Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 |

Obuwie Zamberlan / Micron, Mountain Lite, Ladak, Thunder ...

gumibearMarcin

2008-01-15 11:45:10
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Wątek o butach Zamberlan z 4 podwątków

~eMKa

2008-01-15 11:45:46
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam.
Chciałabym poznać Wasze uwagi odnosnie butów Zamberlana (ogólnie) lub - jesli ktoś miał coś do czynienia z modelem Micron -na temat tego konkretnego modelu.
W sieci niewiele znalazłam poza stroną samego zamberlana
(ten model to chyba ten (trochę inaczej go nazwali niż w sklepie podróżnika, gdzie chcę ten but kupić -więc nie dam głowy sobie uciąć, że to dokładnie ten - ale parametry pasują)
http://www.zamberlan.com/catalog/uk/product.html?id =102&idc=22

Do czego te buty mają służyć?
Ogólnie dla amatora (w rozumieniu poziomu zaawansowania/ doświadczenia) gór. Do pochodzenia - raczej nie zimą.

Alternatywą, jaką brałam pod uwagę jest może Aku Pampa
(przyznaję, że także wygląd jest dla mnie ważny - stąd niewiele takich "męskich" modeli mi pasuje :( )

będę wdzięczna za uwagi.

pozdrawiam

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~eMKa

2008-01-15 11:46:35
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

~eMKa
2005-04-27 14:17:34
217.98.20.20
Głosów: 0

:))

buty przymierzylam.
są super wygodne.
(cio prawda nie skakałam, ale w sumie mogę i poskakać w nich - a co mi tam)
a że z fotki nie da się sensownie zaopiniować - domyślam się.
właśnie daltego liczyłam/liczę, że może tu się trafi jakiś użytkownik.
i coś mi doradzi/odradzi zanim udam się i sfinalizuję transakcję i będzie za późno ;)

niemniej jednak dzięki
:)

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~citiboy

2008-01-15 11:46:54
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

eMKa
Jesli chodzi o trwałość tych butów to szczerze polecam tyle że obejrzyj je dobrze w sklepie (wiesz czy nie ma jakiś pęknieć czy poprutych szwów albo czy nie są zapaćkane klejem tu i ówdzie
te buty jesli sie nie myle maja podeszwę vibram evolution
bardzo dobra naprawdę trudno ścieralna i super amortyzująca podeszwa - nie jest to moja opinia ale klienta tego sklepu z którym miałem przyjemność podyskutować na temat butów warp mid (bodajze)
po pół roku chodzenia (codziennie) po mieście nie widziałem ostrego starcia podeszwy
ogólnie polecam
no i 2 lata gwarancji praktycznie na wszystko nawet na wodoodporność maja gtx
jesli pasują na twoją stópke to smiało kupuj
pozdrawiam i udanych zakupów
jeszcze jedna rada jesli przymierzałas te aku to wybierz wygodniejsze

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

Walter02

2008-01-15 11:47:12
156.17.201.2 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

opinia tylko z fotki....
wydaje mi się, że będą dobrze oddychać - mają sporą wstawkę materiałową na boku - zwróć uwagę, czy aby nie jest to zbyt delikatny materiał - czy nie przerwie się przy okazji otarć o ostre skały, gałęzie.

Zanim kupisz, pomyśl o konserwacji - jak pisze ~rumcajs - buty mają dużo szwów, zrobione są z różnych materiałów, czy czyszczenie / impregnowanie nie będzie zbyt upierdliwe (wiem, coś o tym, bo męczę się z Contact 1000 Kaylanda)....

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~eMKa

2008-01-15 11:47:30
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

dzięki wszystkim za uwagi i sugestie.

Jak/jeśli zakupię i wypróbuję i się po drodze nie zabiję - to się pochwalę wrażeniami.

pozdrawiam,

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~darek e-horyzont.pl

2008-01-15 11:47:56
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Zalatw sobie mozliwosc zwrotu ich nie uzywanych w razie co.
Pochodz z 2-3 h po domu. Jezeli nic ciebie nie bedzie uwieralo to jest szansa ze w gorach tez bedzie OK. A jak cos ci zacznie przeszkadzac to je oddaj nieuzywane...

