Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 |

Spodnie Jaxa / Treker

ronin20

Moderator ronin20
2004-09-19 19:08:24
83.29.92.77 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

UZYWA Z WAS KTOS SPODNI POLAROWYCH FIRMY TREKER. MAM DO KUPIENIA SPODNIE ZA 200 ZL NIE WIEM JAKI MODEL ALE WYGLADAJA TAK: POLAR 200 CZRNE WSTAWKI NA KOLANACH I TYLKU KOLOR SPODNI CZERWONY.

TREKER JAKA TO FIRMA.

POZDRAWIAM

-------------------------------------------------------
ronin20

turbo

turbo
2004-09-19 21:24:17
81.15.175.148 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

firma Jaxa chyba... Oglądałem te spodnie i wyglądają dość ciekawie.

-------------------------------------------------------
turbo

~jobo

2004-09-19 22:02:25
83.29.90.209 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Treker to nazwa modelu a firma to JAXA (o ile mowimy o tych samych spodniach). Mam takie sodenki i sa bardzo fajne, wzmocnienia tam gdzie trzeba, bardzo wygodny kroj, wywietrzniki na kolanach. 200 zl to troche duzo, normalna cena to 189 zeta. Ogolnie polecam, bardzo udany model.

ronin20

Moderator ronin20
2004-09-19 22:18:23
83.29.70.179 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

DZIEKI wywalil bym 200 zl za spodnie watre 189 zl, masz u mnie jobo duze piwo tylko napisz gdzie mam ci je wyslac.
a tak wiecie mozna bybylo wyyslic Piwo lifizowane nak jedzenie.

Pozdrawiam i dzieki

-------------------------------------------------------
ronin20

ronin20

Moderator ronin20
2004-09-20 19:56:37
83.29.101.54 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Hej jobo kupilem te spodnie i mysle ze sa OK.
wyglad za.....ty, wstawki na kolanach i tylku-rewelacja
spodnie sa zrobine z Polaretecu 200. I fajnie komponuja sie do mojego czarno czerwonego windstopera i wygladam prawie jak TOPROWIEC.

-------------------------------------------------------
ronin20
Strona: | 1 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: a97da - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3