Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 |

[Obuwie] LaSportiva Mantra

~wiertło

2005-02-21 10:53:10
83.26.221.28 Głosów: -1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

WItam!!

Jestem początkującym wspinaczem i szukam tanich butów. Całą kasę jaką posiadam przeznaczam na kursy itp wspinająć sie w korkerach... Niestety biedne futbolówki tego dłużej już nie wytrzymają... Chce więc kupić jak najtańsze buty do codziennego treningu. Nie ukrywam że fajnie by było jakby moje buty nadawały sie także w Tatry (tam docelowo mam zamiar spedzać jak najwięcej czasu stąd te kursy). Rozglądałem sie w internecie no i najbardziej do gustu przypadły mi enduro Lasportivy ale niestety kosztują 300 zł... :( znalazłem też jeszcze to:
http://www.polarsport.pl/?page=shop.flypage&root=&product_id=2953&category_id=4187bc0aa71a8e3f4f51fd77de7021c8&option=com_phpshop
co o tych butach myślicie?? ktoś używa??
a może ktoś chce sprzedać jakies klasyczne butki do wspinu o rozmiarze ok 28 cm...

Z góry dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam!!

-------------------------------------------------------
pozdrawiam

DH

2005-02-21 11:00:05
212.87.240.50 Głosów: -1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mantra to dośc specyficzny but i do Twoich potrzeb raczej go nie polecam. Zaznaczam, że nie używałem nigdy tych butów jednak z doświadzczenia jakie mam mogę co nieco doradzić. Po pierwsze jest to bardzie "skarpetka" niż but bo ma bardzo mało gumy a ta w Tatrach ściera się cholernie szybko. Po drugie ma maksymalną asymetrię a co za tym idzie nie należy do najwygodniejszych. Po trzecie jeśli planujesz wspinanie po małych krawądkach to ten but właściwie na niczym nie ustoi. Mantra to but stworzony właściwie tylko i wyłącznie do bulderingu w dużym przewieszeniu.

Pozdrawiam
Piotrek

-------------------------------------------------------
http://kw.czest.prv.pl

~mutee

2005-02-21 12:43:30
83.23.129.139 Głosów: -1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

mantra to but specjalistyczny do boulderingu (chodzi o maksymalne tarcie) - w skalach raczej nic ciekawego nie zrobic ze wzgledu na miekkosc

Strona: | 1 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: c8ed2 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3