Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Rękawiczki, czapki Kanfor

~michal

2005-02-16 22:53:54
83.26.242.237 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam
Mozecie cos powiedzie o tych rekawiczkach:
http://www.rysy.pl/catalog/product_info.php/cPath/61_64/products_id/492

-------------------------------------------------------
michal

~michal

2005-02-16 22:55:26
83.26.242.237 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a jeszcze jedno sprawdza sie na tatrzanskie mrozy?

-------------------------------------------------------
michal

~Pasta

2005-02-17 00:03:41
212.186.83.15 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Elo! Nie wiem co masz na myśli mówiąc "tatrzańskie mrozy" ale na nie tak dawne karkonoskie ( -5, wiatr zwalający z nóg) są jak dla mnie ok. Miłe ciepełko, żadnego wiatru a wilgotno robiło się tylko przy podejściu z ciężkim plecakiem ale ja normalnie bardzo się pocę. Co do wykonania brak zastrzeżeń - może kciuk ma tuż za dużo miejsca, ale to taka wada ciut na siłę. Co do ceny się nie wypowiadam bo dostałem je w prezencie.

-------------------------------------------------------
nikt nie mówił, że będzie łatwo

Ponury

2005-02-17 00:50:24
83.27.129.52 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Nie jestem pewien czy mam dokładnie ten sam model, nie mniej jednak również kanfora z windblocu. Użytkuje intensywnie już ponad rok i nie ma żadnnych wiekszych zastrzeżeń, acz kolwiek powinni robić mniejsze te kciuki bo też mam za dużo wolnego miejsca. Poza tym moję już troszkę kuleją bo gdzieniegdzie mam dzurki aż do membrany ,a i ostatnio namierzyłem taką na wylot, ale po takim katowaniu to nie ma się co dziwić.
Warto dodać że bez problemu przy -10 na rowerku w nich jeżdże i że dobrze oddychają. Jakość też oceniam pozytywnie.

AdamL

2005-02-17 10:18:05
213.192.80.68 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

za duży kciuk to fakt, ale u mnie na szczęście do zaaprobowania - inaczej bym nie kupił. Mam wersje bez wzmocnień, całe z windbloka i rzeczywiście windblokują ale szczyt ciepłoty to to nie jest. Jeśli sie człek nie rusza i nie wydziela kilodżuli ciepła to lepsze są wtedy tradycyjne rozwiązania. Co do jakości to nie mam zastrzeżeń.

kanfor

kanfor
2005-02-21 15:28:34
217.113.238.229 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam, dziękuję za zainteresowanie naszymi produktami, co do rękawic to kciuki rzeczywiście były za duże, ale już produkujemy mniejsze (dziękujemy za cenne sugestie), co do wytrzymałości materiału to Polartec Windbloc jest moim zdanie bardzo wytrzymały, co nie oznacza, że odporny na wszystko, w tym celu proponuję rękawice ze wzmocnieniem, np. nasz model Climber, Extreme lub Alpin. Pozdrawiam.

-------------------------------------------------------
kanfor

Tomi

2005-11-08 19:02:22
83.27.76.224 Głosów: -1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja tutaj aby nie tworzyc nowego tematu. Czy możliwe jest aby rękawiczki z gore kosztowały 21 zl? Troche dziwne. Pozdrawiam http://motoallegro.pl/show_item.php?item=71410155

rotfl

2005-11-10 15:00:52
80.55.181.218 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

>> Tomi
W polarowych rękawicach Gore-tex thinsulate i co jeszcze?? Ściema jak stąd do Chin. :) Tomi po prostu nie kupuj...
Pozdr 4 all

~rumcajs

2005-11-10 15:06:17
199.67.140.20 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

-> Tomi
temat tych rękawic przewijał się w zeszłym roku i wcześniej...
przychodzi zima, pojawiają się te chamskie podróby, z gore, thinsulate i polartecem nie mające nic wspólnego
jeśli uważasz, że 21zł to uczciwa cena za najgorszy fleece z ceratą w środku to kupuj, ja sądzę że to wyrzucanie kasy

~kaikow

2005-11-10 18:01:00
83.22.122.1 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja za ten badziew dałem 12 zł. To szajs straszny, taki jak rękawiczki z targu za tą cenę

~ktosik

2007-02-08 13:16:17
83.29.69.221 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

no to przenosze sie do tego watku - ktos ma rekawiczki Kanfor'a?? jaki model jest godny polecenia, bo patrze i nie wiem co wybrac, czy te wzmoznienia w "arizona se" cos daja? i czy model climber jest duzo "lepszy" od arizony??

~ktosik

2007-02-08 13:18:57
83.29.69.221 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

zastanawiam sie jeszcze nad windo, asele i asele se... tylko na ile to wzmocnienie pt. "se" cos daje??

