Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

[Plecaki] Campus / w tym: Columbus, Trek, Freedom, i in.

~Majnov

2005-05-28 17:59:35
212.87.229.18 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam !

Interesuje mnie wasza opinia, na forum nic nie znalazłem na jego temat, a z tego co widzę, niewiele plecaków Campusa cieszy się uznaniem.

Interesuje mnie Wasza opinia, gdyz ten plecak mozna kupić w hurtowni sportowej za 229 zł, ostatnio poszukuje plecaka i jak narazie nie widzę żadnych plecaków (70-85L) w fajnej cenie.

co prawda jest jakaś promocja w Wisporcie (Astra, Sierra), ale te plecaki nie wyglądają za bardzo ciekawie (tak trochę jak z poprzedneij epoki).

A w allegro też nic nie ma ciekawego.

Pozdrawiam.



-------------------------------------------------------
Sławek

~Barsus

2005-05-28 18:27:26
83.17.113.66 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Sławku
Posiadam taki plecak tylko 65 l
Materiał jest dośc wytrzymały na przetarcia i brud. Wodoszczelny nie nie jest wogle, zalecany pokrowiec. system nośny poluzowywuje się, to znaczy pasy nośne/ szelki. Dość dobry pas biodrowy. Dużo troków i można przez to dopiąć trochę rzeczy na zewnątrz. Kiepska klapa, bo na łączeniu z reszta plecaka ma materiał któy przemaka. Na plus dla niej możliwość regulacji jej wysokości. Kieszenie boczne ciężko napakować przy wypchanym plecaku. Dzuży minus za ksztaut komory głównej. POsiada przewężenie w miejscu jej dzielenia, co uniemożliwia efektywne wypakowanie plecaka. DObry patent na wentylacje pleców i kieszonki na wodę w dole plecaka przy postaraniu sie pomieszczą 1,5 l butelki. Troki boczne są pasami kompresyjnymi, jak mniemam mają zmniejszać litraż plecaka tak aby ładunek nie latał po plecaku i robią to mało efektywnie, między innymi z powodu kształtu komory głównej. powiem inaczej 45 z mojego plecora nie zrobie. Po za tym to campus firma kiepska, wiem z autopsji. Teraz kupił bym coś o innym kształcie z pewnością i racej nie z tej firmy, głównie ze względu na kształt komory głównej. po zatym nie naj gorszy ten pleczaczek. Z jego wadami da się żyć.
Pozdrawiam
Ps
ma regulowaną wysokość zawieszenia szelek

-------------------------------------------------------
przepraszam za ortografy

~tokuf

2005-05-28 18:30:53
83.28.159.108 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

za 229 to mozesz kupic przez neta

~tokuf

2005-05-28 18:51:32
83.28.159.108 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

sory muj błąd 85 l kosztuje 319

~Majnov

2005-05-28 19:40:46
212.87.229.18 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Barsus, Dzięki Ci bardzo za opinię, a bardzo mi zalezało na wypowiedzi osoby, która posiada ten plecak.
Jak rozumiem komora główna dość wąska, więc raczej nie zmeiści sie do niej monitor LCD, tak jak w starym plecaku ze stelażem zewnetrzym :)
Szkoda, że jest przemakalny, to duży minus.

Niestety tak jak się spodziewałem, teraz rozwiałes moje wątpliwości, firma niezaszczególna jak i sam jej wyrób.
ale co znajdę teraz tak do 230 zł?
chyba same badziewia..

no i jestem w kropce.

Dzieki Ci bardzo .. aha a co bys teraz kupił, tzn plecak o jakim kształcie? Mi podoba się właśnie taki smukły kształt..

Pozdrawiam.

-------------------------------------------------------
Sławek

~Barsus

2005-05-28 20:16:36
83.17.113.66 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

sławku
Tu nie chodzi o to, że plecak jest za waski, tylko, ze posiada przewężenie na tej wysokości co jest wszyta przegroda dzieląca komore gł na dwie. Kupił bym plecak bez tego przeweżenia. A wygląda to po wypakowaniu jak ósemka z dolnym okrągiem mniejszym niż górny. Nie wiem jaki bym kupił plecak dokładnie i nie wiem co ci doradzić bo nie chce tak dużego plecaka jak ty. Może coś z berghausa czy waude. tak się to czyta jak pisać nie wiem.
a lcd to zależy jaka przekątna ja do mojego 17 bym chyba wpakował, nie jestem pewien jednak.
pozdrawiam
ps
trochę bym mugł ponażekać jeszcze na kształt poduszki lędźwiowej. ALe to mały minusik.

