Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

PODRÓŻE NGT / Z dzieckiem w góry / podróże z dziećmi

~puszka

2008-06-03 22:19:43
79.184.200.94 Głosów: -1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam! Jak w temacie powyżej - może ktoś poleci jakąś agroturystykę w beskidzie, z uwzględnieniem wyjść wózeczkowych?

Spineless

Administrator
2008-06-03 22:51:04
83.175.177.165 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ja bym zmienił tytuł wątku na "Podróże z dziećmi" albo "Z dzieckiem w góry" i go zostawił - na pewno przyda się takie cuś :)

hmm Puszka nie kojarzę nic takiego, jedyne co nasuwa mi się na myśl to okolice Zawoi

może rwąca na jakiś pomysł wpadnie.

-------------------------------------------------------
bo ja tu w zasadzie jestem nikim...

Puszka

Puszka
2008-06-03 23:19:23
79.184.200.94 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

osobiscie znam wiecej ngtowców z małymi dziećmi, jak bez dzieci, a serio brakuje opisów takich miejsc. Sam sobie moge jechac pksem i spac pod folią, ale z dzieciaczkiem to juz ryzyko

@rek

2008-06-04 06:51:24
77.114.171.54 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Myślę, że temat jest mocno na czasie a przynajmniej dwóch adminów powinno się do niego ustosunkować pozytywnie :-) więc zmienić tytuł wątku i zostawić :-)

a swoją drogą Beskid Żywiecki i wózek z małym dzieckiem hmmmmm jakoś tak tylko mi się Międzybrodzie nasuwa woda i góry :-)

-------------------------------------------------------
Arek

Puszka

Puszka
2008-06-04 08:07:14
79.184.254.90 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

wysoko w rankingu stoi Żywiec, czekam jeszcze na dane od Rwącej, może coś wyklaruje :) Dzięki

@rek

2008-06-04 08:25:09
77.114.171.54 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ta miał być wyjazd z dzieckiem a wyszło jak zwykle :-) a że Ż(piiiii)c wysoko stoi to my wiemy zwłaszcza że w górch smakuje lepiej :-)
---
Edytowany: 2008-06-04 23:48:50

-------------------------------------------------------
Arek

Juno

Juno
2008-06-04 09:45:12
157.25.204.20 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Polecam Milowke.
I z wozkiem pochodzisz i poogladasz.
Idzie bodajze zielony szlak na hale goracza. Przez pierwsze 7 kilometrow masz asfalcik (raz lepszy raz gorszy), ale za to w wawozie idziesz.
Jest i strumyk i w ogole ciekawe miejsce. Nawet stanica harcerska jest.
A dojazd do Milowki dogodny i duzo miejsc noclegowych i przyzwita jadlodajnia.

~JarekGd

2008-06-04 10:40:10
83.16.192.179 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Hmmm ja z rocznym dzieckiem byłem w Bieszczadach, a na Smerek i Wetlińską wjechałem wózkiem:) Stacjonowałem w Wetlinie. Dziecko to ogólnie twarde stworzenie i jest w stanie zniesc o wiele więcej niż nam sie wydaje.

