Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 41 |

Pytanie do administratorów,czyli popsuj humor adminom

~T Atomicus

2012-11-03 02:42:15
151.248.35.42 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam,
Probuje zadac pytania nt multitooli Leathermana w starszych watkach. Niestety mimo kilkukrotnych prob dostaje komunikat, ze wiadomosc nie moze zostac zapisana.
O co ty chodzi?

gumibearMarcin

2012-11-03 09:15:35
84.38.214.133 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

T Atomicus, watek umarl, odtworze

~T Atomicus

2012-11-03 10:11:23
37.209.131.110 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dzieki. A jeszcze jedno? Czy ja sie kiedys rejestrowalem? Jako T Atomicus, Tytus Atomicus, albo Titus Atomicus?

cookiejaaar

cookiejaaar
2012-11-03 12:23:18
83.4.35.247 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

W dobroci mojego serca sprawdziłam listę użytkowników - nie, żadnego Atomicusa nie ma

~T Atomicus

2012-11-03 13:53:10
151.248.41.49 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

:-) Dzieki. To ja sie jeszcze zarejestruje, bo mam kilka recenzji do wklejenia.

braavosi

Administrator braavosi
2012-11-03 15:26:09
89.74.230.51 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Titus, a z jakiego mejla korzystałeś?

~T Atomicus

2012-11-03 20:30:59
37.209.132.152 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A, juz nie pamietam. Albo na onecie, albo na spymac, albo na gmailu... Ale moze faktycznie sie nigdy nie rejestrowalem.

kivak

kivak
2012-11-04 17:31:50
86.148.5.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Probuje sie dopisac do tematu o wspinaczkowych butach Mammuta ale bezskutecznie.

-------------------------------------------------------
Sprzedawca w sklepie outdoorowym. Anglia

gumibearMarcin

2012-11-05 07:49:27
151.248.42.82 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

kivak:
http://ngt.pl/forum/buty-wspinaczkowe-mammut,8082.html

123startabc

2012-11-06 21:36:11
91.214.39.122 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a tak w zasadzie to, numery ip nie są czasem danymi wrażliwymi podlegającymi pod ochronę danych? właściwie dlaczego one są widoczne?

gumibearMarcin

2012-11-06 21:49:26
84.38.214.133 Głosów: 1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

w planie jest zaoranie IP gdy wejdzie logowanie

.....na dniach
---
Edytowany: 2012-11-06 22:18:10

botx

2012-11-07 10:23:52
91.197.155.10 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

ciężej będzie czy ktoś nie pisze z niezalogowanych kilku podobnych opinii

-------------------------------------------------------
botx

McTofik

McTofik
2012-11-07 16:54:55
89.230.107.56 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dla niezalogowanych mógłby być komunikat o wyświetleniu IP, pojawiający się przy próbie wysłania posta.

piotr.r

piotr.r
2012-11-09 01:00:37
212.198.177.52 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mam dwa pytanka:
1) Czy dałoby się zaktualizować stronę "O nas".
2) W Lipcu 2013 roku, mija dziesięciolecie forum, może jakiś ogromniasty zlot lub jakieś spotkanie?

gumibearMarcin

2012-11-09 07:41:06
78.30.111.176 Głosów: 1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Piotrze dalo by sie. I nawet slowo pisanie sie pisze do wrzucenia na stronke "o nas"

Tak w przyszlym roku bedzie 10 lat i mamy nadzieje że bedzie to rok zlotowo-projektowy oraz pelen innych niespodzianek dla Was

Patrzac na tempo zlotów to 30 zlot wypadnie jak nic w 2013 roku
---
Edytowany: 2012-11-09 07:41:22

braavosi

Administrator braavosi
2012-11-09 09:22:24
89.74.230.51 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Tak, zlot 30. powinien odbyć się w miejscu wyjątkowym. I trwać...tydzień ;)

Metias

Metias
2012-11-12 23:27:46
83.218.112.157 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

W dziale "pomoc" przy opisie sposobu dodania nowej recenzji jest tekst :

"Zdjęcia - wybierz z Twojego komputera 2 zdjęcia zrobione przez Ciebie dotyczące produktu, który posiadasz"

a przy dodawaniu recenzji jest prośba o dodawanie zdjęć producenta a nie własnych.

Browar

2012-11-13 10:48:29
178.37.117.35 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Troszkę ostatnio gadaliśmy o ładowarkach słonecznych,dziś patrzę a wszystkie posty zniknęły.O co chodzi???

-------------------------------------------------------
Pozdrav

admin

admin
2012-11-13 10:50:32
156.17.201.68 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

browar secundo...
http://ngt.pl/forum/[ladowarki]-sloneczne-ladowarki,7726,3.html

wchodzisz w martwy watek, ww. jest odtworzony, jest wszystko

Browar

2012-11-13 17:13:37
89.77.92.246 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Aaaa... wchodziłem przez temat podwieszony w FAQ bo łatwiej,szybciej.Ja głównie tam szukam ciekawych wątków,to najlepszy FAQ jaki znam ;)

-------------------------------------------------------
Pozdrav
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 41 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 6da90 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3