Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 |

[Obuwie] Quechua / w tym: Forclaz, Arpenaz

~olka

2004-09-26 16:08:00
81.208.36.80 Głosów: 1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

mieliscie do czynienia z butami trekkingowymi quechuy - czy to dobra firma?
jakos nie znalazlam zadnych informacji na jej temat w poprzednich opiniach..

~ronin20

2004-09-26 16:38:00
83.29.71.34 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dziwna sprawa olka nigdy nie slyszalem o tej firmie. Dzwonilem do kumpla ktory ma sklep gorski i on tez nic nie wie. Moze sprobuj inna firme bardzej znana.
Tanie butki ma firma Lythos. Sam mam te butki i narazie jest OK

Pozdrawiam

-------------------------------------------------------
ronin20

~Zbysiek

2004-09-26 17:08:29
212.75.119.128 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

To marka wlasna sieci Decathlon. Mam od pol roku niskie buty trekkingowe tej firmy - sprawuja sie calkiem porzadnie, ale uzywam ich tylko w miescie.
Rozne firmy produkujace sprzet turystyczny pod wlasna nazwa, produkuja tez dla Dectahlonu pod marka Quechua. Widzialem pare rzeczy tej marki ktore byly naprawde porzadnie wykonane, ale widzialem tez straszne badziewie. Reasumujac. Niestety nie da sie jednoznacznie odpowiedziec czy to dobra marka czy zla, bo zalezy od tego czy dana firma sprzedala Decathlonowi dobry towar czy zly:)
?A to mozna sprawdzic tylko doswiadczalnie?
?I czasem wzrokowo
Pozdrawiam

-------------------------------------------------------
Zbysiek

Kotu

2004-09-26 17:18:09
80.55.34.82 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Kumpel ma Quechuy z sympatexem na vibramie, katuje je drugi rok i nic się złego z nimi nie dzieje... Całkiem fajne buty, za w miarę niezłą cenę (400 PLN).
A mój Ojczulek, wielbiciel bieszczad, 3 lata temu sprawił sobie Quechuy za kostkę za 79(!!!!) PLN. Chodzi raczej relaksowo, około miesiąca w roku, w lecie, z lekkim plecakiem. Nie zamęcza butów zbytnio, ale jest ciężki (prawie 130 kilo - były zapaśnik:). Buty dają radę, są wygodne i przewiewne. Minusy - niezbyt wodoodporne i podeszwa dość śliska... ale za 79 PLN to nawet adedosków przed kostkę się nie kupi.
Ogólnie co do marki Quechua - zgadzam się z tym co napisał Zbysiek. Można czasem trafić tanio całkiem niezły sprzęt.
pozdro

~olka

2004-09-26 22:14:14
81.208.36.80 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

aha, dzieki za info. bo ja wlasnie w sklepie Decathlonu bylam (w mediolanie) i tam same Quechuy i sie troche zdziwilam. czy wlosi tylko w nich chodza czy co?

planuje sobie tu jakas pare nabyc, ktore wloskie marki sa warte rozpatrzenia? beck, la sprtiva, asolo, kayland, garmont, cos jeszcze? bedzie ciezki wybor...:)

~ronin20

2004-09-26 22:30:55
83.29.72.98 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Zalerzy ile masz kasy :-). Ja osobisce polecam takie wloskie marki jak La Sportiva, Asolo, Kayland.

Powodzenia w kupnie butów.

-------------------------------------------------------
ronin20

~Greg

2004-10-10 19:23:56
213.37.218.112 Głosów: -1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Zgadza sie quechua to marka sieci decathlon. Siedzę sporo w Hiszpani i mam sporo ciuchów tej marki jak narazie nie narzekam ale to raczej masówki za nie tak duże pieniądze.
i jeszcze jedno jak w polsce wygląda sprawa kurtek z GRT
jaka cena, czy 1400zł za MIlo z GRT to nie przesada

-------------------------------------------------------
Greg

dag

2004-10-11 13:10:57
194.181.245.194 Głosów: -1

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Greg> czy jestes pewny, ze to GRT? z tego co mi się wydaje to Milo robi tylko w Aquatexie... ale może tylko w Polsce? Jeśli nie to 1400zł za Gore to w miarę normalna cena (oczywiście zależy jaki Gore Tex)
pozdr

~greg

2004-10-14 00:29:51
213.37.218.112 Głosów: -1

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

To gore XCR model nieznany. Bez kołnierza przeciwśnieznego i mały problem kolorek mi nie przypadł do gustu (żułto poomarańczowo czarny) ale to szczegul. Niewiem to zakup na pare dobrych lat i musze to dobrze przemyslec.
pozdr

-------------------------------------------------------
Greg

~daphnia

2008-03-27 15:40:34
89.78.70.121 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a co mi powiecie o takich np Forclaz 500 z quechua?
http://www.decathlon.com.pl/PL/forclaz-500-32608075/
kompletnie się nie znam na tym , pierwszy raz kupuje takie buty i trochę mi się miesza od różnorodności firm ale przede wszystkim od cen jakie znane firmy sobie wystawiają :)
szukam butów do 2 stów, bo znowuż tak często w góry wyjeżdżać nie będę ale żeby mi służyły i zimą po mieście i co by na pierwszym wyjeździe nie przemokły, nie rozkleiły itd...

