu na hali, a szykujemy sie za jakis czas, jak bedzie sloneczko wyskoczyc na skalki...i przydal by sie bucik ze "szpicem" i stawialem na Pillarsy do 200zl. Slyszalem glosy ze nei wytrzymaja tyle co 5.10 i lepiej bym sie przezucil na nie bo dzieki nim podzialam wiecej i dluzej...jednakze w krakowie ciezko mi cokolwiek znalesc do takiej ceny:)) jakies sa wasze propozycje jak i zdanie na ten temat :)
|
2010-03-13 19:47:01
217.144.217.94
Głosów: 0
|

rozumiem...ale w takim razie co radzisz ? 5.10 to raczej na inne okazji tzw...bede mial doswiadczenie wspinie to bede kiedys pewnie bral 5.10 ale jak na razie wiedzy wielkiej brak...czyli wg.ciebie ile warto wydac na poczatek...500 zl to chyba przesada...wg mnie 250 rowniez. wisz nei kazdy dysponuje kasa sporą. chyba lepiej nabyc wiedzy i doswiadcznia i wtedy sie bawic wyborami...aczkolwiek wiesz...jasli ktos kupi cos drogiego...i nie spodoba sie mu wspinanie..to kasa w plecy bo dosc ze dlugo nie zabawi w temacie...np. miesiac...buty pewnie sie sprzeda po niskiej cenie...i ogolnie jest buba...wiec jesli mozesz ...zarzuc mi jakas propozycje wzgledem tanich a dobrych butow jesli nei Pillars i 5.10...to co ?
|
|