-------------------------------------------------------
JarekGd

~JarekGd

2008-06-04 12:06:27
83.16.192.179 Głosów: 3

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mam chwilę, więc rozwinę myśl.
Zaprzyjaźniona połozna wyklarowała nam, że dziecko - szczególnie małe jest w stanie zniesc bardzo duzo pod warunkiem zachowania umiaru. Tzn. musi być nakarmione, przewinięte i nie może marznąć. Zachowanie tych 3 podstawowych zasad nie jest zbyt trudne, szczególnie gdy karmi się piersią. W dobie pampersów, mokrych chusteczek, zarcia w słoiczkach i gotowych soków itp. nawet wyżywienie starszego malucha problemów nie nastręcza. Wiadomo, że o malucha trzeba dbać, ale nie można przeginac w druga stronę. O ile my wytrzymamy trudy podróży i "wczasowania" to nasze dziecko tym bardziej.
Jeżeli Wasze maluchy są zdrowe to jedźcie z nimi nawet na koniec świata i nie przejmujcie sie za bardzo. NIc im nie bedzie. Pamietam jak się bałem jak pierwszy raz jechalismy pod namiot. Syn miał wtedy 4 miesiace. Spalismy we 3 w namiocie w spiętych spiworach. Wieczorem umylismy go we wiaderku:) o żadnym przeziębieniu nie było mowy. Jak już wspomniałem - jak miał rok z małym hakiem bylismy w biesach. Jeździlismy wózkiem gdzie się dało, czasem nosiłem go na plecach (niestety nosidło było poza naszymi ówczesnymi możliwosciami). Ważne jest żeby mieć trochę wiecej ubrań (w razie oziębienia, zmoczenia, przemokniecia) dużo picia i jedzenia) ewentualnie cos przeciwdeszczowego, w czym można przeczekac nawałnicę. Jesli prowadzicie wózek - nalezy pamiętać o tym, że moga one ściągnąc pioruny w trakcie burzy (to temat dla "pogromców mitów", ale wole nie testowac tego na własnym dzecku).
W mojej ocenie wspólne rodzinne wyjazdy z maluchami są bardzo przyjemne i korzystnie wpływaja na nas wszystkich. My uczymy sie zajmowac dziecmi nie tylko w warunkach domowo laboratoryjnych, ale równiez na łonie natury, dzieci hartuja się, a zdjęcia oglądane po latach dostarczaja mnóstwo emocji i wzruszeń.
Zachęcam niezdecydowanych, zdecydowanych utwierdzam w słuszności - podróżujcie z dziećmi i bawcie się dobrze!

Z turystycznym podrowieniem - JarekGd - tata 4 latka - oczekujacy na 2 dziecko:))
ps. Coś czuję, że to nastapi dziś w nocy!!!!!!

-------------------------------------------------------
JarekGd

gumibearMarcin

2008-06-04 12:09:46
156.17.201.22 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

JarekGd trzymamy kciuki za najbliższe noce!

Ja z 10 miesieczną córą i żoną na 3 tygodnie lipca zmykamy pod namiot w knieje nadmorskie. Nasz lekarz jeszcze nas w tym utwierdza nakazując taplanie w morzu córki. Namiot, kawałek wiadra czy miski i wio!

Juno

Juno
2008-06-04 12:48:10
157.25.204.20 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Moja corka od 3 miesiaca zycia juz z nami jezdzila po Polsce.
I dziecko jest twardsze od doroslego.
Nosidelko kupic i w gory kupa mosci panie i mosci panowie.
---
Edytowany: 2008-06-04 12:49:03

Puszka

Puszka
2008-06-04 13:48:52
79.184.253.173 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

:) takiego odzewu sie spodziewałem, a nie zaminusowania mojego pomyslu, dzieki!! Pod namiot jade juz za 2-3 tygodnie na probe, tradycyjnie w rudawy, o dziecko sie nie martwie, tylko jak towarzystwo zniesie tradycyjne wieczorne odrykiwanie berbecia.

Na nosidelko malenstwo jest niestety jeszcze za male, dlatego wybitnie szukam tras wozeczkowych. Kiełkuje mi Zwardoń i ostatecznie tam zdaje sie wyląduję

@rek - w nosidełku za to bede nosil, ale beczke tego co ostatnio ;)

sasq pajak/grappa.pl

2008-06-04 14:01:21
87.105.115.97 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

