Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 32 |

[Akcesoria] Zegarek w góry

chróściel

chróściel
2006-02-19 14:33:26
84.10.47.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

jak masz złotą bransoletę, to lepiej go noś w kieszeni:))).
a czym się różni zegarek na bransolecie od zegarka na pasku, że tym drugim nie uderzasz o skałę jak masz go przypiętego do tych części garderoby czy plecaka o których pisałeś/aś? bo deko nie rozumiem wtedy pytania...

~Dalamar

2006-02-19 18:14:15
62.21.106.131 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Nie:) chodzi o to ze branzolety nie mozna rozpiac (obwod jest zawsze zamkniety) a jak rozepniesz pasek to masz dwa konce. Kurcze nie wiem jak to lepiej wyjasnic:)

-------------------------------------------------------
Dalamar

chróściel

chróściel
2006-02-19 18:17:56
84.10.47.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

aaaa rozumiem!!!
no to pozostaje własny pasek u spodni, pas piersiowy i biodrowy, ale te dwa ostatnie, to jednak jak rozepniesz, to można deczko zgubić zegarek. no i jeszcze troki np z boku plecaka, ale nie za bardzo ma to wtedy sens:))). zawsze możesz też zapodać sobie zegarek na jakiś sprytny węzełek czy pętelkę i doczepić np do ramiączek plecaka. własna inwencja Twoim przyjacielem:))))

~Frogu

2006-02-19 18:46:36
83.18.160.114 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A nie lepiej założyc go na ręke?

chróściel

chróściel
2006-02-19 19:13:41
84.10.47.211 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

to by było zbyt proste:)))))

~Dalamar

2006-02-19 19:18:25
62.21.106.131 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Na reke to tak banalnie, trzeba byc kreatywnym:) a tak serio to na rece to pokazywana temperatur jest "z kosmosu" a nie ukrywam ze zalezy mi zeby byla pokazywana w miare poprawnie.

-------------------------------------------------------
Dalamar

~prosiakt

2006-02-19 20:21:38
87.242.128.163 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

zalezy jaki masz plecak , jak taki ze mozna odczepic pas piersiowy od szelek to i mozna w ten sposob przyczepic zegarek , nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi .Gorzej jak pas piersiowy jest jakos na staleprzyczepiony do szelek. A moze sprobuj jakos wlasnie do szelek , czasem maja jakies dodatkowe paski - wlasnie do mocowania osprzetu.
Swoja droga ja tez tak nosilem PRO treka przypietego do pasa piersiowego ale akurat to bylo w wisporcie guide, i natalexie Solothurn- one akurat maja taki pasek ze nawet jak jest rozpiety to przy szelkach i tak tworza tak jakby zemknieta petle i (jedna czesc paska piersiowego obejmuje z 2 stron szelke ) tak ze moglem sobie przyczepic zegarek i nie martwic sie ze mi gdzies spadnie jak bede mial rozpiety pas piersiowy ...
Ale namotalem , nie poglupieliscie jeszcze...???

-------------------------------------------------------
sorry za brak polskich liter...

~Frogu

2006-02-19 22:14:35
83.18.160.114 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A to o taki zegarek chodzi:D no to albo go do jakiegoś troka podpiąć, a jak nie to kupić kurtke/śpiwór małacha i przyszpanować termometrem :)

~Luki

2006-03-22 22:27:59
83.10.16.207 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Timex Expedition Adventure Tech

http://www.timex.pl/index.php?action=produkt&id =1209

Ma ktos moze ten zegarek? Jesli tak to czy ma jakies wady?
Pytam bo sie zastanawiam nad zakupem bo jest teraz w promocji -40%.

-------------------------------------------------------
Luki

erwinw

2006-03-23 08:34:39
213.199.192.226 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

bransolete też mozna rozpiąć, wystarczy do tego scyzoryk, pilniczek do paznokci czy inna blaszka, ale to przecież wszyscy wiedzą

erwinw

2006-03-23 08:36:17
213.199.192.226 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

bransolete też mozna rozpiąć, wystarczy do tego scyzoryk, pilniczek do paznokci czy inna blaszka, ale to przecież wszyscy wiedzą, albo mozna kupić do zegarka pasek i zamiast bransolety przyczepic, no, chyba ,że bardzo lubisz jak ci cos brzęczy

~RomekB

2006-03-23 10:50:33
83.19.70.178 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Dalamar:
Można jeszcze użyć sznurka i jakiegoś sprytnego węzła (poszukaj na stronach wpinaczkowych i żeglarskich). Pozdrawiam