-------------------------------------------------------
daphnia

~ole

2008-11-04 18:54:11
77.253.242.25 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dzisiaj zakupiłem w decathlonie buty tej firmy, model Folcraz 100 - koszt 44 zł - http://www.decathlon.com.pl/PL/forclaz-100-16277436/
Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Przekonała mnie ich rewelacyjna cena. Buty są wykonane porządnie i na pewno trochę w nich pochodzę. A! i jeszcze jedno, w razie gdyby się cosik w nich popsuło, jest udzielona na nie 2 letnia gwarancja więc tym bardziej polecam. Może The North Face, ale jak za takie pieniądze to czemu nie przetestować, polecam :)

~ole

2008-11-04 18:54:52
77.253.242.25 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Folcraz 50 *

~drzazga

2008-11-05 08:06:22
80.252.2.59 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

mam te butki http://www.decathlon.com.pl/PL/forclaz-500-32608075/ i jak dla mnie są boskie, wygodne, nic nie obciera, przeszłam z nich trasę od polanicy zdrój do kudowy, nie przemokły, nie ma problemu w trakcie śmigania po kamieniach. te za 44 zł wersja damska też posiadam złego słowa o nich nie powiem

-------------------------------------------------------

gumibearMarcin

2009-04-16 06:58:32
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

http://www.decathlon.com.pl/PL/arpenaz-50-31822785/

macał ktos to to? wytrzyma 1 sezon w ogole? jak sądzicie? potrzebuje cos lekkiego do smigania .... no dobra niech bedzie że do września, las, góry, miasto, morze ...

jagular

Administrator jagular
2009-04-16 07:16:48
83.15.141.18 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

jak coś to pozniej Ci napisze coś o tych butach.

-------------------------------------------------------
......:/

gumibearMarcin

2009-04-16 07:40:42
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

dzieki jag

~sharp

2009-04-16 08:54:44
83.7.113.196 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

..jakościowo i technologicznie na poziomie tych forclaz 50, tylko że te niższe są..w tamtych po roku katowania (miasto, wieś, pole, las, rower, siatkówka na klepisku :P) zacząły odklejać się otoki na palcach, w tym modelu zachodzą chyba troszkę wyżej więc nie powinno być źle..a ceny faktycznie poszły w górę :/ jak ktoś gdzieś zauważył..

jagular

Administrator jagular
2009-04-16 09:14:39
83.15.141.18 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

mam je od lipca jakoś, podeszwa cała poki co, w pary miejscach ta siatka zaczyna sie przecierać, ale to tak narazie wielkości paru mm. przez podeszwe czuć kamienie, po jakiś bezdrożach to ujdzie, ale na skałach juz podeszwa odpada. czasem nosiłęm je jako buty dojściowe ( nie mylić z podejściowymi ;) do murowańca, a potem przebierałem na wyższe buty. z tą przewiewnoscia to jest tak średnio, zdecydowanie lepiej wypadaja te
http://www.decathlon.com.pl/PL/forclaz-300-16277771/ tyle ze są wyższe, ale komfort nie porównywalny i podeszwowo, i wentylacyjnie. tyle na szybko, jak cos to pytaj, bo teraz z pracy pisze, i sory za chaotyczność ;)
---
Edytowany: 2009-04-16 09:15:13

-------------------------------------------------------
......:/

gumibearMarcin

2009-04-16 09:28:23
156.17.201.68 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

chlopaki dzieki, ja wlasnie szukam butków na sezon max do katowania jak napisał sharp - las, pola, wioski, miasto, rower, plaża, bieganie, lightowe górki. Takze wyzsze odpadają. Chyba sobie je sprawie za takie peiniądze

W górki ma sie "lepsiejsze" :)
---
Edytowany: 2009-04-16 09:54:03

jagular

Administrator jagular
2009-04-16 09:29:48
83.15.141.18 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

do takiego szwędania nadadzą sie w sam raz;)

-------------------------------------------------------
......:/
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: ed265 - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3