9miesięczny i roczny chłopczyk byli ostatnio (miesiąc temu) z nami pod namiotami na skałkach
Dzieciaki spały na karimatach pomiedzy rodzicami w spiętych śpiworkach

rwąca rzeka

rwąca rzeka
2008-06-04 21:57:26
83.27.79.175 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Puszka teraz ci tak wstępnie napiszę a jeszcze popytam znajomych którzy mają większe rozeznanie.
zacznę od Żywca- jest stąd niezły dojazd pks'em i busami zarówno w Żywiecki jak i Ślaski beskid wiec praktycznie wszedzie masz bliko.Oczywiscie jeśli tu przyjedziecie to- jesli bedę- oprowadzę was po ciekawszych miejscach :) Ponadto Żywiec ma własna górę- Grojec.
Dalej Korbielów- ma kilka fajnie położonych ośrodków, można sie wieczorem przespacerować drogą wśród drzew a w dzień pójsć na Pilsko i niewiele wiecej.. chyba że jeźddzicie konno.
A może Zwardoń?
Generalnie większosć tych górskich wiosek- Rajcza, Rycerka, Milówka- ma swoje ''ciche miejsca'' gdzie można pospacerować i miło spędzić czas, ale trzeba wiedzieć konkretnie gdzie.
Jeśli sie czegoś dowiem, napiszę.

Aha i jeszcze za Żywcem przemawia park, bardzo ładny:)
i jezioro, jak ktos lubi:) zachody słońca nad naszym jeziorem są spektakularne:) czasem idę jak do kina, posiedzieć na ławce i pogapic się ;)
---
Edytowany: 2008-06-04 22:05:55

-------------------------------------------------------
to wszystko nazywa się nic.

~elvis

2008-06-05 10:06:31
83.6.26.189 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Jako alternatywe dla drogich nosidelek proponuje chuste.
Na forach chustonoszek widzialem wiele relacji wedrowek gorskich z malymi dziecmi, nawet tymi malenkimi.
Jesli chce wiecej szczegółów dajcie znac

Puszka

Puszka
2008-06-05 10:38:16
79.184.202.126 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

mam chuste ''bebelulu'' dziecko sie w tym zaparza juz od 15 stopni wzwyż (grzeje się i dziecko i tragarz) zaraz sie denerwuje i chce wyskakiwac.. nosidełko jakby przewiewniejsze
---
Edytowany: 2008-06-05 10:38:43

Ruda grappa.pl

Ruda grappa.pl
2008-06-05 11:56:49
83.7.209.109 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mnie też się te chusty z długiego kawałka materiału wydają za ciepłe i średnio wygodne. Moich chłopaków nosiłam w BabySling w czasach kiedy mało kto o chustach w Polsce słyszał, materiał cienki, przewiewny i szybkoschnący - teraz dzieci odparza sie w bawełnie.... Przeszliśmy tak spory kawałek Beskidów, Słowacki Raj, byliśmy w Górach Bukowych na Węgrzech. Dziś można dostać coś podobnego, nie wiedzieć czemu nazywa sie chusta kółkową, niestety wykonane głównie z grubej bawełny.
---
Edytowany: 2008-06-05 11:57:48

-------------------------------------------------------
GRAPPA.PL Wyjątkowy Sklep Górski w Krakowie

gumibearMarcin

2008-06-05 12:01:13
156.17.201.22 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Moje bebelulu nie zdalo egzaminu. Wpienialo córkę maksymalnie.

~reszew

2008-06-05 12:01:51
156.17.58.249 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

POlecam stronę: http://malypodroznik.pl/

-------------------------------------------------------
reszew

elvis

2008-06-05 12:11:27
83.6.26.189 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Bebelulu to niestety porażka, już lepsze są Baby Sling.
Bardziej mi chodzilo i dlugie wiazane chusty. Wtedy mozna dziecko nosic jak plecak /z przodu lub z tylu w zaleznosci o wieku dziecka/.

Ruda, w Polsce da rade kupic cienke Hoppedinzy, w sam raz na lato.

Tu zapodaje przykladowe fotki jakie znalazlem na forum chustowym
http://picasaweb.google.com/marcin.wojciechowski/2007081220BieszczadzkieAnioly
http://fotoforum.gazeta.pl/72,2,621,47543113,61271530.html /post - pierwsza wspinaczka/
---
Edytowany: 2008-06-05 12:48:52
---
Edytowany: 2008-06-05 12:50:14

Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: d1fe1 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3