Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

7 Zlot NGT.pl - 24.02-26.02.2006

~czis

2006-02-22 09:33:04
85.28.138.66 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

tak tak tytus wszystko fajnie tylko potem chróciel powie Ci że robisz zlot w mieście..... po czym narobi zamieszania i nigdzie nie pojedzie....:-)

chróściel

chróściel
2006-02-22 09:37:17
84.10.47.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

czis uśmiechnij się:))))

czis

2006-02-22 09:58:49
85.28.138.66 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ja się właśnie śmieję przez łzy bo też teraz tak jak Ty miałem być w górach i niestety nie pojechałem bo zdrowie mi nie dopisuje......

chróściel

chróściel
2006-02-22 12:09:04
84.10.52.32 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

mi zdrowie odpisuje w miarę, prócz kolana, tylko deko gorzej z moją pracą:)))))).
e, co się odwlecze to nie....
łączę się w bólu:)))))

MacQ

2006-02-22 12:57:12
83.5.184.214 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

przełożenie to dobry pomysł. ja mimo deklaracji wcześniejszej też nie będe mógł się pojawić. Zaraz po powrocie z ost wyjazdu zwaliło się na mnie kilka rzeczy (szkoła+praca), których nie bardzo mogłem się wcześniej spodziewać :/ masakra...

~szop19

2006-02-22 18:12:18
157.158.169.149 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

to ja moze w koncu zmienie tendencje ;) jesli ten zlocik jeszcze jest aktualny to chetnie bym sie wybral, akurat weekend mam wolny, jedyny problem to ze nigdy nie bylem w tych rejonach a pojade raczej sam (z Bielska) wiec jakbym mogl prosic o jakies info osoby ktore jednak jada (skad idziecie, czy wiadomo jakie warunki na szlakach?), sorki ale nie mam za bardzo czasu wertowac calego watku, a moze jak sie ktos zadeklaruje ze jedzie to i jeszcze ktos inny sie zdecyduje? Mam nadzieje ze ten wyjazd wypali :) treewood prosze o decyzje, co postanowiles? przenosimy termin czy moze jednak jakis maly wypadzik sie odbedzie ? jesli jednak nie, to jako ze mam wolny weekend to od razu mowie ze szukam chetnego (chetna) na jakis wypad? moze byc blizej Bielska :)

-------------------------------------------------------
gg: 3834081

~Wolf

2006-02-22 20:54:26
83.238.26.9 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

JUHU
Niestety z przyczyn niezaleznych ode mnie nie moge bra udzialu w zlocie ;/
Pozdrawaim i sorry ze dopiero o tym pisze

-------------------------------------------------------
wolf_86@o2.pl | KTK be loc Piekary Slaskie

Grzechu

2006-02-22 22:12:05
80.51.231.218 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

No dobra, to co mam zrobic? Zajmie sie ktos noclegami, czy mam zrezygnowac?

treewood

Administrator treewood
2006-02-23 10:50:36
83.18.245.74 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Grzechu - sam juz nie wiem ... jesli ma byc nas 5 osob w tym 2 osoby ja i zona to bezsensu. szkoda, ze nagle wiekszosci sie tak pozmienialo dziwnie. nie chce podejmowac decyzji za innych bo moze niektorzy chca ale ja raczej nie pojade jak bede jechal na zlot 4-5-osobowy

~Pawouek

2006-02-24 00:20:58
80.48.161.6 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Skoro Karkonosze nie wypaliły może opcja alternatywna zarówno do Przechyby jak i Snieżnika. Szykuje się wypad, który możemy przekształcić w zlot:
3/4/5 marzec - Tatry (Start w Chochołowskiej)
W planach wycieczka górą. Kto nie chce, albo nie ma sprzętu moze pójść dołem. Nie powinno być tłumów. :-)
Plan operacyjny rysuje się tak:
Piatek - dojscie do Chochołowskiej i tam nocleg
Sobota - dojscie do Kościeliskiej
- dla mających sprzęt i przy odpowiednich warunkach - górą przez Starorobociański do schroniska na Hali Ornak (nocleg)
- dla nie posiadających sprzętu przez Przełecz Iwaniacką też na Halę Ornak (cóż za niezwykły zbieg okoliczności ;] )
Niedziela - albo zejście od razu na dół, albo górą przez Tomanową przełecz, Ciemniak , Małołączniak i Kopę Kondracką do schroniska na Kondratowej a potem w dół do miasta zdobywac Grań Krupówek
Kto ma czas i ochote zapraszamy.

Lista wyjazdowa wygląda na dzień dzisiejszy tak:
- Chróściel
- Kosmos
- Trios
- Mariusz
- Pawouek
Ostateczny termin zgloszen - Poniedzialek

~kardi

2006-02-24 00:47:40
83.142.120.254 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Pawounek- trasa tomanowa dolina - chuda przelączka(szlak zielony) jest zamknieta w okresie zimowym...wez to pod uwage

-------------------------------------------------------
gg 1901025

chróściel

chróściel
2006-02-24 00:49:20
84.10.47.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

zapodaj inną propozcyję trasy Darek wtedy- to wydaje się najmniejszym problemem!!

chróściel

chróściel
2006-02-26 20:41:16
84.10.47.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

przypominamy z Pawoukiem, że termin zgłaszania ostatecznego mija jutro.

czis

2006-02-27 09:14:14
85.28.138.66 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

chróściel>dlaczego juz w poniedzialek?? Ja moze dopiero w czwartek bede wiedzial czy moge jechac.......Nie zmieszcze sie do schroniska....? No chyba że jest jakies wpisowe?:-)))

chróściel

chróściel
2006-02-27 09:17:59
84.10.47.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

jak jedzie tylko tyle osób, to nawet nie będziemy nic rezerwować, bo nie ma takiej potrzeby. gdyby zabrakło miejsca, w co wątpię i to baaaardzo, to najwyżej my namiotowcy pójdziemy spać do namiotów. także nie denerwuj się od razu i załatwiaj, coby Ci ta szychta przełożyli na innego termina. nie ma wpisowego, ale jak chcesz to podam Ci numer konta i możesz jakąś stówkę albo flaszkę przelać:))).

czis

2006-02-27 09:31:12
85.28.138.66 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja jestem niespotykanie spokojny człowiek tak więc nic sie nie denerwuję i czekam spokojnie co czas pokaże.....
No a tak wogole Kosmos to juz chyba jest w taterkach to chyba szlaki przetrze zebysmy sie nie nameczyli:-)))

chróściel

chróściel
2006-02-27 09:38:42
84.10.47.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ousi jest od dziś, ale to chya wiesz, także on będzie przecierał. Kosmos wrócił na Pomorze i jedziemy razem ekspresem polarnym z jutrzejszego dnia- oczywiście, nie zapeszając, jeśli wszystko wypali, a nie tak jak ostatnio JKJP...

czis

2006-02-27 12:23:08
85.28.138.66 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a wiec to tak sie sprawy maja...No cóż bawcie sie dobrze.....a ja byc może przyjade w piatek ale na razie sza!

chróściel

chróściel
2006-02-27 14:36:44
84.10.47.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

obecna lista wyjazdowa:
-Pawouek
-Ousi
-Kosmos
-Hammet
-Trios
-Mariusz
-Kamil Gajdas
-Kaikow
-Kardii
-Czis
-Kaleka

~kardi

2006-02-27 22:39:10
83.142.120.254 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

hmmm... kardiego nie ruszaj! kardii owszem pojedzie , ale nie na jakis tam zlot...tylko w taterki :D

-------------------------------------------------------
gg 1901025
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: a87ff - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3