-------------------------------------------------------
Romek

~Miazsz

2006-04-25 11:03:35
80.240.168.207 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Jesli chodzi o zegarek, polecam Timex expedition adventure tech,
http://www.timex.pl/index.php?action=produkt&id=1208
Mialem taki swego czasu ale musialem sprzedac bo było krucho z kasą.
Zegarek ma dobry soft troche bardziej rozbudowany niz suunto observer ( no ale nie ma logbooka) nic sie nie psuło a co wazniejsze ma extra budowe, porządny szeroki gumowy pasek, wydaje sie byc bardzo trwalym, a co mi najbardziej przypadlo do gustu to ze szklo jest plaskie a ponad nie wystaje stalowa otoczka, i walnąc szkielkiem w cos to graniczy z cudem. Budowa wg mnie jest na 6/6. ale jesli chodzi o pomiary to idąc w gory, najlepiej jest go skalibrowac od poczatku ( bo jak wiadomo od noszenia na rece zegarek warjuje..chodzi mi o to ze wskazuje zawyzoną temperatue, i cisnienie rowniez jest inne wtedy... ) i przyczepic se gdzies, oby zdala od ciala, dopiero wtedy jego wskazania beda wiarygodne.
Co jeszze mi sie podobalo w nim?
- 5 rownoległych alarmow,
- bardzo duza pamiec czasow w stoprze ja bawiąc sie doszedlem do 200 okrążen.
- czytelny wyswietlacz

Jesli ktos szuka takiego zegarka polecam zobaczenie go na zywo, bo wygląda zupelnie inaczej niz na zdjeciu... sam nie wiedzialem co to za potwor jak zobaczylem go na stronie.

-------------------------------------------------------
Miazsz

~Ash-PooW

2006-07-04 21:38:28
212.76.33.69 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

A ja polecam takiego oto timexa
http://www.timex.pl/index.php?action=produkt&id=1655
Prawdziwy hardkor , nie do zdarcia !
Ma podświetlenie INDILGO , Night-Mode , stoper , tachometr (czy jakoś tak) , alarm no i oczywiście datę .

~Suunto vector

2006-08-26 20:21:59
83.21.20.93 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam znalzlem stronke bo od tygodnia jakiegos jestem szczesliwym posiadaczem suunto vector (prezent od rodiznki z USA) problem w tym ze moj angielksi techniczny jest dosc slaby i zebby w pelni wykorzystac ten zegarek poszukuje polskiej instruckji obslugi wyslalem kilka maili do sklepow ktore sprzedaja takie zegarki w wiekszosci wypadkow odpowiedz byla kupc Pan zegarek w naszym skelpie to bedizesz mial pan isntrucje po polsku" jezeli ktos z was forumowiczow ma i moglby ja udostepnic bede wdzeiczny

-------------------------------------------------------
turysta

Pablo

2006-09-15 20:44:48
81.190.223.81 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

~Suunto vector. Mam Taki zegarek i instrukcję po polsku. Jeśli jesteś jeszcze zainteresowany daj znać na priva: pawelstajniak@gmail.com

Pozdrawiam

-------------------------------------------------------
Siste viator

HAMMET

Administrator HAMMET
2006-11-16 23:34:59
83.30.177.231 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Poszukuje instrukcji Polskiej do Suunto X6, pewnie nie znajde, ale nadzieja...:)

~Dalamar

2006-11-17 16:47:17
62.21.104.80 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Witam. Jako ze poprzedni zegarek zgubilem, zamierzam kupic nowy. Tylko pytanie czy znowu wydawac ok. 500zl czy lepiej kupic cos takiego:
http://www.allegro.pl/item141939804_zegarek_bar_term_wys_kompas_najtaniej_.html

Uzywal ktos kiedys tego zegarka?

~Dalamar

2006-11-29 19:27:41
62.21.106.131 Głosów: 0

Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Skoro nikt go nie uzywal to widac jakis szmelc:)
W takim razie inne pytanie: Czy rozni sie casio prg90 od prg100?? (jak dla mnie to prg 100 jest ubozszy o, kompletnie zbedne, strefy czasowe). Ale to nie wszystko, bo na prg90 jest napisane triple sensor, a na 100 tylko twin sensor. Sprawa jest o tyle dziwna ze obydwa modele maja termometr, barometr (altimeter) i kompas, czyli wynikaloby z tego ze ona maja 3 sensory, a jednak Casio podaje ze 100 ma tylko 2...
Czy ktos mi to moze wyjasnic?

gała

2006-12-05 11:48:17
84.10.163.100 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ma pytanko czy mial ktos do czynienia z czyms takim:
http://allegro.pl/item146951164_super_wysokosciomierz_duzo_innych_funkcji_nowy.html
Chce kupic jakis wysokosciomierz w cenie do 200zl tylko nie weim czy jest to mozliwe. Wiadzialem w sklepie podroznika ADC Ridge firmy Silwa za ok 180 zl tyle ze ma on rozdzielczosc 20m.

Strona: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 32 |
Odpowiedź
Nick Zaloguj sie »
Treść
Podpis
Wpisz tekst do prawego pola: a87ff - zabezpieczenie przed SPAMEM
dodaj zdjęcia »
Max rozmiar zdjęcia 200 KB. Akceptowany format: jpg
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3