Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 |

[Primaloft] HiMountain Kedar - Test dzięki Himountain

gumibearMarcin

2012-05-17 07:51:49
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dzięki Himountainowi i Tytusowi mamy 2 kurtki Kedar na primalofcie na testy.

Ale coś za coś testerzy....
Ten wątek będzie dla Was do pisania, uwag i spostrzeżeń, a po roku zobowiążemyWas do napisania pełnej recenzji

Myślę że ten produkt po sukcesie kwande/rim fajnie że trafił sie nam na testy tym bardziej, że HiMountain pilnie śledził wątek dedykowany dot. testów rim'a i zmiany wprowadził dzieki Wam do nowego modelu

gumibearMarcin

2012-05-18 10:37:41
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

1 oblatywacz: carlosmuz
2 oblatywacz: ....

gumibearMarcin

2012-05-18 11:44:56
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

gurka sprawdź maila

oszal

2012-05-21 22:54:39
153.19.217.138 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

jakies info wstępne co do tego cuda?

tytus

Administrator tytus
2012-05-22 08:01:34
83.238.216.163 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Na razie nie mamy info. Jest w fazie produkcji, cały czas czekamy na odpowiedź drugiego testera, jak nie odpowie szukamy dalej.

-------------------------------------------------------
tytus

gumibearMarcin

2012-05-22 08:58:56
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

gurka masz czas do konca tygodnia by dac nam info zwrotne, po tym terminie wchodzi w test inna osoba

gurka

gurka
2012-05-23 23:15:28
83.26.153.52 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam,
sprawdziłem pocztę, piszę się na to ;)
postaram się poprawną polszczyzną opisać wszystkie emocje jakie będą mi towarzyszyć podczas testów;)
pozdrawiam
---
Edytowany: 2012-05-23 23:16:33

-------------------------------------------------------
gurka

carlosmuz

carlosmuz
2012-05-24 07:44:34
83.4.172.123 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Poniższe przyjmuję i się zastosuję :-)

"Ale coś za coś testerzy....
Ten wątek będzie dla Was do pisania, uwag i spostrzeżeń, a po roku zobowiążemy Was do napisania pełnej recenzji"

Aha, jakby co to rozmiar M (tak pasuje mi HiM).
---
Edytowany: 2012-05-24 09:56:48

-------------------------------------------------------
karol

gumibearMarcin

2012-05-24 08:08:58
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

dzieki gurka że sie odezwales, team skompletowany

tytus

Administrator tytus
2012-05-29 10:26:36
83.238.216.163 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Testerzy, z jakich miast jesteście? Napiszcie mi na priva bo istnieje już możliwość przymierzenia ciucha w niektórych sklepach stacjonarnych
---
Edytowany: 2012-05-29 10:27:00

-------------------------------------------------------
tytus

gumibearMarcin

2012-05-29 10:32:34
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

tytus ja mam ich dane, juz Ci pisze

carlos kraków
gurka wrocław

tylko czekam na maila od gurki żeby rozmiar dookreslil. Jakby mogli mierzyc w sklepie ten model to byloby super - wtedy na bank dobiorą cos dla siebie
---
Edytowany: 2012-05-29 10:33:13

carlosmuz

carlosmuz
2012-05-29 10:36:23
83.4.127.176 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam!

Kraków - potwierdzam.

-------------------------------------------------------
karol

bartolini

Administrator bartolini
2012-05-29 10:47:02
77.253.181.12 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Panowie Testerzy! Jak będą Wam chcieli naszyć "testing team" na kurtki, nie miejcie nic przeciwko! Powiem Wam, że to budzi niezłe zainteresowanie na szlaku. A pytania "czy twoje zdjęcie jest na stronie him?" jest dość częste :)
---
Edytowany: 2012-05-29 10:47:14

carlosmuz

carlosmuz
2012-05-29 10:49:22
83.4.127.176 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Hehehehe, nie mam nic przeciwko!!!

-------------------------------------------------------
karol

gumibearMarcin

2012-05-29 11:25:39
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

oho bart nam sie wylaszczył! polubił lansik;)

Nemesis

Nemesis
2012-05-29 11:27:24
78.8.71.247 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

bwuhaha

carlosmuz

carlosmuz
2012-05-29 19:29:13
89.68.50.25 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Widziałem, macałem wstępnie w sklepie - pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, 2 kolory czarny i grafitowy, czerwone zamki YKK, naszywka Expert Series, kaptur zintegrowany, dość to lekkie i pakowne.
Krój zwężany lekko ku dołowi. Na razie tyle. Jak dostaniemy porobię fotki i więcej napiszę.

-------------------------------------------------------
carlosmuz

pnd

2012-05-29 19:30:38
155.158.51.179 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

jaka cena była w sklepie?

carlosmuz

carlosmuz
2012-05-29 19:36:17
89.68.50.25 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Kurcze, chyba coś ok. 469 zł, spieszyłem się troszkę, bo urodziny Żonki :-)

-------------------------------------------------------
carlosmuz

gumibearMarcin

2012-05-30 13:27:15
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

tytusie w kraku kedar juz jest, we wroc jeszcze nie wiec gurka nie moze go jeszcze zmierzyc

Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 |


Temat zablokowany