-------------------------------------------------------
przepraszam za ortografy

~Barsus

2005-05-28 20:19:58
83.17.113.66 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

pss
ogólnie jestem zwolennikiem plecaków, które nie są szersze niż moje plecy
pozdrawiam

-------------------------------------------------------
przepraszam za ortografy

~Barsus

2005-05-28 20:27:43
83.17.113.66 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

jak masz jeszcze jakieś pytania wal, spróbjak będę wiedział to napiszę.
POzdrawiam

-------------------------------------------------------
przepraszam za ortografy

Speleo ziom

2005-05-28 22:27:04
217.99.236.153 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja mam taki plecqk juz cos około 1,5 roku i jest spoko, na poczatku milem znim problemy pierwszy wyjazd wtztry tak na niego klnełem a teraz jest ok musiłem go wyregulowac a trwało to około roku teraz jest naprawde super nie jest to co prawda ideał ale za te pieniadze to warto go kupic materiał wytrzymały przemak ale nie az tak bardzo ale warto kupic płachte na plecak . i jest wtedy ok. a co do berudu to jest xcałkiem pozytywnie

~Barsus

2005-05-29 00:18:37
83.17.113.66 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Sławku
Plecaki bądź firmy które podałeś w wądku dziewczyny możesz znaleść po przez opcię szukaj w linku forum, który znajduje się na stronie gł.
Dzieki za pozdrowienia, z wzajemnością

-------------------------------------------------------
przepraszam za ortografy

~Majnov

2005-05-29 00:39:27
212.87.229.18 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

.. Juz szukałem, i znalazłem dwie osoby, które posiadają plecak F7 pro.

a co do Loap'a, to nic nie udało mi się znaleźć.

-------------------------------------------------------
Sławek

sołtys

sołtys
2005-05-29 01:33:13
212.76.33.76 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Bardzo słabe suwaki w kieszeniach bocznych - dwa modele popsułem włsnoręcznie pakując je.Niezbyt mocno, trzeba dodać...

~chróściel

2005-05-29 19:16:34
80.53.222.226 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

oj ja powiem tyle-doloz choc troche do czegos innego.jak ja bym mial osobiscie przez 1.5 roku cierpiec regulujac plecak w gorkach to dziekuje bardzo.Barsus ladnie napisal, ze firma kiepska, Speleo ziom dodal swoje a propos dopasowywania i mysle, ze powinienes sobie odpuscic ten plecak a ogolnie i ta firme w ogole.

Knophi

2005-05-29 19:36:20
83.23.97.201 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

F7 serdecznie odradzam i zapraszam do poczytania:

-------------------------------------------------------
Nie jestem stąd...

~RadzioB

2007-08-05 10:14:31
84.38.210.73 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam
Zastanawiam się nad zakupem plecaka Campus Elbrus 60+20 albo Salewa Kailua 60+10. Cena obu jest zbliżona, tzn. pierwszy 280, drugi 290zł. Plecaki praktycznie są niemal identyczne. Campus jest bardziej sztywniejszy, myślę, że lepiej. Element sporny, który przemawia wg mnie za Campusem, to lepiej rozwiązany system mocowań, tzn. ściągaczy na karimatę, czy namiot. A mianowicie: po dwa paski z obu stron, dwa paski od dołu oraz pajęczak na stronie czołowej. Na paskach bocznych umieszczone są boczne torebki, które można zdjąć. Dodatkowo jest torebka na pasie biodrowym oraz miejsce na bukłak z wodą. Jest ich więcej. Natomiast Kailua jest praktycznie pozbawiona tego typu udogodnień, co prawda posiada torebki boczne, jednak są one na stałe, a paski boczne są tylko jeden po każdej stronie. Jest również pajęczak na klapie komina. Brak pasków dolnych. Aby umieścić więcej przedmiotów należy dokupić specjalne paski do mocowania na specjalnie przygotowanej listwie na grzbiecie.

Campus posiada 2 letnią gwarancję, Salewa 3-letnią.

Podstawowe pytanie: do czego potrzebny jest mi ten plecak. Nie jestem turystą wyczynowym, w związku z tym nie potrzebuję super górskiego plecaka. Raczej górskich wypadów nie zaliczy w najbliższym okresie. Również długie piesze eskapady z nim nie wchodzą w rachubę. Chodzi wyłącznie o funkcję transportową, np. autobusem, czy pociągiem, czy samochodem. Jak już na trasy piesze, to nigdy nie wypełniony do końca. W związku z tym narażony na ekstremalne warunki nie będzie.

