Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 41 |

[Obuwie] Hanwag

~Sherpa

2007-07-10 11:58:21
83.16.65.10 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Rumcajs. Przejęzyczyłem się, miałem na myśli rzecz jasna wykfalifikowaną. Wracając do Hanwaga planujemy mieć na wstępie w sklepie do wyboru 19 modeli więc myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.

-------------------------------------------------------
www.sherpa.pl

~saturator

2007-07-10 15:12:23
81.190.215.160 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

prosiłbym o podanie normalnej ceny Yukonów,jaką sugeruje nowy dystrybutor Bakosport..???dzięki..

-------------------------------------------------------
<%*$#^>

Ruda grappa.pl

Ruda grappa.pl
2007-07-10 15:19:03
83.7.252.50 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

749

-------------------------------------------------------
GRAPPA.PL Wyjątkowy Sklep Górski w Krakowie

~stann

2007-07-12 17:54:41
83.29.210.167 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

kiedy można przyjść przymierzyć buty w Grappie ? bo chciałbym zakupić

~orh

2007-07-12 18:00:18
195.150.76.4 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

bylem i pytalem jak partia pozwoli to juz w tym tygodniu :). Zalezy tylko co chesz mierzyc i kupic ....ma byc sporo :) ja juz sie ciesze

Ruda grappa.pl

Ruda grappa.pl
2007-07-12 18:28:32
83.7.227.224 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Małe opóźnienie - pierwsza partia w przyszłym tygodniu - nie dało się przyspieszyć :(

-------------------------------------------------------
GRAPPA.PL Wyjątkowy Sklep Górski w Krakowie

~Ksh

2007-07-12 19:41:35
80.72.40.123 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Właśnie dziś Hanwagi dotarły do Sherpy w Warszawie. Widziałem chyba wszystkie popularniejsze modele. Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem Alasek GTX :) i to po cenie, która nie odbiega bardzo od tej z Niemiec czy Czech (799zł). Dotarły w samą porę bo dosłownie jutro z rana jade w Tatry a nowe buty (dodam, że innych nie chciałem) były mi bardzo potrzebne :P

~saturator

2007-07-12 20:01:17
81.190.215.160 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

jutro w Grappie wywre presje.. :))))),nie mam butów!!

-------------------------------------------------------
<%*$#^>

Rzez

Rzez
2007-07-16 08:00:24
89.76.135.228 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A czy będą dostępne duże rozmiary tj. 12-13? Bo zazwyczaj, co nie zajdę do któregoś sklepu z mocnym postanowieniem wydania pieniędzy na buty, to numeracji pełnej brak. Ja na prawdę chciałbym dać zarobić dla sklepu, byle tylko mieli mój rozmiar.

pozdrawiam

-------------------------------------------------------
Rzez

Ruda grappa.pl

Ruda grappa.pl
2007-07-16 10:20:30
83.7.250.48 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Z cennika HanVaga: "rozmiary 12,5 i 13 dopłata 10% do cen detalicznych" Może dlatego sklepy niechętnie zamawiają duże rozmiary. Vick na przykład domawia duży rozmiar tylko z jednego modelu danej firmy :)

Nie przyszło Ci do głowy poprostu pójść do sklepu i poprosić o sprowadzenie tego czego potrzebujesz?

-------------------------------------------------------
GRAPPA.PL Wyjątkowy Sklep Górski w Krakowie

~Sherpa

2007-07-16 11:45:30
83.16.65.10 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Rzez, my w rozmiarze UK 12 mamy z Hanwaga kilka modeli. Rozmiary większe tylko na specjalne zamówienie.

-------------------------------------------------------
www.sherpa.pl

Rzez

Rzez
2007-07-16 20:46:34
89.76.135.228 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Problem jest tego typu - wiem, że ze sprowadzeniem buta problemu nie ma, ok. A co, jeżeli chciałbym przymierzyć np rozmiar 12,5 i 13 np. z dwóch modeli? Wtedy sklep musi już zamawiać 4 pary butów, a ja wybiorę tylko jeden z nich, albo żadnego. Trudno się też spodziewać, że klient zamówi i kupi w ciemno buty, za bądź co bądź 7 stówek, bez przymierzania.

I tutaj pojawia sie problem, bo jak już mówiłem, z zamówieniami sklepy na ogół nie mają problemu, ale ja chciałbym najpierw przymierzyć but przed kupnem.

Ehh, podobna sytuacja była niemal rok temu i powtarza sięniemal zawsze, gdy przychodzi do kupowania butów. Też chciałem kupić buty, ale nikt nie miał rozmiarów 12-13, żeby poprzymierzać. Jedynie właśnie w Sherpie udało się dwa buty w rozmiarze 13 złapać.

-------------------------------------------------------
Rzez

~vales

2007-08-02 13:16:21
83.7.243.45 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

tak samo nie ma w Sherpie do przymierzenia ani ogladniecia Bergela Top. dzwoniłem pytałem nawet nie beda sprowadzac tylko na zamowienie. jak mam kupic buta w ciemno ??

~sherpa

2007-08-02 13:21:33
83.16.65.10 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Żaden sklep na świecie nie ma w 100% całej oferty produktów danej firmy i jest to całkowicie normalne. U nas Hanwag jest dostępny i tak w większości modeli. Niestety prawda jest taka że zamawiając asortyment na sklep każdy sklep kieruje się prawdopodobieństwem sprzedaży danego produktu i zamawia te które potencjalnie będą się sprzedawać.

Rzez

Rzez
2007-08-02 20:22:46
89.76.132.67 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Z tym prawdopodobieństwem to zazwyczaj racja, jesteś poza trzecią sigma, to juz nie trzeba ciebie liczyć ;)

A tak serio. Czy można wykonac taki myk, że np. sklep sprowadzi dwa rozmiary tego samego buta do przymierzenia, a ja sobie jeden wybiore?

Vales - wiesz, nie jest tak źle, zobacz ile modeli HanWagów ma Sherpa, a ile Grappa (22 kontra 5). Na razie to możemy sie cieszyć, że są wogóle dostępne w PL ;D

pozdrawiam

-------------------------------------------------------
Rzez

~sherpa

2007-08-03 17:26:02
83.16.65.10 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Rzeż, zawsze dajemy możliwość wyboru klientowi. Możemy ściągnąć np. 2 rozmiary tego samego buta do wyboru.

~Kaczu

2007-08-25 21:36:46
84.38.210.73 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Hanwag Bergell Top

Witam wszystkich na forum.
Co sadzicie o tym modelu Hanwaga? Warto? Ktos je uzywa i moze opisac wrazenia? Ewentualnie gdzie mozna je dostac?
Pzdr

-------------------------------------------------------
przeniesione przez admina

Kaczu

2007-08-25 21:54:42
217.99.22.58 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

mam nadzieje ze Sherpa albo Grappa beda mieli Hanwagi Bergell Top... Zasadzam sie na nie...:)
Czy Sherpa moze sprowadzic ten model?
Pzdr
---
Edytowany: 2007-08-26 11:55:36

-------------------------------------------------------
Kaczu

~orh

2007-08-26 18:17:35
195.150.76.100 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

w dobrej cenie w tym momencie mozna znalezc na allegro wisza, ktos sprzedaje pojedynczy egzemplaz, nowe za ok. 800 PLN tylko nie wiem czy Ci bedzie odpowiadal rozmiar....

~Sherpa

2007-08-27 14:40:37
83.16.65.10 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Kaczu, na stałe nie przewidujemy mieć tego modelu na półce ale zawsze możemy go sprowadzić

Strona: | 1 | ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 41 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: d947b - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3