Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 162 |

[Obuwie] Meindl

~Żaku

2006-02-28 17:41:44
194.150.197.225 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Które z butów Meindla nadaja sie najlepiej do podpięcia raków z mocowaniem sidelock lub ewentualnie spirelock, chodzi mi tutaj o raki Petzl'a. Z góry dzięki!

~diablak

2006-03-06 18:28:14
83.24.131.72 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

szuster - sklep mysliwski, al. waszyngtona 38/40 wawa

meindl island pro 680 zeta (w wersji damskiej i meskiej), lhotsy sa w takiej samej cenie.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/v5no98igabq8w76 7.html

za tydzien test w tatrzanskim sniegu :)

~daniel

2006-03-30 16:09:29
213.227.88.4 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Cześć.

Czy moglibyście napisać coś więcej o Meindl Borneo.
Chciałbym ich używać w zimie. Membrana mi "nie służy", więc Borneo wydają się dobrym rozwiązaniem, ale czy np. w Tatrach w zimę nie będzie w nich nieco mokro i zimno.
Liczę na Waszą pomoc.

~menel

2006-03-30 16:49:27
81.190.212.54 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

daniel,model Engadin bedzie chyba odpowiedniejszy na tatry

-------------------------------------------------------
Menello Bianco

grn1

2006-03-30 17:24:18
83.22.10.113 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam.
Strasznie mi sie pocą stopy i po kilku tygodniach uzywania Islandów na codzień, zauwazyłem, że wkładki śmierdza stęchlizną (czy jakos tak ;-)) Chyba nigdy dobrze nie wyschły, teraz wyciągam je i niby jest ok, ale chciałbym je wyprać. I oto moje pytanie: czy moge?

~Arni

2006-03-30 18:20:42
86.63.98.156 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Oj, myślę że, w tym przypadku powodem może być Gore a nie wkładka.
Prac wkładki? Ja zawsze to robię, coprawda nie w Meindlach ale jeszcze nigdy nic się nie stało.

~RomekB

2006-03-31 12:09:47
83.19.70.178 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

grn1:
Prałem ręcznie w szarym mydle wkładki z Meindli i nic złego się nie stało.

daniel:
Zerknij jeszcze na "podwójnie szyte", np model Perfekt, tylko się ceny nie wystrasz :-) Zarówno Borneo jak i Engadin mają delikatniejszą skóę i obawiam się, że zimą mogą się szybko zniszczyć niezależnie czy będą to Tatry czy inne tereny. Oczywiście mam na myśli brodzenie w zmrożonym śniegu a nie chodzenie po Krupówkach :-) Mam Borneo i osobiście bym nie ryzykował.

-------------------------------------------------------
http://www.meindl.pl/index.php?producent=Meindl&se

~kaikow

2006-03-31 13:53:18
83.22.98.77 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

nie wydaje mi się żeby Engadiny miały delikatną skórę ,osobiście ryzykowałem i nie ma śladu (chyba że nadepniesz rakiem)

~RomekB

2006-03-31 15:55:43
83.19.70.178 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Skoro masz takie doświadczenia to wycofuję moje wątpliwości.
Borneo jednak odradzam.

Gargamel

2006-04-06 23:46:33
213.134.178.48 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Przestudiowalem caly watek,albo zle widze albo nie ma nigdzie napisane...czym impregnujecie swoje meindle ?Mam model Santiego
Na zewnatrz skora nubukowa i welurowa.
Mam zamiar poczestowac je Nikwaxem "nubuk i zamsz" w spraju.
Dobrze robie ? Czy tez lepiej pociagnac wszystko woskiem.Buciory bundeswehry nacieram woskiem ale cos mi sie nie wydaje zeby ten wosk byl odpowiedni dla meindli...wysycha na taka biala skorupke ;)

Arni

Arni
2006-04-06 23:57:33
86.63.98.156 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

wysycha na taką bialą skorupke bo to jest skóra licowa a w nubuk (tymbardziej na lekko ciepło) poprostu wsiąknie. Tylko pamiętac należy aby nie przesadzać z nakładaną ilością.
W twoim przypadku gorzej z tym zamszem. Więc albo dwa rodzaje impregnatów (wosk i płyn/spray) albo sam płyn. Chć z doświadczenia wiem że te w płynach/sprayach są do d...

~max

2006-04-11 18:00:14
62.21.33.179 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

a ja własnie zakupiłem air revolution 7.1 za 800 zł ciekawe jak sie beda spawowac troche sztywne ale mysle ze jak z wszystkimi kwestia rozchodzenia ;)

Paulus

2006-04-13 16:03:03
83.29.20.224 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

mam niewielkie pytanko, mianowicie poszukuje opini o butach meindla a głównie chodzi mi o model ATLANTA GTX. Za wszelkie info bardzo dziękuję

-------------------------------------------------------
Paulus

~silowski

2006-04-13 16:24:53
194.246.108.7 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

o kurdekupiłem 7.1 te buty to moje marzenie niestety spełni sie ono dopiero pod koniec wakacji :-// a moge wiedziec max gdzie je kupiłes?? i jesli mozesz to prosze o jakies fotki bo jeszcze ich w realu nie widziałem :P

-------------------------------------------------------
silowski@wp.pl

~Arni

2006-04-13 17:14:44
86.63.98.156 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

silowski,
a czy jesteś może z Poznania lub z pobliża?

~zygi

2006-04-13 17:59:34
80.54.90.14 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Posiada ktos COLORADO Z GORE lub bez,wdzięczny bym był za opine jak sie sprawdza ten model??

-------------------------------------------------------
AR

~max

2006-04-16 00:10:55
83.8.253.213 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

AIR rev. 7.1 kupiłem w zakopcu w hi mountain sa tam za 929zł ale jak sie pojęczy to za 800 pójdą... fotek im jeszcze nie robiłem ale wyglądaja prawie tak samo jak na stronie larixa jak bede miał real to wyśle na maila

~ste

2006-04-18 04:30:30
83.21.238.76 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam!
Mam pytanie: co myślicie o butach meindl boston men.
Butów raczej bedę używał często (każdy sezon)
Z góry dziękuje za odpowiedź.

-------------------------------------------------------
ste

~silowski

2006-04-18 09:06:32
194.246.108.7 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Arni
no niestety ja nie jestem z Poznania ale jesli sa gdzies tam te butki to jestes w stanie po nie tam pojechac :-)) a co masz jakas dobra oferte??

-------------------------------------------------------
silowski@wp.pl

hawku

2006-05-04 19:32:00
195.177.65.55 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

czesc
zakochalem sie w Himalayach ale moje pytanie do userow czy nie gotujecie sie w nich latem. Mam Scarpy Denver nubuk bez gore specialnie zeby latem sie nie zalewac potem, jak to jest w przypadku Himaya-ow?

-------------------------------------------------------
cyklista@1000lecie.pl
Strona: | 1 | ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 162 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: ac1dd - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3