Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 96 |

[Odzież] Polary - wątek ogólny

~Grzesiek

2005-12-14 19:51:09
81.190.221.119 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam :) wiecie może czy polary Berghausa z AWL200 maj zbliżoną termikę do innych polarów z polartec 200?? Berghaus ma polary z AWL200 po 199zł. a polartec200 (innych firm) kosztują jakoś 250zł.
Czy AWL200 sprawuje się tak jak polartec200?? :)
napiszcie coś:)
pozdro :)

-------------------------------------------------------
Grzesiek

~Entombed

2005-12-15 09:19:37
80.55.118.130 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A miał ktos do czynienia z polarami Hi-Montain uszytymi z Thermal - Pro ? Maja 15 % zniżki dla przewodników.

~Darek e-horyzont.pl

2005-12-15 13:47:13
83.25.112.225 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Wilk; wypadoloby sie chyba ustosunkowac do kilku wypowiedzi , w watku Jak rozpoznac prawdziwego TNF. Wszyscy tam bardzo czekaja na Twoja wypowiedz .

-------------------------------------------------------
Darek e-horyzont.pl

~Alloc

2005-12-28 12:45:30
80.53.101.90 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Jezeli ktos bylby zainteresowany polarami Jaxa Vega 200 to mam kilka sztuk w atrakcyjnej cenie. Wieceij info na priva gg: 6126217 marcin2208@wp.pl

~Cummulus

2005-12-29 18:22:38
83.22.94.221 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam. Interesuje mnie polar z membraną zatrzymujacą wiatr i pewną odpornością na deszcz. Znajomy posiada coś takiego i barddzo sobie chwali nawet ostatnio bez kurtki sobie hasa i nie jest mu zimno. Z tym, że chyba troche kasy na to wydał. Czy ktos mógłby mi polecić coś o względnie niewysokiej cenie? Wiem że za grosze to nic nie kupie ale ciężkiej kasy też nie mam. Jeśli ten temat był poruszany już wcześniej to sorki, ale nie miałem czasu żeby wszystko ogarnąć.

Snickers

2005-12-29 18:58:31
212.76.33.68 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

popatrz na shele salewy

~Zielony

2005-12-29 19:41:46
213.238.106.118 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

~Cummulus; zajrzy sobie na te strony. Może coś dla siebie znajdziesz. Ja osobiście odłożyłem sobie trochę kasy i kupiłem tak jak mi inni doradzali - warto.
http://www.polarsport.pl/index.php/mkSklep/shop.bro wse/Windstopper,11/Odziez,6/
http://www.sklep.skalnik.pl/produkty.php?dzial=prod ukty&kat=do_ubrania&podkat=windblock&stro na=1
http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/id/1050?contex t=1

-------------------------------------------------------
Zielony - Piotr z nizin.

~rumcajs

2005-12-29 20:18:37
199.67.138.20 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

-> Cummulus
cały wątek o tego typu kurteczkach masz tutaj

-------------------------------------------------------
... nemo me impune lacessit ...

~ramzes

2005-12-30 11:14:13
212.2.96.149 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja mam Hi-Mountaina, torche polarów "schodziłem" , ten jest ok, co tu wiecej pisac

~menel

2005-12-30 15:30:32
81.190.219.1 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

cummulus,the north face windstopper-pamir jacket cena 699 zł?

-------------------------------------------------------
z menelskim pozdrowieniem

~~Ronin20

2005-12-30 19:13:59
83.29.12.29 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Czesc
Wie ktos cos na ten temat ??
facet sprzedaje podobno orginalne polary za 99 zł

Starszy_Pan

2005-12-30 19:41:50
83.24.170.215 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A co to jest "zamek z pleksji - gruby " ??

-------------------------------------------------------
Czasami ... niedoinformowani żyją dłużej

~Munkas

2005-12-30 19:53:46
83.238.210.131 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A który model Mammuta jest z bipolaru?

~Ronin20

2005-12-30 21:09:30
83.29.42.185 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Czyli to co koles sprzedaje to szmaty ??

Snickers

2005-12-30 21:46:58
212.76.33.89 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

przyslal mi po zapytaniu zdjecia tego...czegos... nie wyglada to ciekawie a cena minimalna to ponad 200 zl... nie warto...
Natomiast jest gosc na allegro i ma w sprzedzay Starego alpinusa Mt. Logan II z czyms ala windstoper z przodu za 250 zl zamiast 420. Sprawdzalem z katalogiem alpinusa 2001 i sie zgadza:)

~rumcajs

2005-12-30 21:50:38
199.67.138.210 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

->Munkas
tam nie jest napisane, że to polar Mammuta
szyty na pewno w Polsce, czasem można takie fajne od krawcowej/cioci wydobyć
-> Ronin poproś o fotki na maila

mardergang

mardergang
2006-01-01 16:01:27
213.134.160.228 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Entombed - mamy z żoną polary HiM: Mission i Helium (damski). Polary jak polary - porządnie uszyte, trochę bajerów, szczególnie Helium. Dobrze skrojone - to podstawowa zaleta i dla mnie rzecz w polarach najważniejsza. Helium jest trochę za drogi - kupiliśmy go tylko dlatego, że była promocja 2+1 i wyszło znacznie taniej.

~Munkas

2006-01-01 20:18:21
83.238.210.131 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Rumcajs przecież w ofercie stoi jak byk "Identyczny MAMMUTA kosztuje ok 600-750zl"

owieczka

2006-01-02 12:28:45
193.19.165.17 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Mam ogromną prośbę! Proszę o radę:) Jeśli kupię kurtkę bez podpinki , to jak dobrać podpinkę? Na co zwrócić uwagę? Pewnie rodzaj zamków... i co jeszcze? Jestem totalnym laikiem:D hehe:D pliss o wyrozumiałość;) Czy podpinką musi być polar, czy np. SoftSell czy Thermal Pro? Czy takie połączenie wogóle nie ma racji bytu? a jeśli chodzi o rozmiary - jeśli będę chciała dobrać sobie kurtkę i podpinkę różnych marek? mogą być jakieś różnice rozmiarowe? wow! 100 pytań do... plisss o pomoc:)

-------------------------------------------------------
:)*

Munkas

2006-01-02 12:49:16
83.238.210.131 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Pod kurtkę polar. Soft jest niepotrzebny. "Podpinka ma chronic przed zimnem a nie wiatrem czy deszczem. Wybierz komplet tzn. jednej firmy i przy kupnie zapytaj czy do danego modelu mozna podpiąć polar. Rózne firmy stosuja różne zamki, inne wpięcia rękawów.

Strona: | 1 | ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 96 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: cb70a - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3