Przejrzałem opinie na forum, generalnie Campus jest wygwizdywany. Na plus wychodzi Salewa (ponoć lepsze materiały).

Co o tym sądzicie? Czy ktoś może posiada Elbrusa i jest w stanie coś o nim powiedzieć? A może coś innego jest mi w stanie ktoś zaproponować?

Dorzucam jeszcze linki:
1) Campus Elbrus - http://www.allegro.pl/item219110699_plecak_campus_elbrus_60_20_model_2007_cz_zol ty.html
2) Salewa Kailua - http://www.luks.pl/x_C_I__P_17517059-17510001.html?skad=ceneo

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

~olo

2007-08-05 10:22:45
88.156.96.147 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Sam sobie odpowiedziałeś- Campus to żenada
A biorąc pod uwagę, ze Kailue mozesz za 245zł wyrwać to już w ogóle nie widzę sensu brać Srampusa pod uwagę ;-)

http://www.8a.pl/index.php?str=prod_big&idk=355&kat=&podkat=&subkat=

akacja

akacja
2007-08-05 16:43:53
83.29.32.209 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a ja sie ostatnio na salewie troche zawodze... od wrzesnia czyli niemal rok mam 2 plecaki salewy: summit 26 i marangu 60+10 no i uwazam ze salewa zaniedbuje sie...
slabe zamki, slabe szwy pekajace/prujace sie tam gdzie nie powinny, generalnie cena niska ale jakosc szwow i zamkow (jak na razie tylko tych dwoch) mi doskwiera mocno..

zamki - poszedl w gornej klapie, byl w reklamacji, naprawili ale wszyli zle i suwak spada z zamka, a szew ktory zrobili jest niechlujny i sie wysnuwa,
zamki w kieszeniach skrzelowych sa bardzo delikatne ze az strach i naprawde boje sie nimi energiczniej zapinac kieszenie w obawie ze pojda, wiec zamykam bardzo delikatnie i bardzo powoli - ale tak nie powinno byc

szwy - w summicie: ramiona plecaka, a dokladniej pianka od strony ciala byla niedokladnie wszyta pod obrebienie ramion, po 3 dniach ta pianka-wysciolka wysnula sie spod obrebien,

poza tym po reklamacji w marangu znow zrobili niedokladny szew przy zamku, ktory juz sie wysnuwa (reklamacja wiosna, szew wysnul sie po 1 wyjezdzie)

ponadto przy klamrach od pionowych trokow przy klapie (zarowno summit jak i marangu) za slaby szew, w summicie poszlo dosc szybko, ale nie groznie, bo niecalkiem, jak na razie jeszcze sie trzyma ale juz nie naciagam jakos bardzo mocno
w marangu jest gorzej, musze bardzo uwazac przy spinaniu gornej klapy z plecakiem tymi pionowymi trokami bo szew poszedl niemal kompletnie, wlasciwie bez powodu, nie wtrzymal sam siebie za ktoryms razem... jak tylko wroce i bede mogla na moment zaniechac uzywania tego plecaka to go im odesle znow do reklamacji, poki co nie wiem co zrobic bo boje sie ze jak sama zszyje to mi nie przyjma gwarancji no a jak nie zszyje to boje sie ze moze mi calkiem puscic ten szew

tak pod rozwage poddaje:)

drybko

2007-08-05 16:54:02
83.16.65.28 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

akacjo jak w marangu sprawdza ci sie system nośny?

~rumcajs

2007-08-06 13:37:27
192.193.245.14 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ha, ha, co Wy z tą Salewą? To nigdy nie była firma oferująca świetną jakość, niektóre produkty mają ciekawe, np. namioty, ale większość to taki zachodnioeuropejski przeciętniak, jak Campus u nas :)
nie ma się co dziwić, że coś tam szwankuje
w dodatku Konimpex (dystrybutor) to profesjonalista jeśli chodzi o zlewanie reklamacji :D

-------------------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...

~RadzioB

2007-08-06 22:08:13
83.21.117.199 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Chciałbym zwrócić uwagę na jeden fakt. Przy ocenie Campusa podajecie za minus, to że, plecak nie jest wodoszczelny. ŻADEN plecak nie jest WODOSZCZELNY, jest co najwyżej WODOODPORNY, tzn. że po deszczu z materiałem nic się od razu nie stanie. Dlatego wszystkie plecaki mają załączone pokrowce. Materiały z których są wykonane plecaki są tylko lekko zaimpregnowane, ale nie gumowane. Dlatego mówienie, że "nie bierz tego, bo przesiąka" jest zwykłym oszukiwaniem.

-------------------------------------------------------
Radek B.
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 68d30 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3