Troche sporo przeszyc, ale za to ladne :)

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~eMKa

2008-01-15 11:48:09
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Kupiłam :)
W zasadzie to wczoraj kupiałm dwa modele (do porównania w domu):
Zamberlana oraz Jacka Wolfskina (jakis damski model, podobny nowa kolekcja: z taką śmieszną piankową jakby podeszwą (koloru ostry pomarańcz)+ vibram oczywiście . nazywa się mountain rave women)

może to dziwne (zważywszy na ponoć nieporównywalną pozycję marki Jacka W.), ale chyba wolę Zamberlany - jeśli chodzi o wagę podobne. Jeśli chodzi o podeszwę - w sklepie raczej wychwalali jacka, ale jeśli chodzi o wygodę, "trzymanie" stopy/kostki - to lepiej mi się chodzi w Zamberlanie..
I chyba tego sobie zostawię..

Zły wybór?

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~Theurge

2008-01-15 11:49:03
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mam od roku model Lima GTX i doslownie mi sie rozlecialy. Pekla skora na przodzie, poszly szwy na pietach, przetarla sie wysciolka w srodku...masakra poprostu, zanioslem tydzien temu do reklamacji i zobaczymy jakie beda efekty :(
Z drugiej strony buty bardzo lekkie i wygodne, naprawde zaluje ze sie posypaly :/

No i reklamacja uznana, kasa zwrocona. Widac byly rozwalone na tyle powaznie ze nawet nie probowali dyskutowac...
pewnie pani Stasia co siedzi w sklepie na zapleczu i robi naprawy gwarancyjne zalamala rece i stwierdzila ze juz tylko na smietnik :P

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

Sołtys

2008-01-15 11:49:12
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

"pewnie pani Stasia co siedzi w sklepie na zapleczu i robi naprawy gwarancyjne zalamala rece i stwierdzila ze juz tylko na smietnik :P"

Pani Stasia z zaplecza ma na imię Marcin, Radosław lub Łukasz (zależy od tego kto jest pod ręką).

Co do marki - sam używam Bora Plus Zamberlana od 9 miesięcy. Starłem sobie wyściółkę na ścięgnie achillesa w jednym z butów, ale uczciwie mogę powiedzieć, że tak wygodnych dawno nie miałem. Choć jest to raczej kwestia dobrze wymodelowanych wkładek niż samej podeszwy. Nieźle zatrzymuje wodę mimo braku membrany.
Generalnie 4 z plusem.

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

brzozzi

2008-01-15 11:50:27
156.17.201.2 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

MAm pytanie, czy ktos ma doswiadczenie lub wie co nie co na temat butow ZAMBERLAN MOUNTAIN LITE.
Chodzi mi o to czy sa bardzo cieple ( wszedzie tak pisza) czy nadaja sie na chodzenie po gorach nie tylko tych wysokich...
Jak jest z elastycznoscia podeszwy, tzn czy mozna swobodnie zginac stope...
Sa na promocji w internecie, nie mam ich jak przymierzyc....dlatego pytam

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

yaro1986

yaro1986
2008-01-15 11:50:41
156.17.201.2 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Z tego co widzialem na zdjeciach to podeszwa nie nalezy do miekkich. Jest to vibram vertige, podeszwa pod automaty wiec bardzo sztywna i napewno nie bedziesz mogl sobie swobodnie zginac stopy. Czy nadaja sie w nizsze gory to zalezy co uwazasz za nizsze jesli tatry to wydaje mi sie ze raczej nie, podeszwa za sztywna i bedzie raczej za goraco, i na dodatek buty sa ciezkie, chyba ze tatry zima. Poczytaj opisy pisza ze to but na zime w W.Brytani i lato w alpach, na lodowiec pola sniezne itd.
Gdzie widziales je przecenione, w polskich sklepach czy zachodnich? bo w polskich to nie moglem ich nigdzie znalezc.

