Wybierz kategorie forum:
Strona: | 1 | ... | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |

[Akcesoria] Naczynia

Ma.rysia

2018-02-15 23:29:12
213.238.107.208 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Ja bardzo polecam łyżkę z kompletu dziecięcych sztućców z Ikei - komplet złożony z 18 części (6 zestawów pt. łyżka, widelec i nóż) kosztuje 5,99 i jest niezniszczalny, więc można obdarować znajomych;) Plastikowy spork to jakieś nieporozumienie - po złamaniu dwóch dostałam w prezencie tytanowy ale po pierwsze ciężkie to (w porównaniu z łyżką), po drugie boję się, że porysuje garnek i do tego niemiłosiernie się wygina przy mieszaniu gęstszych sosów czy kaszy - zdolności do wyginania pokazane na zdjęciu;)
Z łyżką z Ikei jeżdżę od kilku lat - jest nieco mniejsza od sporka (co akurat mi odpowiada), nic nie rysuje, nie łamie się, nie wygina i prawie nie waży - dla mnie ideał ;)

Widelca ze sporka chyba faktycznie nigdy nie użyłam, tym bardziej ichniejszego ''noża'' ;-)

PRS

2018-02-16 00:16:48
195.242.139.0 Głosów: 0

Edytuj post  Jeśli uważasz, że post jest wartościowy, zagłosuj na niego  Post do usunięcia!!!

Widelec metalowy chyba z zestawu do tortów waży 13 g długość całkowita 14 cm, z jakiegoś niezbędnika przy dl. 17 cm 17 g.
Zaleta w porównaniu do Sporka jest taka, że jak kiełbasa spadnie do ogniska to można bezproblemowo próbować ratować. I są ostre.
Płaska łyżka plastik z Deca bodajże 10 g.
Spork się złamał choć dość długo służył, części widelcowatej chyba nigdy nie użyłem.
Gdy nie liczę każdego grama ;) czyli np. zloty to zabieram zestaw Campusa w pokrowcu który jest masakrycznie ciężki - 108 g komplet.

-------------------------------------------------------
wynik mierzy czyny

skrzyplocz

skrzyplocz
2018-02-16 07:26:01
193.243.143.209 Głosów: 0

Zbynek Ltd. - to taki pośredni rozmiar między łyżeczką do herbaty, a łyżką do zupy, większa niż plastikowa z deca.

T Atomicus

2018-07-17 22:07:16