Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 |

[Obuwie] Rossignol

Yat

2008-02-28 00:11:02
83.4.188.236 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Jak w temacie. Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma może jakieś doświadczenie z powyższymi? Ostatnio w jednym ze sklepów ze sprzętem narciarsko-snowboardowo-górskim zobaczyłem takie cóś. Wyglądały bardzo konkretnie podeszwa Vibram z zaczepem pod półautomaty identyczna jak w Raichlach All-degree Lite GTX. Dół cholewki z jednego kawałka grubej skóry oblany do okoła gumą jeszcze wyżej niż Air Rev. 9 Maindla. Podwójny język. podszewka ze skóry bez membrany. Tylko góra cholewki taka dość miękka z kilku wstawek skórzanych jak w Scarpie Manta M4. Ogólnie firma znana ze sprzętu narciarskiego ale czy buty górskie ma dobrej jakości ? Proszę o pomoc. Acha cena też niezla bo przeceniona z 1000 z haczkiem na 670 zł. Licze na jakies podpowiedzi.

-------------------------------------------------------
Jacek(Yat)Tyralik

Yat

2008-02-28 20:03:35
83.30.141.196 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Przepraszam czy może jednak Ktoś coś wie?

Pozdrawiam

-------------------------------------------------------
Jacek(Yat)Tyralik

~ptb

2008-02-28 21:06:43
83.7.168.12 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

2 moich kumpli cos takiego oblatuje od kliku miesięcy, więc za wcześnie by coś mówć. Na ta chwilę sa zadowoleni. Jednak w sklepach o których kiedyś pisałem kupili je po 299 stąd zadowolenie większe;)

nikos_ns

2008-04-16 15:12:55
83.10.76.160 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Podpinam sie do tematu bo mi tez chodzi o buty Rossignola.
Czy ktos takowe ma lub moze sie wypowiedziec na temat tych butów?

link: http://www.allegro.pl/item341865230_rossignol_wr_trek_rk3c150_rozmiar_41_thermo.html#photo

sasq pajak/grappa.pl

2008-04-16 15:27:18
87.105.115.97 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Buty konstrukcyjnie są ok

swego czasu targowa plotka głosiła ze butki robila dla rossignola la sportiva ale ile w tym prawdy?1

-------------------------------------------------------
skałki przy 5 stopniach i porywistym wietrze

nikos_ns

2008-04-16 20:01:39
83.10.76.160 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Bo mam mozliwość kupienia tych botów na allegro. i boje sie tak bez przymierzania...
a podeszwa jest dość sztywna?chcialbym miec cos na poczatek nauczenia sie chodzenia w pol-automatach...

~ptb

2008-04-17 11:31:32
145.237.44.236 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dają radę, bez obaw :D

nikos_ns

2009-02-21 20:37:42
84.38.210.73 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

2009-02-21 19:06:05
83.10.101.118

Witam!

Mam takie zapytanie czy ktoś z grona użytkowników spotkał się z tym butem?

http://photos02.allegroimg.pl/photos/oryginal/558/97/47/558974723

Przeszukałem forum ngt, google zgłasza śladowe ilości informacji...kila aukcji na e-bay i tyle;/. Czy to jest tak mało popularny but? No i cena jakaś dziwnie niska...

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

jagular

Administrator jagular
2009-02-21 20:38:10
84.38.210.73 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

2009-02-21 19:37:43
78.131.137.50

ostatnio zastanawiałem sie ze spinem apropos podobnych butów ale z serii mountain. wyglada na to że z butami wszystko ok. a cena z outletu.

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

ptb

ptb
2009-02-21 20:38:36
84.38.210.73 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

2009-02-21 20:00:55
212.244.210.66

Po pierwsze to model damski, wszsytkie modele które są sygnowane kwiatuszkiem są dla pań
Ale można jeszcze dostać męskie.
Już pisałem, bardzo fajne butki, 2 osoby noszą u mnie i bardzo sobie chwalą. Jedna sztuka już 2ga zimę. W zako można jeszcze dostać rozmiarówkę modelu nie przystosowanego do półautomatów.
takie i to właśnie jest ten sklep
http://www.allegro.pl/item561291586_buty_rossignol_r_trail_rk3c140_roz_43_skora.html

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

Jachol

Jachol
2009-02-21 20:38:57
84.38.210.73 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

2009-02-21 20:03:37
85.134.213.77

moja dziewoja ma rossignole niby pod automat (ale to vibram vertige wiec z tymi automatami to bym nie szalal) tez nie narzeka- jak na razie :)
nic dziwnego za ta cene, ktora ona zaplacila (40 euro) mozna kupic 2 pary dobrych skarpet :)
pzdr
---
Edytowany: 2009-02-21 20:53:05

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina
Strona: | 1 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 2723d - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3