Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 |

[Śpiwory] Vaude Kiowa Extreme

HAMMET

Administrator HAMMET
2004-08-12 18:41:23
83.30.77.18 Głosów: -1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Przeliczylem parametry tego sierradesigns

a wiec tak:
wypelnie: 10 oz - czyli jakies 283 g (niestety sprezystosc 600)
waga calkowita: 566 g

bardzo podejrzane...:(...

-------------------------------------------------------
...droga białą jak obłęd...

HAMMET

Administrator HAMMET
2004-08-12 18:44:18
83.30.77.18 Głosów: -1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a teraz jak czytam dokaldnie, to z tego co widze, to nie jest spiwor, tylko cos jakby "wkladka" do czegos tam:), moj angielski jest bardzo kiepski:(

-------------------------------------------------------
...droga białą jak obłęd...

Wiking

Wiking
2004-08-12 20:27:07
80.55.136.54 Głosów: -1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dwie rzeczy:

1. To nie jest śpiwór to raz. A w każdym razie nie cały śpiwór. To tylko jakby "pokrywa" do śpiwora. Z tego co tu taj napisali, to firma Sierra Designs dysponuje całym systemem takich "przerabialnych śpiworów. Tzn kupujesz jedną taką bazę (spód) i potem zależnie od potrzeb dopinasz do tego na suwak taką pokrywkę. Masz jeden śpiwór dostosowany do wielu warunków - w teorii. Bo baza zawsze ta sama przecież...

2. Wysyłają tylko w obrębie stanów kontynentalnych, a dokładniej wszystkich "zbitych", że tak powiem - bez Alaski i Hawajów pewnie, o wysyłce za granicę nie ma ani słowa.

-------------------------------------------------------
Beware The Rage Of A Berserker

HAMMET

Administrator HAMMET
2004-08-12 20:33:23
83.30.94.71 Głosów: -1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Wiking- dzieki, ano teraz wiem ze juz cos takiego odpada

ad 2. Kumpel jest w USA ,wraca w pazdzierniku, moze mi tan nakupowac co chce, dlatego szukam sobie po e-bay roznych rzeczy:).

-------------------------------------------------------
...droga białą jak obłęd...

~Endrju

2005-03-18 15:23:34
83.17.97.186 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mam pytanko. Właśnie odwiedziłem stronkę Vaude i na szczęscie znalazłempost na forum.
Ten śpiworek ma 220 cm długości. jest wielki i przy moim 183 bedzie wiel wolnego miejsca w srodku. Czy dobrze kombinuję??
Chce go kupic ale dlugośc mnie przeraziła. Prosze o radę.
Dzieki

~Endrju

2005-03-19 11:53:49
212.244.52.210 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Pytam dlatego, iz sprzedawca powiedział mi ze to nie ma większego znaczenia. Troszkę sie posprzeczalismy i powiedział mi iz nie mam racji, że długość nie odgrywa az takiej roli. Dlatego tez prosze o konkretne argumenty bo dzisiaj chce sie tam znów wybrac i dalej kontynuować rozmowe z tym człowiekiem.
Dzięki

Kosmos

2005-03-19 11:57:49
83.25.239.218 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Wcale nie będzie aż tak dużo wolnej przestrzeni, źle kombinujesz. Pozdrawiam.

-------------------------------------------------------
GG 1201995

~Wiktor

2005-03-19 22:59:43
62.121.103.8 Głosów: -1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

hammet może jesteś jeszcze zainteresowany lekkim śpiworkiem puchowym?

znalazłem o parametrach zbliżonych do twoich oczekiwań na stronie yeti

tyle, że bez suwaka

śpiwory feather

-------------------------------------------------------
~zalogowany; ~~niezalogowany

~HAMMET

2005-03-19 23:31:45
83.22.128.79 Głosów: -1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Wiktor...od tygodnia posiadam juz ajungilaka Goose Bay Summer, niestety nie tak lekki jak chcialem (wazy 970 gram), ale to mi wystarczy

ps. zastanawialem sie nad Yeti GD 300 (tylko cena mnie odstraszyla)

-------------------------------------------------------
gg 4100678

~Marek

2005-03-21 10:08:24
83.16.3.194 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mam od lata 2004 taki śpiwór. Spałem w nim latem i jesienią około miesiąca, więc o trwałości nie wypowiem się. Śpiwór jest uszyty z dużą dbałością o szczegóły, ciepły, zamki bardzo dobre, podczas zapinania materiał nie włazi w zamek, dobry worek kompresyjny. Żadnych wystających czy prujących się nitek. Dobrze wyprofilowany kaptur, bez problemu można spiąć dwa śpiwory co przy alpinusach sprawiało mi trochę kłopotu. Kupiłem w Hi Mountain. Zastanowiła mnie tylko niska cena, ale sprawdzałem na stronie Vaude i to ten sam śpiwór. U nich kosztuje ok 120 euro. Wg mnie naprawdę warto kupić.

Strona: | 1 | 2 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: 10a5a - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3