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~rumcajs

2008-01-15 11:50:56
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

nie są bardzo ciepłe - skóra, w środku cambrelle, bez ociepliny
w zimę potrzebna gruba skarpeta, spokojnie można by w nich chodzić wielosezonowo, gdyby nie podeszwa
Vibram Vertige to bardzo sztywna podeszwa typowo zimowa, pod raki automatyczne
mam buty na tej podeszwie i nie wyobrażam sobie katowania się w nich w lato czy na wiosnę
stopy da się swobodnie zginać... kiedy masz but o 4 nr za duży i zginasz stopę w środku buta :)
w normalnym przypadku możesz stanąć na palcach jak w baletkach, a podeszwa prawie ani drgnie
reasumując: solidne, dobrze wykonane buty sprawdzonego producenta, ale na pewno nie wielosezonowe

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

brzozzi

2008-01-15 11:51:19
156.17.201.2 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Widzialem je sklepie w UK, no wlasnie mnie to troche zmieszalo, bo pisza ze buty sa na chodzenie zima i ze nadaja sie na chodzenie po gorach SNOWDONII, ktore do wysokich nie naleza, i generalnie kwalifikuja je do butow na cztery pory roku ze wskazaniem na zime....
Wiec z ta wielosezonowoscia przesadzili....
Ok wielkie dzieki...

Wobec tego moja kontra jest nastepujaca....
Lowa Munro Boot (jako but wielosezonowy) ???

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

rumcajs

2008-01-15 11:51:36
156.17.201.2 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

2 piki

fajne
skóra w środku
1 kawał skóry na zewnątrz
gumowy otok
na wielosezonowe bym wybrał

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~Wiktor

2008-01-15 11:51:53
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mountain lite,y są w sklepach podróżnika za 699 zł
Na wielosezonowe w niskie góry zdecydowanie się nie nadają b.sztywne i ciężkie tak poza tym to kawał solidnego trepa. Ciepłe nie są ale po dopchaniu odpowiednią skarpetą jest miło i wygodnie. Są dosyć wysokie i mnie na początku uwierały strasznie w ścięgno.

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~sapient

2008-01-15 11:52:16
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A ja mam takie pytanie. Wlasnie kupilismy razem z moja poliwica buty Zamberlan 181 Kid GTX XCR(dla niej oczywiscie). Generalnie przeznaczenie to lekki trekking(raczej polska/slowacja), zima w miescie. Podeszwa ma dziwny<w sensie nie widzialem takiego> bieznik, czy ktos wie czy takie buty to dobry wybor? <Bo zawsze mozna isc do sklepu i sprobowac zwrotu>

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~johny0075

2008-01-15 11:52:32
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Na lekki trekking jak najbardziej, na wyższe partie gór mogą być za miękkie. Generalnie bardzo fajne buciki dla kobiet. Zimą może być troche zimno, a podeszwa nienajgorsza, czego tu wymagać musi być miękka jak sama nazwa nuta wskazuje jest to but dziecięcy, kobiety je kupują głównie dla tego że są miękkie.

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~Herkules

2008-01-15 11:52:50
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Kobiety je kupują bo: są małe, tanie, wygodne, niebieskie, i z XCR jeśli chodzi o podeszwę to jest jaka jest, widać jakie będą jej właściwości trakcyjne i nie ma się nad czym rozwodzić tylko pomyśleć do czego nam te buty potrzebne - co nazywa sie lekkim trekingiem.

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~sapient

2008-01-15 11:53:03
156.17.201.2 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

spoko, dzieki :)
lekki treking - kilkudniowe wypady w gory z niewielkim obciazeniem, raczej warunki lato/wczesna jesien, zima chwilowo nie, a do tego miasto zimą. Ja np. stwierdzam, ze moje trezeta cyclone gtx na miasto sa nieco za twarde - po calym dniu chodzenia czuc w stopach jednak, w gorach juz nie, na szczescie :)

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 34938 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3