-------------------------------------------------------
szukam rekawiczek:)

~sylvo

2007-02-08 13:28:36
83.5.2.219 Głosów: 1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mam Kanfora ze strechu i Alvikę z Windblocka ze wzmocnieniami (najprawdopodobniej szyte przez Kanfora). Jakośc szycia bez zarzutu w jednym jak i w drugim przypadku. Wzmocnienia (jak sama nazwa wskazuje:) wzmacniają rękawice (tutaj akurat po stronie wewnętrznej). Minusem tych wzmocnień jest długi czas schcnięcia samych wzmosnień i nieprzyjemność w dotyku po przemoczeniu. Mokry Windblock po przemoczeniu jest przyjemniejszy i szybciej schnie.

mardergang

mardergang
2007-02-08 16:36:15
213.134.160.234 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mam właśnie Arizona SE. To wzmocnienie (w tym modelu) to tylko kawałek naszytego materiału, ale chyba coś daje, bo w tym miejscu rękawiczki są nietknięte, a palce mam już nieco podziurawione od stalowej liny. Teraz wybrałbym jednak model Climber czy jakoś tak (z wzmocnieniem ironman), co by się nie ślizgały. Chciałem zaoszczedzić parę złotych... Ale generalnie to dobry zakup, porządnie zrobiona rzecz.

~ktosik

2007-02-08 19:34:23
83.29.69.221 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

sylvo>> a czy te ze stetchu daja cos sensownie jesli chodzi o ciepłote, czy po prostu uzywasz je na rower albo pod inne, np te alviki? i czy sie orientujesz czy alvika ma je gdzies w krakowie?

mardergang>> a nie wiesz czy w krakowie idzie dostac te arizona se? ja znalazlam tylko arizone (za 69)- bez wzmocnien i sie nad nimi mocno zastanawiam...
a na allegro (wiem ze taniej) nistety nie mam czasu:(
i jeszcze jaki masz kolor, czarny? bo ja znalazlam L tylko czerwone, czarne juz wysprzedali i zastanawiam sie jak kolor sie zachowuje z czasem, czy to nie bedzie kicha jakas...

-------------------------------------------------------
szukam rekawiczek:)

~sylvo

2007-02-08 19:53:09
83.5.57.46 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ktosik > te ze strechu używam na co dzien do pracy, również ostatnio w górach i myślałem, że będe je ubierał pod Alviki (bo da się ubrać), ale nie miałem okazji przy tej zimie:). Alviki mam już ponad dwa lata, te ze strechu dopiero od tej zimy - są przewiewne, ale przy niezbyt niskiej temp. i dużym wysiłku są ok. Wzmocnienia w Alvice rzeczywiście są niezłe, ale teraz wziąłbym model ze wstawkami na palcach. Tu link do moich: http://alvika.com.pl/index.php?id=prod_dodatki&prod=moko. Co do dostępności w Krakowie to nic nie wiem.

mardergang

mardergang
2007-02-08 22:28:19
213.134.160.234 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ktosik >> nie wiem dokładnie, jak jest obecnie z dostępnością, kupowałem rok temu (w sklepie internetowym). Zobacz może w TiS na Krowoderskiej, zazwyczaj mieli sporo Kanfora.
Mam czarne. Co do trwałosci koloru specjalnie bym się nie przejmował, zresztą to tylko rękawiczki :). Tyle że nie kazdy lubi takie ekstremalne kolory.
I, tak jak pisze sylvo, wziąłbym teraz model ze wstawkami na palcach, choć nie każdemu jest to potrzebne. Generalnie uważam, że windblock to fajny materiał na rękawiczki - używam je na okregło, tylko przy fatalnej pogodzie sięgam po zapasowe (gore + thinsulate). Tej zimy się jeszcze nie zdarzyło.

~ktosik

2007-02-13 10:52:02
83.29.63.49 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

sylvo> i mardergang> dzieki za pomoc:)

udalo sie, mam Arizona SE wlasnie z TiS'u- chyba ostatnia pare jaka byla w calym krk bo eLek juz nigdzie nie ma - a poza tym lubie ten sklep - zawsze sie mozna z babka utargowac i jest duzo taniej:) rekawiczki wygladaja rzeczywiscie solidnie, mam nadzieje ze sie spisza dobrze

~kazzperr

2007-02-13 14:50:42
85.89.170.88 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a najlepsze jest to ze kanfor jest z Łodzi i to tu szyja te super rzeczy :) a nie made in china

-------------------------------------------------------
kacper

~mixerro

2007-02-13 17:40:40
83.23.41.92 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ja mam rękawiczki z serii Military Zone AL takie:
http://www.kanfor.pl/site/index.php?menu=m4&m=showprod&id=64&lang=pl#
są to zwykłe rękawiczki z fleecu , mam prawie identyczne inne za 1/3 tej ceny , "made in china" z supermarketu ; zasadniczej różnicy między nimi nie widzę.

-------------------------------------------------------
twisted
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 9fc3d - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3